eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Rozbudowa systemu zabezpieczania danych oraz dostawa licencji na oprogramowanie do wirtualizacji na potrzeby Miejskiej Pracowni Urbanistycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-30

Poznań: Rozbudowa systemu zabezpieczania danych oraz dostawa licencji na oprogramowanie do wirtualizacji na potrzeby Miejskiej Pracowni Urbanistycznej
Numer ogłoszenia: 412082 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 389194 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu, ul. Bolesława Prusa 3, 60-819 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8455000, faks 061 8455010.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu zabezpieczania danych oraz dostawa licencji na oprogramowanie do wirtualizacji na potrzeby Miejskiej Pracowni Urbanistycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu zabezpieczania danych oraz dostawa licencji na oprogramowanie do wirtualizacji. Zamówienie składa się z dwóch elementów. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. wykonawca może złożyć ofertę wyłącznie na całość zamówienia. I: SYSTEM ZABEZPIECZANIA DANYCH (BACKUP) Zamówienie obejmuje: 1) dostawę i instalację: a) 1 szt. serwera Serwer IBM x3650 M2 lub równoważnego, b) 1 szt. biblioteki taśmowej IBM TS 3200 lub równoważnej wraz z co najmniej 48 taśmami magnetycznymi oraz co najmniej 2 szt. kaset czyszczących, c) 126 szt. licencji na oprogramowania Tivoli Storage Manager (D56Full Ibm TSM 10 PVUs); d) 1 kompletu kabli połączeniowych, szyn mocujących i kabli zasilających oraz innych niezbędnych elementów; 2) rozbudowę istniejącego systemu o dostarczony sprzęt; 3) zabezpieczenie i migrację danych z obecnego systemu zabezpieczenia danych opartego na IBM 3583-L18 Ultrium Tape Library obsługiwanego przez oprogramowanie IBM Tivoli.Storage Manager na dostarczone nowe rozwiązanie; 4) wdrożenie systemu; 5) przeprowadzenie szkoleń dla administratorów systemu z zakresu obsługi dostarczonego rozwiązania na system do tworzenia kopii zapasowych. II: OPROGRAMOWANIE DO WIRTUALIZACJI Zamówienie obejmuje: 1) dostawę, instalację oraz wdrożenie licencji oprogramowania umożliwiającego uruchomianie wirtualizacji na serwerach fizycznych o łącznej liczbie 4 procesorów Intel Xeon Dual Core; 2) dostawę, instalację oraz wdrożenie 1 licencji oprogramowania konsoli do zarządzania całym środowiskiem; 3) roczne wsparcie serwisowe świadczone przez producenta oprogramowania, umożliwiające zgłoszenie problemów przez 7 dni w tygodniu przez całą dobę 4) przeprowadzenie szkolenia dla administratorów z zakresu instalacji, konfiguracji oraz administracji środowiska oprogramowania do wirtualizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.82.00.00 - Serwery 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 193058 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VEGANET Sp. z o.o., ul. Czeska 12, 51-112 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 193058
  • Oferta z najniższą ceną: 193058 oferta z najwyższą ceną: 250000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.