eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Nr sprawy 123/09. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 EURO na świadczenie usług mycia, dezynfekcji i sterylizacji parowej narzędzi chirurgicznych, usługi sterylizacji bielizny ope

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Łódź: Nr sprawy 123/09. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 EURO na świadczenie usług mycia, dezynfekcji i sterylizacji parowej narzędzi chirurgicznych, usługi sterylizacji bielizny operacyjnej, usługi mycia, dezynfekcji i sterylizacji plazmowej niskotemperaturowej sprzętu termolabilnego; świadczenie usług sterylizacji tlenkiem etylenu dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi
Numer ogłoszenia: 410624 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy 123/09. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 EURO na świadczenie usług mycia, dezynfekcji i sterylizacji parowej narzędzi chirurgicznych, usługi sterylizacji bielizny operacyjnej, usługi mycia, dezynfekcji i sterylizacji plazmowej niskotemperaturowej sprzętu termolabilnego; świadczenie usług sterylizacji tlenkiem etylenu dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mycia, dezynfekcji i sterylizacji parowej narzędzi chirurgicznych, usługi sterylizacji bielizny operacyjnej, usługi mycia, dezynfekcji i sterylizacji plazmowej niskotemperaturowej sprzętu termolabilnego; świadczenie usług sterylizacji tlenkiem etylenu dla W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi. PAKIET NR 1 . USŁUGA MYCIA, DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI PAROWEJ NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH, USŁUGI STERYLIZACJI BIELIZNY OPERACYJNEJ . USŁUGI MYCIA, DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI PLAZMOWEJ NISKOTEMPERATUROWEJ SPRZĘTU TERMOLABILNEGO CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia są następujące usługi: a) mycie, dezynfekcja, pakowanie i sterylizacja nasyconą parą wodną: - narzędzi chirurgicznych i materiałów opatrunkowych w temperaturze 134°C, - materiałów gumowych i szklanych w temperaturze 121°C, b) sterylizacja nasyconą parą wodną bielizny operacyjnej w temperaturze 134°C, c) mycie, dezynfekcja, pakowania i sterylizacja plazmowa niskotemperaturowa sprzętu termolabilnego. 2. W cenę usługi wliczona jest cena opakowań, papieru krepowego oraz włóknin spełniających wymogi normy PN EN 868 używanych przez Wykonawcę w ramach usługi a także wszelkich czynności niezbędnych do wykonania usługi. 3. Szczegółowe zestawienie rodzajów i wielkości sterylizowanych pakietów oraz ich szacunkowa ilość zostały określone w formularzu oferty (załącznik nr 2). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości sterylizowanych pakietów w okresie obowiązywania umowy z jednoczesną zmianą należności. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO: a) merytorycznego nadzoru nad wykonywaniem usług oraz kontroli jakości świadczonych usług w trakcie i po ich wykonaniu b) żądania ponownego wykonania usługi w przypadku stwierdzenia uchybień c) koszt ponownej usługi pokrywa wykonawca. WYMAGANIA W STOSUNKU DO WYKONAWCY: 1. Zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał wdrożony i udokumentowany system jakości ISO 9001:2000 2. Świadczenie usługi będzie się odbywało we wszystkie dni tygodnia również w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy. 3. Wykonawca oświadcza, że proces dezynfekcji, mycia i sterylizacji będzie przeprowadzony w sposób zgodny z obowiązującymi normami w tym zakresie, a użyte środki posiadać będą odpowiednie dokumenty wprowadzające je do obrotu i spełniać będą wymogi właściwych norm. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z wymogami epidemiologicznymi procesy dezynfekcji, mycia, pakowania i sterylizacji. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dezynfekcji opakowań w których przewożone będą narzędzia. