eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej na terenie miasta Sierpca, będących w zarządzie Gminy Miasto Sierpc, w terminie do 31.12.2014 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-27

Sierpc: Wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej na terenie miasta Sierpca, będących w zarządzie Gminy Miasto Sierpc, w terminie do 31.12.2014 r
Numer ogłoszenia: 40623 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20641 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej na terenie miasta Sierpca, będących w zarządzie Gminy Miasto Sierpc, w terminie do 31.12.2014 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej na terenie miasta Sierpca, będących w zarządzie Gminy Miasto Sierpc, w terminie do 31.12.2014 r. W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących asortymentów robót utrzymaniowych: 1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi (na gorąco) z recyklera, z obcinaniem krawędzi mechanicznie (wraz z utylizacją gruzu i uporządkowaniem terenu robót): przewidywana ilość do 100,0 ton; 2) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi (na zimno), z obcinaniem krawędzi mechanicznie (wraz z utylizacją gruzu i uporządkowaniem terenu robót): przewidywana ilość do 10,0 ton. Wykonawca powinien używać mieszanki mineralno-asfaltowej (na zimno) spełniającej minimum następujące warunki: a) wygląd i konsystencja: mieszanka jednorodna, urabialna, barwy czarnej; b) uziarnienie: od 0 do 8 mm; c) przedział temperatur, w których może być stosowana: od -10 oC do +30 oC; d) masa powinna posiadać aktualną aprobatę techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, aktualny atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny oraz firmową instrukcję w języku polskim, określającą szczegółowe zasady oraz warunki stosowania, składowania i transportu. 3) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej, wyboje o głębokości do 3,0 cm (wraz z utylizacją gruzu i uporządkowaniem terenu robót): przewidywana ilość do 500,0 m2. 2. Roboty będą wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami w tym zakresie, a w szczególności ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Załącznik Nr 6, w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zwanej w dalszej części specyfikacji (ustawą), pełniącymi rolę opisu przedmiotu zamówienia. 3. Grubość naprawianej powierzchni nie może być większa niż grubość istniejącej nawierzchni bitumicznej. W przypadku wyboju o głębokości większej niż grubość nawierzchni tzn. uszkodzonej podbudowy, uszkodzenie podbudowy należy wypełnić materiałem uzyskanym z wycięcia. 4. Szacowany zakres ilościowy w/w robót zawiera Załącznik Nr 1 (Formularz Oferty), przy czym Wykonawcy nie przysługuje roszczenie wobec Zamawiającego w stosunku do ww. zakresu. 5. Wykonawca będzie realizował roboty na zlecenia Zamawiającego, po uzgodnieniu z inspektorem nadzoru inwestorskiego. 6. Podstawą rozliczeń będą sporządzane przez Wykonawcę Protokół Odbioru Robót oraz Księga Obmiaru z faktycznie wykonanych prac. 7. Powyższe dokumenty będą potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz osobę upoważnioną przez Zamawiającego - Koordynatora, upoważnionego również do zlecania robót. 8. Na podstawie powierzchni z Księgi Obmiaru oraz grubości wykonanych napraw ustala się ilość zużytej masy bitumicznej w tonach. Jednostką rozliczeniową remontów cząstkowych przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej jest 1 m2. 9. Na podstawie ilości zużytej masy bitumicznej w tonach, powierzchni w m2 remontu grysami i emulsją asfaltową oraz cen jednostkowych z oferty, zostanie wystawiona faktura. Cena jednostki obmiarowej Cena wykonania remontu cząstkowego nawierzchni z ew. uszczelnieniem spękań obejmuje: 1) prace pomiarowe i roboty przygotowawcze; 2) oznakowanie robót; 3) wywóz odpadów; 4) dostarczenie materiałów i sprzętu na budowę; 5) wykonanie naprawy zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB; 6) pomiary i badania laboratoryjne; 7) odtransportowanie sprzętu z placu budowy. UWAGA: Zamawiający informuje, że podane ilości asortymentów robót są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Roboty w powyższych ilościach należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty, w celu uzyskania porównywalności ofert. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiście zlecone i wykonane prace. Wykonawcy nie przysługuje żądanie zamówień dodatkowych, a także roszczeń o wypłacenie całości wynagrodzenia za oszacowany przedmiot zamówienia w formularzu cenowym, w przypadku mniejszej ilości wykonanych poszczególnych asortymentów robót. 10. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiają dokumenty stanowiące integralną część umowy: 1) STWiORB; 2) Oferta Wykonawcy; 3) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Projektów i Inwestycji PROBUD s.c., ul. Konstytucji 3 Maja 33, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75645,00

  • Oferta z najniższą ceną: 75645,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97785,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.