eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › zarządzanie komunalnym zasobem lokalowym Miasta Zabrze



Ogłoszenie z dnia 2005-08-11

POZYCJA 40646

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zabrze: zarządzanie komunalnym zasobem lokalowym Miasta Zabrze Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta, do kontaktów: Krzysztof Cyberski, Agnieszka Kieraga, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, fax (032) 3733427, 2710818, e-mail: akieraga@um.zabrze.pl, www.um.zabrze.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miejski w Zabrzu 1.Biuro Zamówień Publicznych 2.Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Gospodarki Lokalowej, 1.Krzysztof Cyberski/ Agnieszka Kieraga 2.Danuta Mucha, 1.ul.Wolności 286; 2.ul.Powstańców Śl. 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 1.(0-32)3733-516; 2.(0-32)37-33-377, fax (0-32)37-33-427, e-mail: kcyberski@um.zabrze.pl, www.um.zabrze.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski w Zabrzu Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Gospodarki Lokalowej, Dorota Serwaczak, ul.Powstańców Śląskich 5-7 pok.60, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (0-32)37-33-471, fax (0-32)37-33-321, e-mail: dserwaczak@um.zabrze.pl, www.um.zabrze.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski w Zabrzu Biuro Zamówień Publicznych, Krzysztof Cyberski/Agnieszka Kieraga, ul.Wolności 286 pok.303, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (0-32)37-33-516, fax (0-32)37-33-427, e-mail: kcyberski@um.zabrze.pl, www.um.zabrze.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 70. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zarządzanie komunalnym zasobem lokalowym Miasta Zabrze. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi zarządzania w budynkach komunalnych, lokalach komunalnych we wspólnotach mieszkaniowych, terenach niezabudowanych, polegającej na: a) administrowaniu nieruchomości, w tym m.in.: - zawieraniu, zmianie i rozwiązywaniu w imieniu Zamawiającego umów najmu, dzierżawy, uzyczenia i innych stosunków prawnych związanych ze sprawowanym zarządem, odbiór lokali od dotychczasowych użytkowników, dozór nad nieruchomościami pochodzącymi z tych lokali, - rozliczanie kosztów mediów i usług na finalnych odbiorców, - analizie i kontroli merytorycznej kosztów związanych z zawartymi umowami, - prowadzeniu dla każdego lokalu kompletu dokumentów, - prowadzeniu przetargów na najem lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży, - prowadzeniu i przetwarzaniu baz danych osobowych, - kontroli prawidłowości wykorzystania lokali, - zabezpieczeniu wolnych lokali przed dewastacją, - przyjmowaniu interwencji, wniosków i ich rozpatrywanie, - naliczaniu i przyjmowaniu czynszów i innych opłat dot. zarządzanego lokalu, - kontrolowaniu wpłat, naliczaniu odsetek, - prowadzeniu i aktualizowaniu komputerowej ewidencji zarządzanych zasobów, - wyrazaniu zgody na wejście w teren zarządzanych nieruchomości, - organizowaniu pierwszego zebrania wspólnot mieszkaniowych, - prowadzeniu spraw windykacyjnych, sądowych i egzekucyjnych związanych z zarządzanym zasobem. b) bieżącej konserwacji budynków i lokali, w tym na zapewnieniu warunków technicznych użytkowania budynków na poziomie zapewniającym bezpieczeństwo ludzi i mienia poprzez przeprowadzanie drobnych napraw oraz usuwaniu awarii i ich skutków. Zarządca w ramach obowiązków prowadzi dokumentację techniczną budynku (książki obiektu i inne), dokonuje przeglądów prawem przewidzianych oraz prowadzi nadzór techniczny. c) Utrzymywaniu porządku i czystości, w tym: - utrzymywaniu czystości w częściach wspólnego użytkowania budynków, posesjach, terenach przyległych, - odśnieżaniu i usuwaniu śliskości ciągów komunikacyjnych posesji oraz chodników przyległych, - kontroli wyposażenia nieruchomości w urządzenia służące do gromadzenia odpoadów, utrzymywanie stanowisk na odpady stałe w czystości oraz kontrola racjonalnej częstotliwości wywozu odpadów, - przeprowadzaniu deratyzacji, dezynfekcji i dezynsekcji budynków, lokali mieszkalnych, użytkowych i pomieszczeń (np. po zgonach najemców, wystąpieniu plagi os, robactwa itp.). d) utrzymywaniu w należytym stanie wskazanych terenów niezabudowanych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zabrze. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi zarządzania w budynkach komunalnych, lokalach komunalnych we wspólnotach mieszkaniowych, terenach niezabudowanych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.04.2006; data zakończenia: 31.03.2009;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 440.000 PLN, (słownie: czterystaczterdzieścitysięcyzłotych). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp - co należy potwierdzić załączając następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert . B) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień jak: 1) Licencja uprawniająca do wykonywania działalności zawodowej w zakresie zarządzania nieruchomościami . 2). Kierownik budowy (pełniący jednocześnie funkcję kierownika robót ogólnobudowlanych): - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3). Kierownik robót instalacji elektrycznych: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych, - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4). Kierownik robót instalacji sanitarnych: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych, - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; C) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, że osób fizycznych, wspólników spółek jawnych, partnerów lub członków zarządu spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych lub spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - będących Wykonawcą, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; D) aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, że podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie są podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; E) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co