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić po sterylizacji metryczkę zawierającą następujący opis: - kod szpitalny narzędzi, bielizny, materiałów, sprzętu, - nazwę oddziału, datę sterylizacji - sygnaturę pracownika przeprowadzającego proces sterylizacji. 7. Odbiór i pobranie narzędzi, bielizny oraz sprzętu do i ze sterylizacji będzie następowało w siedzibie Zamawiającego w ustalonym przez strony miejscu i terminie (dzień i godzina). 8. Ilość dostaw w ciągu dnia uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego, jednak nie częściej niż 2x dobę. 9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji zdawczo -odbiorczej przewożonego sprzętu szpitalnego według ustalonego przez Zamawiającego wzoru. 10. Przyjmując i odbierając sprzęt szpitalny przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy każdorazowo sporządzą i podpiszą protokół zdania i odbioru, którym określą rodzaj i ilość sprzętu szpitalnego. W protokole powinna znajdować się ponadto informacja o dacie i godzinie pobrania i zdania wózków transportowych ze sprzętem oraz adnotacje o wszelkich niesprawnościach. 11. Odpowiedzialność za prawidłowe, zgodne z wymaganiami epidemiologicznymi procesy dezynfekcji, mycia i pakowania narzędzi ponosi Wykonawca. 12. Transport pakietów przed i po sterylizacji, na terenie siedziby WSS im. M. Kopernika w Łodzi, odbywać się będzie w specjalnych wózkach transportowych Zamawiającego ładowanych później do samochodu. Z uwagi na specyfikę załadunku wózków transportowych wymagamy posiadanie środka transportu z windą samozaładowczą. 13. Umieszczanie pakietów w koszach wózków transportowych Wykonawcy i załadunek wózków do samochodu przeprowadzony będzie przez Wykonawcę. 14. Wykonawca zobowiązany jest do dezynfekcji opakowań w których przewożone będą narzędzia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnego środka transportu zgodnego z wymogami epidemiologicznymi, gwarantującego prawidłowe wykonanie usługi, przeznaczonego do przewozu sprzętu do i po sterylizacji. 15. Odpowiedzialność za transport pakietów z oddziałów do punktu zdawczo-odbiorczego znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego ponosi Zamawiający, natomiast za załadunek i rozładunek pakietów, ich transport do miejsca sterylizacji ponosi Wykonawca Zamawiający będzie pakował większość narzędzi po wstępnej dezynfekcji w sztywne opakowania do przewożenia narzędzi. Część narzędzi będzie pakowana w oryginalne opakowania twarde przeznaczone do sterylizacji 16. Wykonawca zagwarantuje mycie i dezynfekcje środków transportu. USŁUGA MYCIA, DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI PAROWEJ NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH, USŁUGI STERYLIZACJI BIELIZNY OPERACYJNEJ, ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający wymaga, aby proces dezynfekcji, mycia i sterylizacji był przeprowadzony w sposób zgodny z normą PN-EN ISO 17665-1:2007 w urządzeniach spełniających wymogi określone w normie PN-EN 15883 2. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w każdym pakiecie podlegającym sterylizacji parowej zintegrowany wskaźnik chemiczny do kontroli procesu sterylizacji spełniający normy PN-EN ISO 11140-1:2006 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sztywne opakowania do przewożenia narzędzi po wstępnej dezynfekcji w oddziałach szpitalnych w ilości uzgodnionej z Zamawiającym. 4. Bielizna pakowana będzie przez Wykonawcę w papier krepowany a materiały opatrunkowe poddawane sterylizacji parowej będą pakowane przez Wykonawcę w opakowanie folia - papier. Pakiety zawierać będą zintegrowane wskaźniki chemiczne wkładane przez Wykonawcę. 5. Narzędzia poddawane sterylizacji parowej będą pakowane w opakowania folia - papier Wykonawcy. Pakiety z narzędziami zawierać będą wskaźniki chemiczne wkładane przez Wykonawcę. 