eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa ryb mrożonych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Płock: Dostawa ryb mrożonych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Płocku
Numer ogłoszenia: 412392 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ogród Zoologiczny , ul. Norbertańska 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3660512, 3660524, faks 024 3660513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.plock.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zoo.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ryb mrożonych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie pn. DOSTAWA RYB MROŻONYCH MIEJSKIEGO OGRODU ZOOLOGICZNEGO obejmuje dostawę ryb mrożonych: Płotki S 9000 kg Śledzia 250 7478 kg Śledzia S 4920 kg Śledzie S powinny być pakowane w taflach o maksymalnej wadze 7kg. Realizacja dostawy musi nastąpić najpóźniej 48 godziny od chwili zgłoszenia zapotrzebowania. Odbiór towaru w dni robocze w godzinach pracy MOZ tj.7.00-15.00. Dostawa towaru będzie realizowała raz w tygodniu. Przybliżona ilość dostawy to 1/52 rocznego zamówienia, zamówienie te może zmieniać się w tolerancji 20%. Wykonawca dostarcza towar do siedziby Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Płocku, ul. Norbertańska 2 własnym transportem i na własny koszt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00 - Ryby mrożone .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu nie jest zobowiązany wnieść wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt1 i 2 spełnia każdy z Wykonawców składający ofertę wspólną, b) warunek określony w pkt4 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną, c) warunek określony w pkt3 spełnia co najmniej jeden z Wykonawców składający ofertę wspólną. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie -spełnia/ nie spełnia-, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2. W przypadku złożenia oferty wspólnej dokument winni złożyć wszyscy Partnerzy składający ofertę wspólną na jednym formularzu lub lider konsorcjum w imieniu wszystkich członków. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. II. Do oferty należy załączyć również: 1. Wypełniony formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy -Załącznik Nr 4. 3. Dane dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr3. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje -nie dotyczy. 4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku złożenia oferty wspólnej dokument wymieniony w pkt I. 2-3 oraz II.4 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę ( z wyj. pkt. II.4) . Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.plock.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ogród Zoologiczny Dział Techniczno Administracyjny 09-402 Płock ul. Norbertańska 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ogród Zoologiczny Sekretariat 09-402 Płock ul. Norbertańska 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.