eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usługi dostępu do Internetu oraz usługi transmisji danych ( wirtualna sieć prywatna VPN) dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu i podległych jej Prokuratur Rejonowych okręgu wrocławskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-19

Wrocław: Świadczenie usługi dostępu do Internetu oraz usługi transmisji danych ( wirtualna sieć prywatna VPN) dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu i podległych jej Prokuratur Rejonowych okręgu wrocławskiego
Numer ogłoszenia: 408650 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu , ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3718114 wew. 241, faks 071 3718114 w. 244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Prokuratura.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi dostępu do Internetu oraz usługi transmisji danych ( wirtualna sieć prywatna VPN) dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu i podległych jej Prokuratur Rejonowych okręgu wrocławskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu oraz usługi transmisji danych (wirtualna sieć prywatna VPN) dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu i podległych jej Prokuratur Rejonowych okręgu wrocławskiego 2. Termin realizacji zamówienia : od 1.01.2013 d0 31.03.2014r (15 miesięcy) 3. Przedmiot zamówienia: 3.1. Zadanie nr 1 : świadczenie usługi dostępu do Internetu 3.1.1. Wykonawca będzie świadczył usługi dla Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne. 3.1.2. Zamawiający zapewni możliwość podłączenia urządzeń niezbędnych do świadczenia usługi do istniejącej infrastruktury sieciowej 3.1.3. Wykonawca będzie zobowiązany do konfiguracji, monitorowania, naprawy i wymiany dostarczonych urządzeń. 3.1.4. Usługa będzie świadczona w 10 lokalizacjach określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ dla łączy o następujących wymaganych parametrach: 1) Minimalne wymagane parametry łącza typ 1 1. przepustowość w kierunku od abonenta (upload) nie mniej niż 1024 kbit/s, 2. przepustowość w kierunku do abonenta (download) nie mniej niż 4096 kbit/s, 3. stały publiczny adres IP. 2) Minimalne wymagane parametry łącza typ 2 1. przepustowość w kierunku od abonenta (upload) nie mniej niż 512 kbit/s, 2. przepustowość w kierunku do abonenta (download) nie mniej niż 4096 kbit/s, 3. stały publiczny adres IP. 3) Minimalne wymagane parametry łącza typ 3 1. przepustowość w kierunku od abonenta (upload) nie mniej niż 256 kbit/s, 2. przepustowość w kierunku do abonenta (download) nie mniej niż 1024kbit/s, 3. publiczny adres IP. 3.1.5. Wykonawca będzie świadczył usługę na osobnych kablach strukturalnych zależnie od zastosowanej technologii, jednakże w przypadku braku takiej struktury Zamawiający zezwala na wykorzystanie posiadanych linii kablowych w celu uruchomienia usługi. Zamawiający zastrzega, w takim przypadku, zachowanie wszystkich świadczonych usług głosowych w niezmienionej formie, tj. abonament, koszty rozmów oraz ich rozliczanie, usługi Centrex. 3.1.6. Koszty instalacji, aktywacji, konfiguracji sprzętu poniesie Wykonawca 3.1.7. Usługa musi być dostępna w pełnym zakresie z dniem 2 stycznia 2013 r. od godz. 6:00 Zamawiający dopuszcza przerwy techniczne celem wykonania niezbędnych prac w dniach od 29 grudnia 2012 r. od godz. 18:00 do dnia 31 grudnia 2012 do godziny 6:00 3.1.8. W przypadku łącza z pozycji 1 tabeli w Załączniku nr 5 do SIWZ usługa świadczona jest przez wejście kablowe przy ulicy Podwale 30 poprzez wewnętrzne kable zamawiającego. Zamawiający zezwala na przeniesienie łącza pod adres ul. Sądowa 1a, w przypadku stwierdzenia niedostatecznej wartości wymaganych parametrów połączenia kablowego. 3.1.9. