eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Rozbudowa systemu zabezpieczania danych oraz dostawa licencji na oprogramowanie do wirtualizacji na potrzeby Miejskiej Pracowni Urbanistycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Poznań: Rozbudowa systemu zabezpieczania danych oraz dostawa licencji na oprogramowanie do wirtualizacji na potrzeby Miejskiej Pracowni Urbanistycznej
Numer ogłoszenia: 389194 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu , ul. Bolesława Prusa 3, 60-819 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8455000, faks 061 8455010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu zabezpieczania danych oraz dostawa licencji na oprogramowanie do wirtualizacji na potrzeby Miejskiej Pracowni Urbanistycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu zabezpieczania danych oraz dostawa licencji na oprogramowanie do wirtualizacji. Zamówienie składa się z dwóch elementów. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. wykonawca może złożyć ofertę wyłącznie na całość zamówienia. I: SYSTEM ZABEZPIECZANIA DANYCH (BACKUP) Zamówienie obejmuje: 1) dostawę i instalację: a) 1 szt. serwera Serwer IBM x3650 M2 lub równoważnego, b) 1 szt. biblioteki taśmowej IBM TS 3200 lub równoważnej wraz z co najmniej 48 taśmami magnetycznymi oraz co najmniej 2 szt. kaset czyszczących, c) 126 szt. licencji na oprogramowania Tivoli Storage Manager (D56Full Ibm TSM 10 PVUs); d) 1 kompletu kabli połączeniowych, szyn mocujących i kabli zasilających oraz innych niezbędnych elementów; 2) rozbudowę istniejącego systemu o dostarczony sprzęt; 3) zabezpieczenie i migrację danych z obecnego systemu zabezpieczenia danych opartego na IBM 3583-L18 Ultrium Tape Library obsługiwanego przez oprogramowanie IBM Tivoli.Storage Manager na dostarczone nowe rozwiązanie; 4) wdrożenie systemu; 5) przeprowadzenie szkoleń dla administratorów systemu z zakresu obsługi dostarczonego rozwiązania na system do tworzenia kopii zapasowych. II: OPROGRAMOWANIE DO WIRTUALIZACJI Zamówienie obejmuje: 1) dostawę, instalację oraz wdrożenie licencji oprogramowania umożliwiającego uruchomianie wirtualizacji na serwerach fizycznych o łącznej liczbie 28 procesorów; 2) dostawę, instalację oraz wdrożenie 1 licencji oprogramowania konsoli do zarządzania całym środowiskiem; 3) roczne wsparcie serwisowe świadczone przez producenta oprogramowania, umożliwiające zgłoszenie problemów przez 7 dni w tygodniu przez całą dobę 4) przeprowadzenie szkolenia dla administratorów z zakresu instalacji, konfiguracji oraz administracji środowiska oprogramowania do wirtualizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.82.00.00 - Serwery 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonują (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) lub wykonali należycie co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, - wykażą, że dysponują min. 1 osobą będącą specjalistą ds. oprogramowania do backup posiadającym certyfikat IBM Certified Storage Administrator -- Tivoli Storage Manager v.5; - wykażą, że dysponują min. 1 osobą będącą specjalistą ds. Storage posiadającym certyfikat IBM Certified Specialist - High-End Disk for Open Systems Version 1; - wykażą, że dysponują min. 1 osobą będącą specjalistą ds. serwerów IBM xSeries posiadającym certyfikat IBM Certified Specialist - IBM System X Technical Principles v.8; - wykażą, że dysponują min. 1 osobą będącą specjalistą ds. oprogramowania do wirtualizacji posiadającą certyfikat VMware Certified Professional 8; Zamawiający dopuszcza, aby funkcję kilku specjalistów pełniła jedna osoba, pod warunkiem posiadania przez nią wymaganych certyfikatów. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (przyczyny i okoliczności wykluczenia zostały określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów. Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań spowoduje wykluczenie z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony uznaje się za odrzuconą (art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę: 1) wypełniony i podpisany przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 2; 2) podpisane przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania wykonawcy oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 3 oraz uzupełniająco w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) oryginał lub poświadczona przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wypełniony i podpisany przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 4 - wykaz dostaw wykonywanych lub wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia; 5) oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania wykonawcy kopie dokumentów potwierdzających, że dostawy z załącznika nr 4 zostały wykonane należycie; 6) wypełniony i podpisany przez przedstawiciela uprawionego do reprezentowania Wykonawcy załącznik nr 5 - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 7) oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania wykonawcy kopia dokumentacji technicznych producentów oferowanych urządzeń (serwera oraz biblioteki taśmowej) w języku polskim; 8) jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają m.in. z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu składającego ofertę. Dokumenty, o których mowa powyżej będą podstawą do określenia czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 7 niniejszej specyfikacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów opisanych w pkt 3 składa dokumenty lub dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa pkt 2-7 lub którzy nie złożyli pełnomocnictwa, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 2-7, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich złożenia w terminie 3 dni od dnia otrzymania wezwania, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawca winien spełnić następujące wymagania: - zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę wykonawców, którzy złożyli wspólnie ofertę wybraną jako najkorzystniejszą, - każdy z podmiotów tworzących konsorcjum składa dokument wskazany w pkt 3 niniejszej specyfikacji, - podmioty tworzące konsorcjum składają wspólnie dokumenty wskazane w pkt 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, niniejszej specyfikacji, - spełnienie warunku o którym mowa w pkt. 7 ust. 1 lit. a niniejszej specyfikacji będzie oceniane w stosunku do każdego z podmiotów tworzącym konsorcjum w oparciu o przedstawione przez nich dokumenty, - spełnienie warunków o których mowa w pkt. 7 ust. 1 lit. b będzie oceniane łącznie dla całego konsorcjum, przy czym spełnienie warunków przynajmniej przez jeden podmiot wchodzący w skład konsorcjum jest jednoznaczne ze spełnieniem powyższego przez całe konsorcjum, - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. - wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), - składając oświadczenie o spełnianiu warunków, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.city.poznan.pl oraz www.mpu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu, 60-819 Poznań, ul. Bolesława Prusa 3 -.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejska Pracownia Urbanistyczna, ul. B. Prusa 3, 60-819 Poznań- sekretariat (pok. 34)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.