należy potwierdzić następującymi dokumentami : A) wykazem osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykowywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby zamówienie wykonywały lub uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia : -min. 2 osoby posiadające licencję uprawniającą do wykonywania działalności zawodowej w zakresie zarządzania nieruchomościami; -min. 1 osoba - Kierownik budowy (pełniący jednocześnie funkcję kierownika robót ogólnobudowlanych) -posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów - min. 1 osoba - Kierownik robót instalacji elektrycznych -posiadajaca uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych i zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - min. 1 osoba - Kierownik robót instalacji sanitarnych- posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych i zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; B) wykazem usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zawierajacym min. 1 usługę zarządzania nieruchomościami zabudowanymi budynkami, o łącznej powierzchni użytkowej min. 350 000 m2, w których równocześnie -w częściach wspólnych i lokalach - wykonywane były odpowiednio czynności określone w pkt 3 SIWZ - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co należy potwierdzić następującymi dokumentami: A) sprawozdaniem finansowym, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu lub oświadczeniem Wykonawcy o braku konieczności sporządzania opinii przez biegłego rewidenta o sprawozdaniu finansowym - albo, w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innym dokumentem określającym obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; B) polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia ważnym na dzień składania ofert-potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przy czym: - średni roczny obrót w okresie ostatnich 3 lat nie może być mniejszy niż 10 000 000 PLN - wymagane jest ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 EURO; 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. B) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień jak: 1) Licencja uprawniająca do wykonywania działalności zawodowej w zakresie zarządzania nieruchomościami . 2). Kierownik budowy (pełniący jednocześnie funkcję kierownika robót ogólnobudowlanych): - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3). Kierownik robót instalacji elektrycznych: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych, - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4). Kierownik robót instalacji sanitarnych: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych, - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; C) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, że osób fizycznych, wspólników spółek jawnych, partnerów lub członków zarządu spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych lub spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych będących Wykonawcą, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; D) aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, że podmioty zbiorowe będące Wykonawcą, nie są podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; E) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: A) sprawozdaniem finansowym, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu lub oświadczeniem Wykonawcy o braku konieczności sporządzania opinii przez biegłego rewidenta o sprawozdaniu finansowym - albo, w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innym dokumentem określającym obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; B) polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia - ważnym na dzień składania ofert-potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przy czym: - średni roczny obrót w okresie ostatnich 3 lat nie może być mniejszy niż 10 000 000 PLN - wymagane jest ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 EURO;. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: A) wykazem osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykowywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby zamówienie wykonywały lub uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia : -min. 2 osoby posiadające licencję uprawniającą do wykonywania działalności zawodowej w zakresie zarządzania nieruchomościami; -min. 1 osoba - Kierownik budowy (pełniący jednocześnie funkcję kierownika robót ogólnobudowlanych) -posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów - min. 1 osoba - Kierownik robót instalacji elektrycznych -posiadajaca uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych i zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - min. 1 osoba - Kierownik robót instalacji sanitarnych- posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych i zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; B) wykazem usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierajacym min. 1 usługę zarządzania nieruchomościami zabudowanymi budynkami, o łącznej powierzchni użytkowej min. 350 000 m2, w których równocześnie -w częściach wspólnych i lokalach - wykonywane były odpowiednio czynności określone w pkt 3 SIWZ - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie;. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, art.184 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2000r. Nr 46 poz.543. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 3215 z dnia 08.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 3215 z dnia 08.02.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BZP.340-82/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 13.09.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.09.2005, godzina 10:10, Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych,ul.Wolności 286, Zabrze sala 100.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: nie dotyczy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.