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania zmian we wpisach revDNS dla łącza z pozycji 1 i 2 tabeli w Załączniku nr 5 do SIWZ 3.1.10. Wykonawca zapewni ciągły nadzór nad siecią: 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 3.1.11. Wykonawca zapewni serwis usługi pod bezpłatnym numerem telefonicznym czynnym całą dobę obejmujący usuwanie nieprawidłowości pracy urządzeń, naprawę lub wymianę uszkodzonego sprzętu, rozwiązywanie problemów przy pomocy Help Desk, wykrywanie sytuacji awaryjnych i prowadzenie działań naprawczych dla łączy dostępowych. Wymagany czas usunięcia awarii Zamawiający ustala na 12 godzin od momentu zgłoszenia 3.2. Zadanie nr 2 : świadczenie usługi transmisji danych (wirtualna sieć prywatna VPN) 3.2.1. Definicje : IP VPN CENTRUM - punkt sieci transmisji danych pozwalający na połączenie rozproszonych geograficznie jednostek organizacyjnych prokuratur okręgu wrocławskiego. IP VPN LINK - punkt sieci transmisji danych pozwalający na połączenie z IP VPN CENTRUM IP VPN PROKURATURA - sieć transmisji danych pozwalająca na połączenie rozproszonych geograficznie jednostek organizacyjnych prokuratur okręgu wrocławskiego VPN - (ang. Virtual Private Network) - struktura logiczna sieci kreowana w ramach fizycznej infrastruktury sieci rozległej Wykonawcy, zapewniająca możliwości zestawiania połączeń pomiędzy użytkownikami sieci transmisji danych w warstwie trzeciej modelu OSI 3.2.2.Przedmiot zamówienia 1. Usługa będzie świadczona w 10 lokalizacjach określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ dla łączy o następujących wymaganych parametrach: 1) Minimalne wymagane parametry łącza typ 1: 1. przepustowość w kierunku od abonenta (upload) nie mniej niż 4096 kbit/s, 2. przepustowość w kierunku do abonenta (download) nie mniej niż 4096 kbit/s, 2) Minimalne wymagane parametry łącza typ 2: 1. przepustowość w kierunku od abonenta (upload) nie mniej niż 1024 kbit/s, 2. przepustowość w kierunku do abonenta (download) nie mniej niż 2048 kbit/s, 3) Minimalne wymagane parametry łącza typ 3: 1. przepustowość w kierunku od abonenta (upload) nie mniej niż 2048 kbit/s, 2. przepustowość w kierunku do abonenta (download) nie mniej niż 2048 kbit/s, 2. Wykonawca zapewni na routerach usługowych skonfigurowane oddzielnie dla każdego z klientów tablice VRF Routingu kierującego ruch do wydzielonej sieci VPN. 3. Dostęp w wirtualnej sieci prywatnej Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu dla jednej lokalizacji IP VPN CENTRUM (poz. 1 tabeli z Załącznika nr 6 do SIWZ) powinien być świadczony za pomocą technologii kablowej przeznaczonej dla biznesu z prędkością minimum 4Mb/s łączem symetrycznym z certyfikatem jakości SLA. 4. Certyfikat SLA powinien zapewnić działanie usługi na minimalnym poziomie 99,7 % usługi podstawowej z gwarancją obejmująca maksymalnie 8 godzin na usunięcie awarii oraz gotowość służb technicznych do usunięcia Awarii przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni w roku. 5. Wykonawca zapewni: 1. W lokalizacji IP VPN CENTRUM (Załącznik nr 6 do SIWZ) powinien być wykreowany kanał logiczny do sieci szkieletowej Wykonawcy terminowany na routerze z interfejsem WAN dla którego ustalona zostanie prędkość dostępowa minimum 4Mb/s kanału symetrycznego w obu kierunkach. Router musi zapewniać port 100/10Base-T. 2. Dostęp do dziewięciu lokalizacji IP VPN LINK (Załącznik nr 6 do SIWZ) w technologii przewodowej zgodnie z wybraną przez zamawiającego prędkością. 6. W lokalizacjach IP VPN LINK wykonawca zapewni szerokopasmowe łącze o przepływności zgodnie z wybraną opcją urządzenie o funkcjonalności co najmniej routera wyposażone w port 100/10Base-T Ethernet umożliwiający podłączenie sieci LAN. 7. Komunikacja wewnątrz sieci IP VPN PROKURATURA odbywać się będzie na zasadzie każdy z każdym wewnątrz sieci biznesowej wykonawcy. 8. Wykonawca zapewni pule adresów IP z podsieci prywatnej dla adresacji urządzeń oraz dla poszczególnych sieci LAN Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. 