6. Sterylizowane przedmioty, pakowane będą w pakiety w ilościach uwarunkowanych potrzebami poszczególnych działów Zamawiającego. USŁUGI MYCIA, DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI PLAZMOWEJ NISKOTEMPERATUROWEJ SPRZĘTU TERMOLABILNEGO ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Proces dezynfekcji, mycia i sterylizacji narzędzi będzie przeprowadzony w sposób zgodny z PN-EN ISO 14937:2004 w urządzeniach spełniających wymogi określone w normie PN-EN 15883 2. W zakresie sterylizacji plazmowej cały sprzęt poddawany temu procesowi pakowany będzie w opakowania jednorazowego użycia Wykonawcy przeznaczonych do niskotemperaturowej sterylizacji plazmowej 3. Cały sprzęt medyczny przeznaczony do sterylizacji plazmowej pakowany będzie przez Wykonawcę w opakowania jednorazowego użytku przeznaczone do niskotemperaturowej sterylizacji plazmowej w ilościach uwarunkowanych potrzebami poszczególnych oddziałów Szpitala. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości sterylizowanych pakietów przy utrzymaniu tej samej ceny jednostkowej 4. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w każdym pakiecie podlegającym niskotemperaturowej sterylizacji plazmowej wskaźnik chemiczny do kontroli procesu sterylizacji spełniający normę PN EN 11140-1:2006. 5. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić przewożenie narzędzi po wstępnej dezynfekcji w oddziałach szpitalnych w sposób uzgodniony z Zamawiającym. PAKIET NR 2 . ŚWIADCZENIE USŁUG STERYLIZACJI TLENKIEM ETYLENU CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sterylizacji tlenkiem etylenu dla WSS im. M. Kopernika i Ośrodka Pediatrycznego im. dr J. Korczaka 2. W cenę usługi wliczone są wszelkie czynności niezbędne do wykonania usługi. 3. Szczegółowe zestawienie rodzajów i wielkości sterylizowanych pakietów oraz ich szacunkowa ilość zostały określone w formularzu oferty (załącznik nr 2). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości sterylizowanych pakietów w okresie obowiązywania umowy z jednoczesną zmianą należności. ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający przekazuje do sterylizacji sprzęt po dezynfekcji, myciu, umieszczeniu wskaźnika chemicznego i opakowaniu w rękaw foliowo- papierowy Zamawiającego 2. Pakiety umieszczone będą w zamykanych pojemnikach łatwych do dezynfekcji. 3. Odbiór wysterylizowanego asortymentu nastąpi po 48 godz. od dnia dostarczenia do sterylizacji. 4. Wykonawca zapewni sterylizację od poniedziałku do piątku, w przypadku dostarczenia asortymentu w piątek odbiór nastąpi w poniedziałek następnego tygodnia. 5. Zamawiający dostarczać będzie Wykonawcy asortyment przeznaczony do sterylizacji dwa razy dziennie, w godzinach rannych i popołudniowych. 6. Transport pakietów do i ze sterylizacji odbywać się będzie transportem Zamawiającego. 7. Przyjmując i odbierając sprzęt szpitalny przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy każdorazowo sporządzą i podpiszą protokół zdania i odbioru, w którym określą rodzaj i ilość sprzętu sterylizowanego. WYMAGANIA W STOSUNKU DO WYKONAWCY 1. Wykonawca zobowiązany jest do dezynfekcji pojemników w których przewożony będzie sprzęt. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania daty sterylizacji na metryczce załączonej do pakietu przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji zdawczo-odbiorczej otrzymanego sprzętu do sterylizacji wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego. 4. Odpowiedzialność za prawidłowe, zgodne z wymogami epidemiologicznymi procesy sterylizacji ponosi Wykonawca. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO: 1. merytorycznego nadzoru nad wykonywaniem usług oraz kontroli jakości świadczonych usług w trakcie i po ich wykonaniu wg systemu oceny i kontroli. 2. żądania ponownego wykonania usługi w przypadku stwierdzenia uchybień.