eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przetarg Nieograniczony na świadczenie usług telefonii komórkowej dla potrzeb Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu Zakładu Obsługi Urzędu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Wrocław: Przetarg Nieograniczony na świadczenie usług telefonii komórkowej dla potrzeb Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu Zakładu Obsługi Urzędu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław
Numer ogłoszenia: 414168 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu Zakład Obsługi Urzędu , pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław, woj. dolnośląskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze Jednostki Budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg Nieograniczony na świadczenie usług telefonii komórkowej dla potrzeb Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu Zakładu Obsługi Urzędu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą i konfiguracją: 14 aparatów telefonicznych dla: 14 numerów telefonicznych w okresie od 29 grudnia 2009 do 28 grudnia 2011 6 kart SIM do przystawek (bramek)do wykonywania połączeń do sieci komórkowej z centrali telefonicznej, będących własnością Zamawiającego, w okresie od 29 grudnia 2009 do 28 grudnia 2011 r. (Wrocław) WYKONAWCA zobowiązany jest aktywować usługi telekomunikacyjne dla poszczególnych numerów zgodnie z zaoferowanymi taryfami (abonamentami), zachowując ciągłość usług telekomunikacyjnych dla 14 numerów wykazanych w Zał. Nr 6 do SIWZ, podlegających utrzymaniu przez WYKONAWCĘ w następstwie ewentualnej zmiany operatora telefonii komórkowej. 2.W ramach miesięcznej opłaty abonamentowej, dotyczącej taryfy zaoferowanej dla każdego numeru WYKONAWCA zapewnia ZAMAWIAJĄCEMU: a)dostarczenie 6 kart SIM . b)zachowanie (utrzymanie) 14 numerów telefonicznych ZAMAWIAJĄCEGO - wyszczególnionych w załączniku Nr 6 do SIWZ, aktualnie aktywnych w sieci PLUS i przeniesienie ich do własnej sieci w terminie do dnia aktywacji usług w sieci WYKONAWCY, c)bezpłatne inicjowanie połączeń telefonicznych, d)taryfikowanie rozmów co sekundę od początku trwania połączenia (naliczanie sekundowe), e)bezpłatne załączenie usługi roamingu dla 4 telefonów wskazanych przez Zamawiającego, f)bezpłatne przekazywanie informacji z poczty głosowej, inicjowane przez pocztę głosową g)bezpłatne przeniesienie niewykorzystanej puli minut na następny okres rozliczeniowy i kumulowanie na czas nieokreślony (indywidualnie dla każdego numeru), h)bezpłatne informowanie o wykorzystaniu przez każdego abonenta ustalonego limitu, i)pakiet aktywnych usług w ramach opłaty abonamentowej tj. oczekiwanie na połączenie, blokowanie połączeń, zawieszenie połączenia, połączenia z numerami alarmowymi, wymiana wadliwej karty SIM, j)wyznaczenie stałego opiekuna (doradcy) do bieżących kontaktów z osobą wyznaczoną ze strony ZAMAWIAJĄCEGO; doradca klienta winien być dyspozycyjny w standardowych dniach i godzinach pracy Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy, 3.Dostawa 14 szt. telefonów komórkowych i 6 kart SIM nastąpi najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług dla poszczególnych numerów (zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ), w ramach abonamentów (taryf) określonych przez Zamawiającego. WYKONAWCA dostarczy przystawki i telefony komórkowe wybrane przez ZAMAWIAJĄCEGO spośród aparatów o cenie nie przekraczającej 1 zł netto, przewidzianych dla zaoferowanego abonamentu najpóźniej 2 dni przed dniem aktywacji usługi, odpowiednio do okresu jej wykonywania. Najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem aktywacji usługi WYKONAWCA dostarczy ZAMAWIAJĄCEMU wraz z telefonem: karty SIM, przystawki, instrukcję obsługi w języku polskim, baterię, ładowarkę i inne akcesoria niezbędne do prowadzenia rozmów telefonicznych. Dostarczony telefon i akcesoria muszą być fabrycznie nowe (w nienaruszonym opakowaniu). WYKONAWCA udzieli ZAMAWIAJĄCEMU 24-miesięcznej gwarancji na przystawki (bramki), aparaty telefoniczne i akcesoria, a w przypadku awarii telefonu udostępni ZAMAWIAJĄCEMU, na czas naprawy lub wymiany, zastępczy telefon komórkowy. 4. Wykonawca zainstaluje i skonfiguruje przystawki (bramki) do kart SIM na istniejących 6 przystawkach typu NOKIA 22 zlokalizowanych w DUW ZOU Pl. Powstańców Warszawy 1 Wrocław II. Dodatkowe wymagania do przedmiotu zamówienia: 1.Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: a)Oferowane aparaty telefoniczne muszą być fabrycznie nowe. b)Szczegółowe wykazy (tzw. billingi) indywidualnych rozmów Wykonawca sporządza nieodpłatnie w wersji papierowej i przekazuje je Zamawiającemu. c)Z chwilą podpisania poszczególnych protokołów akceptacji dostawy aparaty komórkowe i przystawki (bramki) stają się własnością Zamawiającego. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wypłacane z dołu na podstawie wykorzystanej przez Zamawiającego liczby połączeń, cen jednostkowych oraz abonamentu zgodnie ze złożoną ofertą. Należność za wykonanie usługi Zamawiający będzie regulował po uprzednim otrzymaniu faktury od Wykonawcy. Uregulowanie należności następować będzie przelewem na konto bankowe Wykonawcy w terminie do 21 dni od dnia otrzymania faktury. 2.OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA, WYSOKOŚĆ ABONAMENTU, FUNKCJE APARATÓW TELEFONICZNYCH. Abonamenty winne być przedstawione w 3grupach cenowych tj: 1.dla 9 numerów, w przedziale 20-30 zł netto 2.dla 5numerów na kwotę 40-50 zł netto, 3.dla 6 numerów na kwotę 190 -220 zł netto - dotyczy przystawek (bramek) W danej grupie abonamentowej Wykonawca winien zaproponować kilka modeli aparatów, przy czym cena wszystkich modeli z danej grupy musi wynosić 1 zł netto Zamawiający dopuszcza na wniosek Wykonawcy zmianę modeli telefonów dostarczanych w grupach abonamentowych. Modele te winne mieć nie gorsze parametry techniczne od wymaganych, określonych w załączniku Nr 7 do SIWZ, a cena ich wyniesie 1 zł netto. 3.Dodatkowe wymagania. a)Kolory obudowy telefonów stonowane, ciemne lub srebrne. b)Oferowane warunki realizacji zamówienia dla usług nie wymienionych w SIWZ i nowo wprowadzanych nie mogą być gorsze niż bieżąca standardowa oferta Wykonawcy dla klientów biznesowych w równoważnych cenowo ofertach; c)Wykonawca zobowiązuje się do rozliczania połączeń według rzeczywistego czasu ich trwania bez obciążania Zamawiającego dodatkową opłatą stałą za tą usługę. d)Wykonawca zobowiązuje się do przenoszenia niewykorzystanych części pakietów kwotowych na czas nieokreślony i rozliczania najstarszych pakietów w pierwszej kolejności, e)Zamawiający wystąpi do dotychczasowych operatorów o przeniesienie dotychczas wykorzystywanych numerów a Wykonawca poniesie koszty ich przeniesienia. f)Gwarancja na telefony min 24 miesiące od daty rozpoczęcie użytkowania g)Stawka za połączenie nie zmienia się po przekroczeniu pakietu kwotowego h)Wykonawca dla Zamawiającego stworzy bezpłatnie sieć wewnętrzną w ramach aktywowanej numeracji i)Informacja o stanie konta abonenckiego bezpłatna j)Cena za 1 sms musi być jednakowa dla wszystkich aktywowanych numerów k)Cena za 1 mms musi być jednakowa dla wszystkich aktywowanych numerów l)Możliwość bezpłatnego zablokowania połączeń po przekroczeniu pakietu kwotowego, m)W przypadku obniżenia cen na rynku telefonii komórkowej w trakcie trwania umowy zawartej z Wykonawcą, Wykonawca winien zastosować korzystniejsze zmiany dla Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej 32.25.00.00 - Telefony komórkowe 32.16.11.00 - 32.16.11.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 2.1.1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, 2.1.2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, 2.1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 2.1.4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 2.1.6. zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokument wymieniony w § 1 ust. 1 pkt.1, 2.3 i ust. 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 87 poz. 605 ze zmianami Dz. U. Nr 188 poz. 1155 z dnia 16 październik 2008 r.) 2.2. posiadają aktualne zaświadczenie o dokonaniu zgłoszenia działalności telekomunikacyjnej 2.3 W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali 2 zadania, odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości min. 85.000,00 zł brutto każde zadanie. 2.4. Zadania wykazane w pkt 2.2. wykonali należycie, 2.5. akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2.6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1.Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), 3.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.1.2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony pkt. 3.1.1 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 3.1.3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.1.4. Dokumenty o których mowa w pkt 3.1.3 lit. a, b - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, a lit. c - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 3.1.1 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3.2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3. Zbiorcze zestawienie kosztów zadania - załącznik Nr 3 do SIWZ. 3.4. Wykaz wykonanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wg. wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ Doświadczenie zawodowe. 3.5 Dokumenty (referencje lub równoważny inny dokument) od poprzednich zamawiających potwierdzający, że wykazane usługi w załącznik Nr 4, zostały wykonana należycie. 3.6. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.duw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Urząd Wojewódzki Zakład Obsługi Urzędu pl. Powstańców Warszawy 1 50-951 Wrocław, pok. 2154 IIp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Urząd Wojewódzki Zakład Obsługi Urzędu pl. Powstańców Warszawy 1 50-951 Wrocław, pok. 2150 IIp.(Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.