eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie usługi przeprowadzki stanowisk pracy oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego zlokalizowanych w Gdańsku- przy ul. Okopowej 21/27 - przy ul. Długi Targ 1-7 - przy ul. Augustyńskiego 2 pomiędzy tymi lokalizacjami, bądź do innego miejsca na

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-25

Gdańsk: Wykonanie usługi przeprowadzki stanowisk pracy oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego zlokalizowanych w Gdańsku: - przy ul. Okopowej 21/27 - przy ul. Długi Targ 1-7 - przy ul. Augustyńskiego 2 pomiędzy tymi lokalizacjami, bądź do innego miejsca na terenie Gdańska, wskazanego przez zamawiającego w zamówieniu
Numer ogłoszenia: 40830 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi przeprowadzki stanowisk pracy oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego zlokalizowanych w Gdańsku: - przy ul. Okopowej 21/27 - przy ul. Długi Targ 1-7 - przy ul. Augustyńskiego 2 pomiędzy tymi lokalizacjami, bądź do innego miejsca na terenie Gdańska, wskazanego przez zamawiającego w zamówieniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzki stanowisk pracy oraz pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego zlokalizowanych w Gdańsku: - przy ul. Okopowej 21/27 - przy ul. Długi Targ 1-7 - przy ul. Augustyńskiego 2 pomiędzy tymi lokalizacjami, bądź do innego miejsca na terenie Gdańska, wskazanego przez zamawiającego w zamówieniu, o którym mowa w pkt 2. 2. Standardowe stanowisko pracy, podlegające przeprowadzce, składa się z mebli biurowych [szaf biurowych, biurka z pomocnikiem, kontenera, fotela obrotowego, krzesła, komputera [monitor, jednostka centralna, zasilacz, klawiatura, mysz, kable łączące poszczególne elementy komputera oraz kable zasilające], oraz drobnego wyposażenia biurowego w postaci rzeczy niewielkich gabarytowo takich jak: radio, telefon, materiały biurowe itp., znajdujące się biurze [pokoju], a także dokumentów. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) W ramach wykonania usługi przeprowadzki Wykonawca zobowiązany jest do: a) dostarczenia kontenerów [kartonów], do których pracownicy Zamawiającego zapakują podlegające przeprowadzce wyposażenia stanowisk pracy, w tym dokumenty. b) dostarczenia kontenerów, do których Wykonawca zapakuje sprzęt komputerowy, c) dostarczania folii zabezpieczającej, taśm, sznurków do zabezpieczenia przewożonego sprzętu oraz naklejek do znakowania kartonów, d) zapakowania dokumentów oraz wyposażenia biurowego, z pomieszczeń, o których mowa w pkt I. 1, do specjalnych pojemników z zabezpieczeniem, e) zabezpieczenia i zapakowania stanowisk komputerowych do odpowiednich kontenerów, f) demontażu, o ile jest to konieczne do wykonania przeprowadzki, mebli i odpowiedniego zabezpieczenia ich do transportu, g) załadunku wyposażenia do środków transportu przystosowanych do przewożenia wyposażenia tego rodzaju, h) przetransportowania wyposażenia do lokalizacji docelowej, i) rozładunku wyposażenia, j) przeniesienia wyposażenia do odpowiednich pomieszczeń w lokalizacji docelowej k) montażu mebli, o ile zostały zdemontowane na czas przeprowadzki i ich ustawienia w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach, l) ustawienia stanowisk komputerowych w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach, 2) Wykonawca zabezpieczy do transportu wyposażenie w taki sposób, aby nie uległo uszkodzeniu, zniszczeniu, utracie lub zdekompletowaniu. 3) Stanowiska komputerowe musza być przez Wykonawcę przygotowane do transportu i transportowane w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem, w szczególności: a) zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi, (folia zabezpieczająca, tzw. bąbelkowa) b) ułożone w odpowiedniej pozycji podczas transportu, c) izolowane od warunków atmosferycznych, d) izolowane przed wstrząsami, e) zabezpieczenie przed możliwością dostępu osób trzecich, f) przetransportowane bezpośrednio z lokalizacji źródłowej do lokalizacji docelowej. 4) Odłączenia elementów stanowiska komputerowego w aktualnej lokalizacji oraz ich podłączenia w lokalizacji docelowej dokonają pracownicy Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego i Informatyki (DISI). 5) W lokalizacji docelowej Wykonawca złoży cały zestaw urządzeń stanowiska komputerowego danego użytkownika na jego biurku, nie rozpakowując urządzeń. 6) Pracownicy Zamawiającego, których wyposażenie będzie przeprowadzane oznaczą poszczególne kontenery, poprzez naniesienie na nich następujących informacji: a) imię i nazwisko pracownika, b) miejsce skąd będą przeprowadzane [nazwa lokalizacji, numer pokoju], c) miejsce, do którego będą przeprowadzane [nazwa lokalizacji, numer pokoju]. 7) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu niezbędną do wykonania przeprowadzki ilość odpowiednich pojemników /kartonów/. Pojemniki /kartony/ musza być dostarczone łącznie z odpowiednia ilością taśmy klejącej i odpowiednia ilością naklejek, na których będą umieszczone odpowiednie wymagane informacje. Kontenery i pojemniki Wykonawca dostarczy najpóźniej na 2 dni przed przeprowadzką. 8) Dostarczone pojemniki /kartony/ zostaną przekazane Zamawiającemu za pośrednictwem sekretariatu departamentu, którego dotyczy przeprowadzka. Wykonawca przedłoży w sekretarciacie wykaz pojemników /kartonów/, z wyszczególnieniem ilości, na którym zostanie pokwitowany odbiór faktycznej ilości przekazanych kontenerów i pojemników. Wykaz zostanie sporządzony w 2 egz. - jeden dla Wykonawcy, jeden dla Zamawiającego. 