eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › wykonanie okresowej oceny aktualn. Studium uwarunkowań i kierunków zagospod. przestrz. miasta oraz miejsc. planów zagosp. przestrz. obowiązujących na obszarze m. Mysłowice wraz z analizą zmian w zagospod. przestrz. za okres od roku 2002 do roku 2006 oraz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-11

POZYCJA 41359

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Mysłowice: wykonanie okresowej oceny aktualn. Studium uwarunkowań i kierunków zagospod. przestrz. miasta oraz miejsc. planów zagosp. przestrz. obowiązujących na obszarze m. Mysłowice wraz z analizą zmian w zagospod. przestrz. za okres od roku 2002 do roku 2006 oraz z uwzględnieniem wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany planów miejscowych. Opracowanie projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego m. Mysłowice. Opracowanie Miejskiego Programu Rewitalizacji na lata 2007-2008 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto, do kontaktów: Stalmach - tel.0323171213, Lorenc - tel. 0323171214, Skulski - tel. 0323171105, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. (032) 3171195, fax (032) 2234075, e-mail: um_zamowienia@myslowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.myslowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie okresowej oceny aktualn. Studium uwarunkowań i kierunków zagospod. przestrz. miasta oraz miejsc. planów zagosp. przestrz. obowiązujących na obszarze m. Mysłowice wraz z analizą zmian w zagospod. przestrz. za okres od roku 2002 do roku 2006 oraz z uwzględnieniem wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany planów miejscowych. Opracowanie projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego m. Mysłowice. Opracowanie Miejskiego Programu Rewitalizacji na lata 2007-2008. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Mysłowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1/wykonanie okresowej oceny aktualności \Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta\ oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obowiązujących na obszarze miasta Mysłowice wraz z analizą zmian w zagospodarowaniu przestrzennym za okres od roku 2002 do roku 2006 oraz z uwzględnieniem wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany planów miejscowych, 2/opracowanie projektu \Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Mysłowice\, 3/opracowanie \Miejskiego Programu Rewitalizacji\ na lata 2007 - 2008. Szczegóły zawiera zał. nr 8 do siwz. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.11.00 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.10.00 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: pow. 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane na kwotę 15.000.00 zł - wg zasad wynikających z siwz. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składając ofertę obowiązany jest spełnić następujące warunki:- wykazać w okresie ostatnich 3 lat uchwalone i zaakceptowane przez wojewodę minimum dwa studia uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, opracowane w trybie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, spełniające łącznie następujące minimalne kryteria: studia dla całych obszarów miast, w ich granicach administracyjnych (czyli nie fragmentaryczne zmiany), w pełnej problematyce określonej w powołanej ustawie, oraz co najmniej jedno studium dla miasta, którego obszar przynajmniej w 50 % pokryty jest terenami górniczymi (eksploatacji głębinowej), - wykazać co najmniej dwóch urbanistów posiadających aktualny wpis do OIU, przy czym główny projektant obowiązany jest posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie w charakterze głównego projektanta urbanisty, który w tym czasie zrealizował co najmniej dwa uchwalone studia .., opracowane w trybie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym dla całych obszarów miast, w ich granicach administracyjnych, w pełnej problematyce określonej w powołanej ustawie, - wykazać ubezpieczenie na sumę ubezpieczenia co najmniej 250.000,00 zł, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z treści wymaganych dokumentów, w których wykonawca wykaże spełnienie warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Złożyć następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa wyżej i w art. 22 ust.1 uPzp:1/oświadczenie na podst. 44 uPzp / zał. nr 1 do siwz/,2/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,3/aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,4/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,5/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,6/wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie,7/wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,8/dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, łącznie z aktualnym wpisem do OIU, 9/polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć pełnomocnictwo, w którym, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a ponadto każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oddzielnie potwierdza spełnienie wymogów, o których mowa w niniejszej części ogłoszenia, z wyłączeniem:- dysponowania niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia,- sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.3.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów,o których mowa w pkt 1 ppkt. 2,3 i 5 niniejszej części ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:1/nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,2/nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3/nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,natomiast w odniesieniu do dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt. 4 niniejszej części ogłoszenia, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.Dokumenty, o których mowa w pkt 3 i 4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z wyłączeniem dokumentu wymaganego w pkt. 3 ppkt 2, który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.W odniesieniu do dokumentów wymaganych w powyższej części ogłoszenia należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, a w przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.myslowice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Urzędu Miasta Mysłowice bądź w formie przelewu na konto Zamawiającego: Urząd Miasta Mysłowice BPH Kraków Oddz. Mysłowice nr 97 106020540000320000365203. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2006, godzina 10:00, Mysłowice, ul. Powstańców 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.