Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-24
Warszawa: Dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, AEZ/S-047/2015
Numer ogłoszenia: 41361 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, AEZ/S-047/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, Pakiet 1 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu BASTION Pakiet 2 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Działu Współpracy z Zagranicą Pakiet 3 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Kongresu WIMC Pakiet 4 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby IFMSA Poland Pakiet 5 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Młodej Farmacji Pakiet 6 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby EMSA Pakiet 7 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Samorządu Studentów WUM Pakiet 8 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Samorządu Doktorantów WUM Pakiet 9 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby ESN (Erasmus).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania w zakresie Pakietów 1, 2 i 3 zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Pakiet 1: 1 300,00 zł (jeden tysiąc trzysta złotych); Pakiet 2: 500,00 zł (pięćset złotych); Pakiet 3: 600,00 zł (sześćset złotych); 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i dowód wniesienia wadium (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) załączyć do oferty; 3. Wykonawca może wnieść wadium w: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wnieść na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Oddział w Warszawie 83 1240 6247 1111 0000 4974 5823 5. Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu tj. w jednej z form, o których mowa ust. 3, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą). 6. Warunki zwrotu i utraty wadium określone są w art. 46 ustawy. 7. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w odniesieniu do Pakietów 4 - 9.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), zwanego dalej Rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiada wiedzę i doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia Wykonawca składa: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ww. wykazie głównych dostaw, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w tym dostawy materiałów promocyjnych o wartości nie mniejszej niż: w zakresie dostaw objętych Pakietem 1: 40 000,- zł, w zakresie dostaw objętych Pakietem 2: 15 000,- zł, w zakresie dostaw objętych Pakietem 3: 20 000,- zł, potwierdzonych załączonymi do oferty dowodami, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór Wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden Pakiet - wystarczającym jest wykazanie co najmniej jednej dostawy materiałów promocyjnych, o łącznej wartości nie mniejszej niż suma wartości Pakietów, których oferta dotyczy. Dowodami, o których mowa, są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw/usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt. 1. Zamawiający jednocześnie informuje, że w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części IX SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1) Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą, w odniesieniu do wszystkich oferowanych Pakietów: kart katalogowych, katalogów, folderów, fotografii lub innych dokumentów (próbek), potwierdzających, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego określone w Załącznikach 2.1 - 2.9 do SIWZ. W załączonych dokumentach należy w sposób jednoznaczny wskazać oferowane produkty. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłożenia kolorowych fotografii lub kolorowych kserokopii dokumentów, o których mowa powyżej, poświadczonych za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: a) zmiany modelu oferowanego produktu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i zastąpienia go produktem o parametrach co najmniej takich, jak model oferowany, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie; b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Dział Zamówień Publicznych, pok. 312
ul. Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 312 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W zakresie Pakietu 1 zamówienie realizowane jest w ramach projektu pt.: Od badań podstawowych do zastosowań praktycznych w onkologii o akronimie BASTION, finansowany na podstawie kontraktu o nr 316254, zawartego przez Warszawski Uniwersytet Medyczny z Komisją Europejską..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu BASTION.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu BASTION Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik 2.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Działu Współpracy z Zagranicą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Działu Współpracy z Zagranicą. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik 2.2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Kongresu WIMC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Kongresu WIMC. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik 2.3. Termin realizacji do 10 dni od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do 04 maja 2015 r.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby IFMSA Poland.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby IFMSA Poland Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik 2.4. Termin realizacji do 10 dni od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do 04 maja 2015 r.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Młodej Farmacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Młodej Farmacji. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik 2.5. Termin realizacji do 10 dni od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do 04 maja 2015 r.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby EMSA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby EMSA. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik 2.6. Termin realizacji do 10 dni od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do 04 maja 2015 r.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Samorządu Studentów WUM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Samorządu Studentów WUM. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik 2.7. Termin realizacji do 10 dni od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do 04 maja 2015 r.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Samorządu Doktorantów WUM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Samorządu Doktorantów WUM. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik 2.8. Termin realizacji do 10 dni od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do 04 maja 2015 r.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby ESN (Erasmus).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby ESN (Erasmus). Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik 2.9. Termin realizacji do 10 dni od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do 04 maja 2015 r.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja kongresu naukowego AI&EDU Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
- Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych dla Wydziału Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku
- "Dostawa materiałów i artykułów reklamowych z nadrukiem na potrzeby Politechniki Łódzkiej".
- "Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- DOSTAWA GADŻETÓW Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.