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.23.00 - Usługi w zakresie higieny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) oświadczenia z art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3) oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1. zamiast dokumentów wskazanych w paragrafie 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane Wykonawca składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. zamiast dokumentów wskazanych w paragrafie 1 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 w/w rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, pokój 987.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, Kancelaria Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 . USŁUGA MYCIA, DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI PAROWEJ NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH, USŁUGI STERYLIZACJI BIELIZNY OPERACYJNEJ . USŁUGI MYCIA, DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI PLAZMOWEJ NISKOTEMPERATUROWEJ SPRZĘTU TERMOLABILNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia są następujące usługi: a) mycie, dezynfekcja, pakowanie i sterylizacja nasyconą parą wodną: - narzędzi chirurgicznych i materiałów opatrunkowych w temperaturze 134°C, - materiałów gumowych i szklanych w temperaturze 121°C, b) sterylizacja nasyconą parą wodną bielizny operacyjnej w temperaturze 134°C, c) mycie, dezynfekcja, pakowania i sterylizacja plazmowa niskotemperaturowa sprzętu termolabilnego. 2. W cenę usługi wliczona jest cena opakowań, papieru krepowego oraz włóknin spełniających wymogi normy PN EN 868 używanych przez Wykonawcę w ramach usługi a także wszelkich czynności niezbędnych do wykonania usługi. 3. Szczegółowe zestawienie rodzajów i wielkości sterylizowanych pakietów oraz ich szacunkowa ilość zostały określone w formularzu oferty (załącznik nr 2). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości sterylizowanych pakietów w okresie obowiązywania umowy z jednoczesną zmianą należności. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO: a) merytorycznego nadzoru nad wykonywaniem usług oraz kontroli jakości świadczonych usług w trakcie i po ich wykonaniu b) żądania ponownego wykonania usługi w przypadku stwierdzenia uchybień c) koszt ponownej usługi pokrywa wykonawca. WYMAGANIA W STOSUNKU DO WYKONAWCY: 1. Zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał wdrożony i udokumentowany system jakości ISO 9001:2000 2. Świadczenie usługi będzie się odbywało we wszystkie dni tygodnia również w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy. 3. Wykonawca oświadcza, że proces dezynfekcji, mycia i sterylizacji będzie przeprowadzony w sposób zgodny z obowiązującymi normami w tym zakresie, a użyte środki posiadać będą odpowiednie dokumenty wprowadzające je do obrotu i spełniać będą wymogi właściwych norm. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z wymogami epidemiologicznymi procesy dezynfekcji, mycia, pakowania i sterylizacji. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dezynfekcji opakowań w których przewożone będą narzędzia. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić po sterylizacji metryczkę zawierającą następujący opis: - kod szpitalny narzędzi, bielizny, materiałów, sprzętu, - nazwę oddziału, datę sterylizacji - sygnaturę pracownika przeprowadzającego proces sterylizacji. 7. Odbiór i pobranie narzędzi, bielizny oraz sprzętu do i ze sterylizacji będzie następowało w siedzibie Zamawiającego w ustalonym przez strony miejscu i terminie (dzień i godzina). 8. Ilość dostaw w ciągu dnia uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego, jednak nie częściej niż 2x dobę. 9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji zdawczo -odbiorczej przewożonego sprzętu szpitalnego według ustalonego przez Zamawiającego wzoru. 