eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bożków › Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-09

Bożków: Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie
Numer ogłoszenia: 410162 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Agrotechnicznych , Bożków 89a, 57-441 Bożków, woj. dolnośląskie, tel. 074 8714275, faks 074 8714252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zsa-bozkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Gabinet dyrektora- 1.Regał, kolor orzech włoski, pojedyncze drzwi wykonane z płyty wiórowej (min. 18mm) fornirowanej. Regał dzielony symetrycznie na połowę z wysokości, dolna część otwierana z jedną półką, górna część tylko jedna półka. Wieniec górny zbudowany jest jako element warstwowy typu sandwich z płyt o grubościach 18 +10+18mm. Środek o grubości 10mm oklejony HPL w kolorze aluminium. Wszystkie widoczne płaszczyzny fornirowane. (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). wymiary: Wys.: 220, Szer. regału 46, szerokość regału wraz z górnym cokołem 53. Kuchnia internatu-1. Szafa zamykana na kluczyk - kolor olcha, wykonane z płyty meblowej o grubości 18mm ze stalowymi uchwytami, tył HDF. Dopasowane do już istniejących. Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 2.szt o wymiarach: 210x80x60 (wysxszerxgłeb); 2. Szafa zamykana na kluczyk -kolor olcha wykonane z płyty meblowej o grubości 18mm ze stalowymi uchwytami, tył HDF. Dopasowana do już istniejącej. Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 1 szt. o wymiarach: 210x100x60 (wysxszerxgłeb); 3. Szafka wisząca zamykana na kluczyk -kolor olcha wykonane z płyty meblowej o grubości 18mm ze stalowymi uchwytami, tył HDF. Dopasowana do już istniejącej. Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 1szt. o wymiarach: 70x75x40 (wysxszerxgłeb); 4. Półki - kolor olcha wykonane z płyty meblowej o grubości 18mm, 3 szt. o wymiarach 120x20 (długośćxgłębokosc); 5.Stół kuchenny prostokątny, blat z płyty laminowanej oklejony listwą PVC o grubości 2 mm, grubość blatu 28-36 mm, kolor olcha, nogi metalowe chromowane. Dopasowana do już istniejącego. Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 1 szt. o wymiarach: 120-140x 80 (długośćxwysokosc); 6. Krzesło kuchenne z oparciem, siedzisko wypełnione pianką, obicie ekoskórką, nogi metalowe, chromowane (kolor obicia szary- dopasowany do istniejących, do uzgodnienia z zamawiającym po przedstawieniu wzornika). Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 5szt.; Sale lekcyjne-1. Ławki szkolne (1 - osobowe), Wykonanie ławek : stelaż z rurki fi 28 malowanej, proszkowo, blat z płyty laminowanej gr. min.18mm, okleinowanej na obrzeżach PCV 2mm. Stopki plastikowe, zabezpieczające podłoże przed rysowaniem, regulacja wysokości, 36 szt. dostosowane do wzrostu młodzieży szkoły średniej, czyli do wzrostu ok. 154-180cm wzrostu, 2. Regał otwarty z półkami , grubość płyty min. 18 mm, tył regału płyta HDF, kolor : olcha (wzór regału stanowi załącznik nr 8 do SIWZ), 1szt. o wymiarach 190x90x40 (wysxszerxgłeb); 3.Biurko z szufladą zamykana i szafką zamykaną na kluczyk, grubość płyty min. 18 mm, tył biurka płyta HDF kolor olcha. Wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, 2 szt. o wymiarach: 78x120x60 (wysxszerxgłeb), 4. Kontener do biurka z 4 szufladami na kluczyk na prowadnicach rolkowych, wykonany z płyty laminowanej o grubości min. 18 mm w kolorze olcha, tylna ściana kontenera wykonana z płyty HDF, 1szt. o wymiarach: 78x40x50 (wysxszerxgłeb); 5. Fotel obrotowy, stabilny na kółkach jezdnych samohamownych, stabilna podstawa 5-cio ramienna metalowa z nakładkami maskującymi z tworzywa, stelaż w kolorze czarnym, z podłokietnikami regulowanymi, z tworzywa gwarantującego doskonałą wytrzymałość na zginanie oraz duży komfort użytkowy, materiał obiciowy szenil, kolor obicia do uzgodnienia z Zamawiającym Wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, Wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, 7 szt.; 6.Stały uchwyt do telewizorów LCD, LED plazma 32cali-47cali- uniwersalny, regulowany uchwyt do zamontowania na ścianę do telewizorów LCD i LED o wadze do 45kg, przeznaczony do telewizorów 32cali-47cali, automatyczna blokada telewizora przed przypadkowym zdjęciem, certyfikaty jakości TUV, GS, jakość wykonania potwierdzona normą ISO 9001, kompatybilny z VESA. Wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ, 2 sztuki; 7. Komoda RTV z wysuwanymi półkami Komoda z 2 wysuwanymi półkami w środkowej części, po prawej i lewej strony komody szafki z 2 półkami w środku, grubość płyty min. 18 mm, tył komody płyta HDF, kolor: olcha. Wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, 1 szt. o wymiarach: 62,5x100x43 (wysxszerxgłeb); Pomieszczenia szkoły - 1. Gablota