9. Wykonawca zapewni ciągły nadzór nad siecią: 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 10. Wykonawca zapewni serwis usługi pod bezpłatnym numerem telefonicznym czynnym całą dobę, obejmujący usuwanie nieprawidłowości pracy urządzeń, naprawę lub wymianę uszkodzonego sprzętu, rozwiązywanie problemów przy pomocy Help Desk, wykrywanie sytuacji awaryjnych i prowadzenie działań naprawczych dla łączy dostępowych. 11. Wykonawca będzie świadczył usługę na osobnych kablach strukturalnych zależnie od zastosowanej technologii, jednakże w przypadku braku takiej struktury Zamawiający zezwala na wykorzystanie posiadanych linii kablowych w celu uruchomienia usługi. Zamawiający zastrzega, w takim przypadku, zachowanie wszystkich świadczonych usług głosowych w niezmienionej formie, tj. abonament, koszty rozmów oraz ich rozliczanie, usługi Centrex. 12. Koszty instalacji, aktywacji, konfiguracji wchodzą w koszt zakupu usługi. 13. Usługa musi być dostępna w pełnym zakresie z dniem 2 stycznia 2013 r. godz. 6:00 Zamawiający dopuszcza przerwy techniczne celem wykonania niezbędnych prac w dniach od 29 grudnia 2012 r. od godz. 18:00 do dnia 31 grudnia 2012 r. do godziny 6:00 14. Dla zapewnienia odpowiedniej skalowalności infrastruktury sieciowej i bezpieczeństwa transmisji danych, zapewnienia prywatności i izolacji różnych kanałów VPN konfigurowanych przez Wykonawcę, łącza dostępowe nie mogą być budowane z wykorzystaniem: 1)zasobów publicznej sieci Internet, 2)infrastruktury znajdującej się poza terytorium Polski, 3)komutowanych łączy telefonicznych, 4)łączy technologii radiowych w paśmie nie podlegającym koncesjonowaniu w Urzędzie Regulatora, 6)technologii Wi - Fi i technologii HSDPA. 15. Cała utworzona infrastruktura sieciowa IP VPN PROKURATURA musi być oparta na technologii zapewniającej prywatność przesyłu danych oraz musi zapewniać izolację kanałów IP VPN od różnych innych sieci VPN w sieci Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3 300,00 zł ( słownie : trzy tysiące trzysta zł)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą wpisanym do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo Telekomunikacyjne ( Dz. U. nr 171 poz. 1800 ze zm. ) sprawdzenie ww warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonego wraz z ofertą Zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 2) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonują: a) co najmniej 1 usługę w zakresie świadczenia usług dostępu do sieci Internet oraz 1 usługę w zakresie transmisji danych ( wirtualna sieć prywatna VPN) b) wykonali-wykonują ww usługi należycie Sprawdzenie ww warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów wg zasady spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 uPzp - wg Załącznika nr 2 do SIWZ . Sprawdzenie ww warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg zasady spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 uPzp - wg Załącznika nr 2 do SIWZ . Sprawdzenie ww warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg zasady spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 150.000,- zł. Sprawdzenie ww warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wg zasady spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg Załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wpłaty wadium 3. Zaakceptowany projekt umowy - której wzór stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. Zmiana wymaga zawarcia aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PROKURATURA OKRĘGOWA we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław pok. nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 11:00, miejsce: PROKURATURA OKRĘGOWA we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław pok. nr 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.