eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa gadżetów promocyjnych Województwa Świętokrzyskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-28

Kielce: Dostawa gadżetów promocyjnych Województwa Świętokrzyskiego.
Numer ogłoszenia: 40861 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax 041 3445265.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gadżetów promocyjnych Województwa Świętokrzyskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawa i rozładunkiem w siedzibie zamawiającego w Kielcach przy ul. Paderewskiego 34 A, 25-502 Kielce, gadżetów promocyjnych Województwa Świętokrzyskiego. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do naniesienia na gadżety określonych i wskazanych jako wzór w Załaczniku nr 2 do SIWZ napisów, herbów oraz logo. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na 2 części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na wybrane części zamówienia (jedną lub dwie części). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części zamówienia ) zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Do oferty muszą zostać dołączone przykładowe gadżety składające się na przedmiot zamówienia, szczegółowo określone w rozdz.X SIWZ (część I zamówienia) . Dla części II zamówienia wykonawcy muszą załaczą do oferty trzy przykładowe cukierki Krówki jako gadżety reklamowe, z naniesionym logo lub herbem, wykonane przez wykonawcę na rzecz innych odbiorców.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Oryginalny kod CPV: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe Oryginalny kod CPV: 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze Kod CPV wg słownika 2008: 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawców wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy a. spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia był zgodny z wymaganiami określonymi przez zamawiającego w SIWZ oraz załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był wysokiej jakości i kompletny. 4. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero - jedynkową, tj. wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w niniejszym ogłoszeniu i w rozdziale VI niniejszej SIWZ. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące wykonawców, tj. każdy z wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a także musi spełnić wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej, każdy wykonawca oddzielnie składa oświadczenie i dokumenty wskazane w rozdziale VI pkt 3 niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda: 1. Oświadczeń i dokumentów a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo właściwego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 2. Pełnomocnictwa określającego jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y wystawiające pełnomocnictwo). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego - pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 4. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 3 lit b zobowiązany jest załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokumenty powinny być wystawione z zachowaniem wymaganych terminów, odpowiednio wg zasad określonych dla dokumentów wymienionych w pkt 5 niniejszego rozdziału.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. jakość i efekt wizualny gadżetów - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sejmik.kielce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 344..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pok. 150 (Kancelaria Ogólna, I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały reklamowe jako gadzety promocyjne Województwa Świętokrzyskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z rozładunkiem w siedzibie zamawiającego, tj. w Kielcach, przy ul. Paderewskiego 34 A, materiałów reklamowych jako gadżetów promocyjnych Województwa Świętokrzyskiego szczegółowo opisanych w rozdziale I pkt 1- 13 załącznika nr 1 do SIWZ. Dodatkowo wykonawca będzie zobowiązany do naniesienia na poszczególne gadżety napisów, herbów oraz logo, w zależności od ich rodzaju, w sposób określony przez zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający w załączniku nr 2 do SIWZ podał wzory herbów i logo. 2. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia będzie zobowiązany do dostawy przedmiotu zamówienia w określonym przez zamawiającego w rozdz. IV SIWZ terminie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6, 22.46.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość i efekt wizualny gadżetów - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa cukierków Krówek jako gadżetów reklamowych Województwa Świętokrzyskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oraz rozładunkiem w siedzibie zamawiającego, tj. w Kielcach przy ul. Paderewskiego 34 A cukierków Krówek jako gadżetów promocyjnych Województwa Świętokrzyskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdz. II załącznika nr 1 do SIWZ. Dodatkowo wykonawca będzie zobowiązany do naniesienia na opakowanie pojedynczych cukierków napisu oraz logo zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia dostarczy przedmiot zamówienia w 5 dostawach, do końca 2008 roku. Pierwsza dostawa - w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy w ilości 50 kg. Pozostałe dostawy w ciągu 7 dni od dnia telefonicznego powiadomienia przez zamawiającego. W powiadomieniu zamawiający każdorazowo określi ilość (w kg) dostarczanego przedmiotu zamówienia. 3. Do rozliczenia poszczególnych dostaw będą miały zastosowanie ceny jednostkowe netto wskazane w ofercie wykonawcy. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia posiadał termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące, licząc od dnia dostawy danej partii towaru..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6, 15.84.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość i efekt wizualny gadżetów - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.