do ogłoszeń wewnętrzna biała magnetyczna wykonana z bezpiecznego szkła akrylowego 3mm. Rama gabloty aluminiowa, anodowana w kolorze srebrnym. Drzwi uchylne, zamykane na zamek. Bardzo płaska gablota, plecy wykonane ze stali (wersja korkowa HDF), wyposażona w eleganckie plastikowe, szare narożniki ochronne. Wielkość: 12A4, 3sztuki; 2. Gablota do ogłoszeń wewnętrzna biała magnetyczna wykonana z bezpiecznego szkła akrylowego 3mm. Rama gabloty aluminiowa, anodowana w kolorze srebrnym. Drzwi uchylne, zamykane na zamek. Bardzo płaska gablota, plecy wykonane ze stali (wersja korkowa HDF), wyposażona w eleganckie plastikowe, szare narożniki ochronne. Wielkość 9A4, 3 szt.; 3. Telewizor LED, 50 cali, min. 100Hz. Rozdzielczość 1920 x 1080; proporcje obrazu 16:9; ilość gniazd HDMI - min. 2; wbudowany tuner: DVB-T (MPEG 4), DVB-C, DVB-S, analogowy; klasa energetyczna A+, bez technologii 3D, możliwość powieszenia na ścianie, 1 szt.; 4. Telewizor LED, 42 cale, min. 100Hz. Rozdzielczość 1920 x 1080; proporcje obrazu 16:9; ilość gniazd HDMI - min. 2; wbudowany tuner: DVB-T (MPEG 4), DVB-C, DVB-S, analogowy; klasa energetyczna A+, możliwość powieszenia na ścianie, bez technologii 3D, 1 szt.; 5. LAPTOP Komputer przenośny będzie wykorzystywany do potrzeb aplikacji biurowych, Zainstalowany procesor- 2.2GHz, 2MB L2 cache, Karta graficzna zintegrowana z procesorem, Zainstalowany system operacyjny, Przekątna ekranu- 15.60 cali, Pamięć zainstalowana [GB]- 4 GB, Maksymalna wielkość pamięci- 8 GB, Wbudowane Audio- Tak, Zamontowany dysk twardy- 500 GB, Napęd optyczny wbudowany- DVD, Złącze HDMI 1 szt., Wbudowana kamera internetowa 1,0 MPix, Złącza USB 2 x 2.0; 1 x 3.0, Złącze VGA- Tak, Wbudowany LAN 100Mb- Tak, Wbudowany WIRELESS LAN- Tak, Czytnik kart -Tak, Klawiatura: Klawiatura standardowa z blokiem numerycznym, Gwarancja 2 lata, 9 szt.; 6. Wizualizer przenośny, Kamera min. 2MP XGA/SXGA, Fokus- automatyczny, 9x optyczny zoom, min. 8 x cyfrowy zoom, Funkcja aparatu i nagrywania wideo, Wbudowany mikrofon, Obrót obrazu, obraz lustrzany, zamrożenie, porównanie obrazów, 2x adapter mikroskopowy, Pilot z ikonami, Porty komunikacyjne: Mini USB, 2x USB, 1 szt.; 7. Sieciowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne, Drukarka czarno-biała, skaner i ksero. Gwarancja: 2 lata, Technologia druku: laserowa monochromatyczna, Maksymalny rodzaj nośnika: A4, Rozdzielczość druku w czerni: 2400 x 600 dpi, Gramatura papieru: 60-163g/m2, Rozdzielczość skanera: 600 x 2400 dpi, Interfejs: USB 2.0 oraz Ethernet 10/100Mps, moduł druku dwustronnego, Inne: LCD (ekran). Głowica oparta jest na tzw. gęsiej szyi .Wbudowana lampa LED, która pozwalać będzie na używanie wizualizera nawet w niesprzyjających warunkach oświetleniowych. Dołączane oprogramowanie pozwala na robienie zdjęć, nagrywanie filmów z dźwiękiem oraz oferuje dodatkowe funkcje takie jak negatyw, stopklatka czy ręczną edycje ustawień obrazu. Gwarancja 36 miesięcy, il. szt. 1; Pomieszczenie pomocnicze (Magazyn środków czystości i sprzętu czyszczącego)- 1. Wózek serwisowy. Wózek serwisowy do dużych powierzchni pozwala na mycie podłóg, ścian i sprzętu. Wyposażony w uniwersalną prasę do różnego rodzaju mop (wyciskarka doczołowa), 2 wiaderka do mycia sprzętu- 17litrów , 2 wiaderka 5litrów, 2 kuwety 10litrów, uchwyt na worek 120l, półki na akcesoria i chemię. Wzór stanowi załącznik nr. 9 do SIWZ. Kolor do uzgodnienia z zamawiającym. 3 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1 000 PLN (słownie: tysiąc i 00/100 złotych).2.Wadium może być wniesione w następujących formach:a) pieniężnej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 28 maja 2004r o zmianie ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz niektórych ustaw (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z 2000r. z późn. zm.) 3. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w B Z WBK S.A. o/ Nowa Ruda 94 1090 2330 0000 0001 0513 2258. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 4.W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kasie. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, z uwzględnieniem pkt. 5. 5.Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie z dopiskiem: oryginał dowodu wniesienia wadium. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego (jeżeli jest wymagane), c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a.zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy Powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsa-bozkow.biponline.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Agrotechnicznych im. Batalionów Chłopskich w Bożkowie 57-441 Bożków 89a..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat szkoły I piętro pokój A46..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.