10. Przyjmując i odbierając sprzęt szpitalny przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy każdorazowo sporządzą i podpiszą protokół zdania i odbioru, którym określą rodzaj i ilość sprzętu szpitalnego. W protokole powinna znajdować się ponadto informacja o dacie i godzinie pobrania i zdania wózków transportowych ze sprzętem oraz adnotacje o wszelkich niesprawnościach. 11. Odpowiedzialność za prawidłowe, zgodne z wymaganiami epidemiologicznymi procesy dezynfekcji, mycia i pakowania narzędzi ponosi Wykonawca. 12. Transport pakietów przed i po sterylizacji, na terenie siedziby WSS im. M. Kopernika w Łodzi, odbywać się będzie w specjalnych wózkach transportowych Zamawiającego ładowanych później do samochodu. Z uwagi na specyfikę załadunku wózków transportowych wymagamy posiadanie środka transportu z windą samozaładowczą. 13. Umieszczanie pakietów w koszach wózków transportowych Wykonawcy i załadunek wózków do samochodu przeprowadzony będzie przez Wykonawcę. 14. Wykonawca zobowiązany jest do dezynfekcji opakowań w których przewożone będą narzędzia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnego środka transportu zgodnego z wymogami epidemiologicznymi, gwarantującego prawidłowe wykonanie usługi, przeznaczonego do przewozu sprzętu do i po sterylizacji. 15. Odpowiedzialność za transport pakietów z oddziałów do punktu zdawczo-odbiorczego znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego ponosi Zamawiający, natomiast za załadunek i rozładunek pakietów, ich transport do miejsca sterylizacji ponosi Wykonawca Zamawiający będzie pakował większość narzędzi po wstępnej dezynfekcji w sztywne opakowania do przewożenia narzędzi. Część narzędzi będzie pakowana w oryginalne opakowania twarde przeznaczone do sterylizacji 16. Wykonawca zagwarantuje mycie i dezynfekcje środków transportu. USŁUGA MYCIA, DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI PAROWEJ NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH, USŁUGI STERYLIZACJI BIELIZNY OPERACYJNEJ, ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający wymaga, aby proces dezynfekcji, mycia i sterylizacji był przeprowadzony w sposób zgodny z normą PN-EN ISO 17665-1:2007 w urządzeniach spełniających wymogi określone w normie PN-EN 15883 2. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w każdym pakiecie podlegającym sterylizacji parowej zintegrowany wskaźnik chemiczny do kontroli procesu sterylizacji spełniający normy PN-EN ISO 11140-1:2006 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sztywne opakowania do przewożenia narzędzi po wstępnej dezynfekcji w oddziałach szpitalnych w ilości uzgodnionej z Zamawiającym. 4. Bielizna pakowana będzie przez Wykonawcę w papier krepowany a materiały opatrunkowe poddawane sterylizacji parowej będą pakowane przez Wykonawcę w opakowanie folia - papier. Pakiety zawierać będą zintegrowane wskaźniki chemiczne wkładane przez Wykonawcę. 5. Narzędzia poddawane sterylizacji parowej będą pakowane w opakowania folia - papier Wykonawcy. Pakiety z narzędziami zawierać będą wskaźniki chemiczne wkładane przez Wykonawcę. 6. Sterylizowane przedmioty, pakowane będą w pakiety w ilościach uwarunkowanych potrzebami poszczególnych działów Zamawiającego. USŁUGI MYCIA, DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI PLAZMOWEJ NISKOTEMPERATUROWEJ SPRZĘTU TERMOLABILNEGO ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Proces dezynfekcji, mycia i sterylizacji narzędzi będzie przeprowadzony w sposób zgodny z PN-EN ISO 14937:2004 w urządzeniach spełniających wymogi określone w normie PN-EN 15883 2. W zakresie sterylizacji plazmowej cały sprzęt poddawany temu procesowi pakowany będzie w opakowania jednorazowego użycia Wykonawcy przeznaczonych do niskotemperaturowej sterylizacji plazmowej 3. Cały sprzęt medyczny przeznaczony do sterylizacji plazmowej pakowany będzie przez Wykonawcę w opakowania jednorazowego użytku przeznaczone do niskotemperaturowej sterylizacji plazmowej w ilościach uwarunkowanych potrzebami poszczególnych oddziałów Szpitala. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości sterylizowanych pakietów przy utrzymaniu tej samej ceny jednostkowej 4. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w każdym pakiecie podlegającym niskotemperaturowej sterylizacji plazmowej wskaźnik chemiczny do kontroli procesu sterylizacji spełniający normę PN EN 11140-1:2006. 5. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić przewożenie narzędzi po wstępnej dezynfekcji w oddziałach szpitalnych w sposób uzgodniony z Zamawiającym. RODZAJ USŁUGI SZACUNKOWA ILOŚĆ Pakiet duży 50x30x15 cm 5600 Pakiet średni 40x30x10 cm 2800 Pakiet mały 15x20x10 cm 2400 Kosz duży (30x30x60)lub (30x15x60) 2000 Kosz średni (30x30x45)lub (30x15x45) 1400 Kosz mały (30x30x30)lub (30x15x30) 2600 Torebki 5 x30 cm 1360 Torebki 7,5 x30 cm 7200 Torebki 10 x30 cm 7000 Kosz duży (30x30x60)lub (30x15x60) 1440 Kosz średni (30x30x45)lub (30x15x45) 1020 Kosz mały (30x30x30)lub (30x15x30) 2400 Torebki 5 x30 cm 1200 Torebki 7,5 x30 cm 5000 Torebki 10 x30 cm 3800 Torebki 12 x30 cm 13400 Torebki 15 x30 cm 5800 Torebki 12 x30 cm 20200 Torebki 15 x30 cm 15300 Pakiet bardzo duży50-60x30-60 cm 10 Pakiet bardzo mały5x10x7,5 cm 360 Pakiet duży30-50x30-42 cm 640 Pakiet średni20-30 x 10-20 cm 2800 Pakiet mały10-20x 10 cm 900.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.23.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 . ŚWIADCZENIE USŁUG STERYLIZACJI TLENKIEM ETYLENU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sterylizacji tlenkiem etylenu dla WSS im. M. Kopernika i Ośrodka Pediatrycznego im. dr J. Korczaka 2. W cenę usługi wliczone są wszelkie czynności niezbędne do wykonania usługi. 3. Szczegółowe zestawienie rodzajów i wielkości sterylizowanych pakietów oraz ich szacunkowa ilość zostały określone w formularzu oferty (załącznik nr 2). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości sterylizowanych pakietów w okresie obowiązywania umowy z jednoczesną zmianą należności. ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający przekazuje do sterylizacji sprzęt po dezynfekcji, myciu, umieszczeniu wskaźnika chemicznego i opakowaniu w rękaw foliowo- papierowy Zamawiającego 2. Pakiety umieszczone będą w zamykanych pojemnikach łatwych do dezynfekcji. 3. Odbiór wysterylizowanego asortymentu nastąpi po 48 godz. od dnia dostarczenia do sterylizacji. 4. Wykonawca zapewni sterylizację od poniedziałku do piątku, w przypadku dostarczenia asortymentu w piątek odbiór nastąpi w poniedziałek następnego tygodnia. 5. Zamawiający dostarczać będzie Wykonawcy asortyment przeznaczony do sterylizacji dwa razy dziennie, w godzinach rannych i popołudniowych. 6. Transport pakietów do i ze sterylizacji odbywać się będzie transportem Zamawiającego. 7. Przyjmując i odbierając sprzęt szpitalny przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy każdorazowo sporządzą i podpiszą protokół zdania i odbioru, w którym określą rodzaj i ilość sprzętu sterylizowanego. WYMAGANIA W STOSUNKU DO WYKONAWCY 1. Wykonawca zobowiązany jest do dezynfekcji pojemników w których przewożony będzie sprzęt. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania daty sterylizacji na metryczce załączonej do pakietu przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji zdawczo-odbiorczej otrzymanego sprzętu do sterylizacji wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego. 4. Odpowiedzialność za prawidłowe, zgodne z wymogami epidemiologicznymi procesy sterylizacji ponosi Wykonawca. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO: 1. merytorycznego nadzoru nad wykonywaniem usług oraz kontroli jakości świadczonych usług w trakcie i po ich wykonaniu wg systemu oceny i kontroli. 2. żądania ponownego wykonania usługi w przypadku stwierdzenia uchybień.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.23.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.