eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Przetarg nieograniczony za zakup usług polegających na ochronie wskazanych obiektów w m. Jeżewo w 2010r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Zgierz: Przetarg nieograniczony za zakup usług polegających na ochronie wskazanych obiektów w m. Jeżewo w 2010r.
Numer ogłoszenia: 410264 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4474 , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 750 21 01, faks 042 750 20 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony za zakup usług polegających na ochronie wskazanych obiektów w m. Jeżewo w 2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są świadczone na rzecz Zamawiającego usługi ochrony fizycznej osób i mienia realizowane zgodnie z przepisami o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 196, poz. 1631) oraz Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej (Dz. U. z 1999 r. Nr 60, poz. 647 ze zm.) i innymi aktami wykonawczymi obowiązującymi w tym zakresie oraz Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych OIN 3/2008. Poprzez ochronę fizyczną rozumie się działanie Wykonawcy za pośrednictwem odpowiednio wyposażonych (w środki przymusu bezpośredniego) i posiadających wymagane licencje pracowników ochrony, mające na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu jednostki tj. wszystkich budynków kompleksu oraz mienia w nich się znajdującego zabezpieczonych fizycznie przez użytkowników poszczególnych pomieszczeń w tych budynkach, zgodnie z przekazanym wykazem, przeciwdziałanie powstaniu szkód wynikających z tych zdarzeń oraz niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, a także zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i osobom trzecim znajdującym się w tych kompleksach. 2. Zamawiający wyznacza osoby do zapoznania potencjalnych Wykonawców z przedmiotem zamówienia, tj.: - chor. sztab. Daniel MŁYNARSKI Tel. 042 750 20 70, 3. Zamawiający w celu zapoznania się potencjalnych Wykonawców z warunkami ochrony kompleksu m. Jeżewo wyznacza na dzień 04.12.2009r. godz. 09.00 w JW 4474 Zgierz, ul. Konstantynowska 85 zbiórkę zainteresowanych Wykonawców realizacją tegoż zadania, którzy do dnia 03.12.2009r. pobrali SIWZ. Dla pozostałych Wykonawców wizje będą organizowane indywidualnie do dnia 09.12.2009r godz. 12:00 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego, tj.: - chor. sztab. Daniel MŁYNARSKI Tel. 042 750 20 70..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp.; e) posiadają uzbrojone w broń palną i ostrą amunicję załogi (patrole) interwencyjne złożone z licencjonowanych pracowników ochrony (minim. licencja I°); f) posiadają ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia; g) posiadają świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minim. III° stwierdzające, że Wykonawca posiada zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową, h) posiadają kancelarię niejawną; i) uczestniczyli w wizji lokalnej dotyczącej ochranianych obiektów i zapoznali się z warunkami ochrony danych obiektów; j) posiadają certyfikat zarządzania jakością w zakresie ochrony osób i mienia AQAP 2110:2006; k) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - składa każdy z Wykonawców oddzielnie; l) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; m) posiadają polisę ubezpieczeniową OC zabezpieczającą powstałe szkody w wyniku prowadzonej działalności do kwoty min. 500 000,00 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do SIWZ, a w przypadku posługiwania się podwykonawcami - oświadczenie podwykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3) Warunki umowy (podpisana ostatnia strona formularza umowy) - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4) Oświadczenie o posiadaniu kancelarii niejawnej (Załącznik Nr 5 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia faktu posiadania kancelarii niejawnej przez Wykonawcę. 5) Oświadczenie o wyposażeniu wszystkich pracowników ochrony przewidzianych do realizacji zadania w jednolite umundurowanie oraz wyposażenie zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia (Załącznik Nr 8 do SIWZ). 6) Oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej mogącej w czasie maksymalnie do 30 minut wesprzeć działania pracowników ochrony w obiekcie Zamawiającego w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych lub nadzwyczajnych - minimum 2 pracowników ochrony posiadających licencję I-stopnia wyposażonych w broń palną i ostrą amunicję, ustawowe środki przymusu bezpośredniego oraz własne środki łączności wraz z pojazdem gotowym do natychmiastowego użycia w przypadku zaistnienia bezpośredniego zagrożenia (Załącznik Nr 9 do SIWZ). 7) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny oraz przystąpieniu niezwłocznie po podpisaniu umowy do procedury objęcia przedsiębiorstwa militaryzacją na zasadach i w trybie określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2002 w sprawie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa - Dz. U. nr 78 poz. 707 (Załącznik Nr 10 do SIWZ). 8) Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, data wystawienia dokumentów nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzającego odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Aktualna koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. 11) Kserokopię świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego minim. III°. 12) Kserokopię certyfikatu zarządzania jakością w zakresie ochrony osób i mienia AQAP 2110:2006. 13) Kserokopię polisy ubezpieczeniowej OC zabezpieczającą powstałe szkody w wyniku prowadzonej działalności, w kwocie min. 500 000,00 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4474 ul. Konstantynowska 85 95 - 100 ZGIERZ.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4474 ul. Konstantynowska 85 95 - 100 ZGIERZ Kancelarii Jawnej bud. Nr 4, pokój Nr 12, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.