9) Zwrot użytych do wykonania usługi przeprowadzki pojemników /kartonów/ nastąpi po zakończeniu usługi przeprowadzki wykonywanej we wskazanym departamencie, za pośrednictwem sekretariatu departamentu. Wykonawca pokwituje odbiór, z zaznaczeniem ilości odebranych, pojemników /kartonów/ oraz występujących niezgodności, pomiędzy ilością przekazaną i odebraną. Powyższy wykaz zostanie potwierdzony przez wyznaczonego pracownika. Wykaz zostanie sporządzony w 2 egz. - jeden egz. dla Wykonawcy, jeden dla Zamawiającego. 10) W przypadku wystąpienia niezgodności ilościowych /braków/, obciązenie za brakującą ilość pojemników / kartonów/ nastąpi na podstawie wykazu, o którym mowa w w pdpkt 9). Wykaz zostanie załączony do protokołu odbioru, o którym mowa w pkt 8, również w przypadku, gdy braki nie wystąpią. 11) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z należyta starannością zgodnie z postanowieniami SIWZ oraz zgodnie z wytycznymi, wskazaniami i poleceniami Zamawiającego. 12) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: a) dysponowania meblowozem (minimum 1 meblowóz), który zostanie użyty do realizacji przedmiotu umowy Meblowóz zostanie użyty do przeprowadzki tylko w przypadku, gdy będzie to konieczne, a zapotrzebowanie na meblowóz zostanie określone w zamówieniu bieżącym. W sytuacji, gdy przeprowadzka będzie wykonywana w obrębie jednego budynku, wykonawca nie będzie wliczał do ceny stawki za użycie meblowozu. b) w sytuacji, gdy konieczność użycia meblowozu wyniknie w trakcie realizacji zamówienia bieżącego, wykonawca zapewni meblowóz, uwzględniając w fakturze wyłącznie faktyczny czas (ilość godzin) jego wykorzystania b) dysponowania odpowiednio licznym personelem (minimum 4 osoby) wyspecjalizowanym w tego rodzaju przeprowadzkach, który zostanie użyty do realizacji zamówienia, c) ilość pracowników, która zostanie użyta do realizacji zamówienia bieżącego, zostanie każdorazowo uzgodniona na etapie składania zamówienia bieżącego c) używania profesjonalnych narzędzi( w tym kombinezonów roboczych lub plakietek pozwalających na identyfikację personelu wykonawcy) d) skutecznego zabezpieczenia wind na czas przeprowadzki, e) dbania o porządek w trakcie przeprowadzki, f) pozostawienia w stanie nieuszkodzonym i uporządkowanym wind, ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń. 13) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami BHP. 14) Przez cały czas trwania przeprowadzki Zamawiający zobowiązuje się udostępnić pomieszczenia w lokalizacjach pomiędzy którymi nastąpi przeprowadzka wyposażenia 15) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone wskutek wykonywania czynności objętych niniejszym zamówieniem. 4. Przewidziana, maksymalna liczba godzin świadczenia usług przeprowadzki: 700 godzin. Wielkość ta jest wielkością szacunkową i nie jest wiążąca dla stron. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług przeprowadzki w ciągu 12-stu miesięcy od daty podpisania umowy, wg bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnego zamówienia. 6. Poszczególne zamówienia, zwane dalej zamówieniem bieżącym, kierowane na podany w ofercie adres Wykonawcy pisemnie lub na jego numer faxu, zawierać będą cechy i cenę określoną przez wykonawcę w ofercie. 7. Zmówienie, o którym mowa w pkt 5 będzie wysłane do wykonawcy co najmniej 3 dni przed planowanym terminem przeprowadzki. 8. Wykonanie zamówienia bieżącego potwierdzone zostanie protokołem odbioru, podpisanym przez obie strony bez zastrzeżeń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobrania kwoty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności: a) Wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania przynajmniej 3 usługi przeprowadzki odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, b) Posiadają aktualne ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności polegającej na świadczeniu usług przeprowadzkowych. W przypadku upływu terminu ważności ubezpieczenia w trakcie realizacji umowy, wykonawca przedstawi zamawiającemu, na 14 dni przed wygaśnięciem ubezpieczenia nową polisę, obejmującą okres pozostały do zakończenia trwania umowy. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w pkt III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach (...), na zasadzie kwalifikacji spełnia,nie spełnia. 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w ust. 1 pkt. 2) musii spełnić każdy z wykonawców (dokumenty wskazane w pkt III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach (...) ust. 1 pkt. 1) i 2) SIWZ składa każdy z wykonawców występujących wspólnie we własnym imieniu), warunki wskazane w ust. 1 pkt. 1) lit. a, b mogą być spełnione łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy- wg. wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości wskazanej w pkt III.2 Opis warunków udziału w postępowaniu (...)ust. 1 pkt 1, lit.a, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie (zał. nr 3 do SIWZ). 4) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności z tytułu prowadzenia działalności usług przeprowadzkowych. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach (...) ust. 1 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy ust. 5..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, ul.Okopowa 21/27, 80 - 810 Gdańsk, pok. nr 8A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, ul.Okopowa 21/27, 80 - 810 Gdańsk, Kancelaria Ogólna, pok. nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.