eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej na terenie miasta Sierpca, będących w zarządzie Gminy Miasto Sierpc, w terminie do 31.12.2014 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-31

Sierpc: Wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej na terenie miasta Sierpca, będących w zarządzie Gminy Miasto Sierpc, w terminie do 31.12.2014 r.
Numer ogłoszenia: 20641 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierpc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej na terenie miasta Sierpca, będących w zarządzie Gminy Miasto Sierpc, w terminie do 31.12.2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów bieżących ulic o nawierzchni ulepszonej na terenie miasta Sierpca, będących w zarządzie Gminy Miasto Sierpc, w terminie do 31.12.2014 r. W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących asortymentów robót utrzymaniowych: 1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi (na gorąco) z recyklera, z obcinaniem krawędzi mechanicznie (wraz z utylizacją gruzu i uporządkowaniem terenu robót): przewidywana ilość do 100,0 ton; 2) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi (na zimno), z obcinaniem krawędzi mechanicznie (wraz z utylizacją gruzu i uporządkowaniem terenu robót): przewidywana ilość do 10,0 ton. Wykonawca powinien używać mieszanki mineralno-asfaltowej (na zimno) spełniającej minimum następujące warunki: a) wygląd i konsystencja: mieszanka jednorodna, urabialna, barwy czarnej; b) uziarnienie: od 0 do 8 mm; c) przedział temperatur, w których może być stosowana: od -10 oC do +30 oC; d) masa powinna posiadać aktualną aprobatę techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, aktualny atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny oraz firmową instrukcję w języku polskim, określającą szczegółowe zasady oraz warunki stosowania, składowania i transportu. 3) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej, wyboje o głębokości do 3,0 cm (wraz z utylizacją gruzu i uporządkowaniem terenu robót): przewidywana ilość do 500,0 m2. 2. Roboty będą wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami w tym zakresie, a w szczególności ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Załącznik Nr 6, w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zwanej w dalszej części specyfikacji (ustawą), pełniącymi rolę opisu przedmiotu zamówienia. 3. Grubość naprawianej powierzchni nie może być większa niż grubość istniejącej nawierzchni bitumicznej. W przypadku wyboju o głębokości większej niż grubość nawierzchni tzn. uszkodzonej podbudowy, uszkodzenie podbudowy należy wypełnić materiałem uzyskanym z wycięcia. 4. Szacowany zakres ilościowy w/w robót zawiera Załącznik Nr 1 (Formularz Oferty), przy czym Wykonawcy nie przysługuje roszczenie wobec Zamawiającego w stosunku do ww. zakresu. 5. Wykonawca będzie realizował roboty na zlecenia Zamawiającego, po uzgodnieniu z inspektorem nadzoru inwestorskiego. 6. Podstawą rozliczeń będą sporządzane przez Wykonawcę Protokół Odbioru Robót oraz Księga Obmiaru z faktycznie wykonanych prac. 7. Powyższe dokumenty będą potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz osobę upoważnioną przez Zamawiającego - Koordynatora, upoważnionego również do zlecania robót. 8. Na podstawie powierzchni z Księgi Obmiaru oraz grubości wykonanych napraw ustala się ilość zużytej masy bitumicznej w tonach. Jednostką rozliczeniową remontów cząstkowych przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej jest 1 m2. 9. Na podstawie ilości zużytej masy bitumicznej w tonach, powierzchni w m2 remontu grysami i emulsją asfaltową oraz cen jednostkowych z oferty, zostanie wystawiona faktura. Cena jednostki obmiarowej Cena wykonania remontu cząstkowego nawierzchni z ew. uszczelnieniem spękań obejmuje: 1) prace pomiarowe i roboty przygotowawcze; 2) oznakowanie robót; 3) wywóz odpadów; 4) dostarczenie materiałów i sprzętu na budowę; 5) wykonanie naprawy zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB; 6) pomiary i badania laboratoryjne; 7) odtransportowanie sprzętu z placu budowy. UWAGA: Zamawiający informuje, że podane ilości asortymentów robót są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Roboty w powyższych ilościach należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty, w celu uzyskania porównywalności ofert. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiście zlecone i wykonane prace. Wykonawcy nie przysługuje żądanie zamówień dodatkowych, a także roszczeń o wypłacenie całości wynagrodzenia za oszacowany przedmiot zamówienia w formularzu cenowym, w przypadku mniejszej ilości wykonanych poszczególnych asortymentów robót. 10. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiają dokumenty stanowiące integralną część umowy: 1) STWiORB; 2) Oferta Wykonawcy; 3) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia podstawowego o zamówienie uzupełniające polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju robót i nie przekraczające 50% jego wartości

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.900,00 PLN (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych i 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj.: a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi (na gorąco), z obcinaniem krawędzi mechanicznie: minimum 50 ton oraz b) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej, wyboje o głębokości do 3,0 cm: minimum 200 m2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Katalog zasad zmian umowy: 1) Zmiana Inspektora Nadzoru lub Koordynatora (ze strony Zamawiającego) lub Kierownika Robót (ze strony Wykonawcy) - w ciągu miesiąca od dnia powzięcia wiadomości o przyczynach uniemożliwiających mu pełnienie funkcji - inicjowana przez stronę zmieniającą osoby wymienione w umowie; 2) Zmiana obowiązującej stawki VAT w zakresie przedmiotu zamówienia - termin związany ze zmianą - inicjowana przez Wykonawcę; 3) Zmiana jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla wykonywanego zamówienia lub zmiana technologii, systemu - poprzedzona protokołem konieczności sporządzonym przez inspektora nadzoru, inicjowana przez obie strony umowy; 4) Aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów - inicjowana przez obie strony umowy; 5) Zmiana terminu wykonania zlecenia - w wypadku wystąpienia okoliczności utrudniających terminową jego realizację - inicjowana przez obie strony umowy: a) opóźnienia w terminie wprowadzenia na budowę; b) opóźnienia w zakresie dokonywania odbiorów; c) wyjątkowo niepomyślnych warunków klimatycznych; d) epidemii lub działań rządowych; e) siły wyższej; f) jakiekolwiek opóźnienie, utrudnienie lub przeszkoda spowodowana przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy. 2. Wnioskować o zmianę umowy może każda z jej stron. 3. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia czasu, pokrycia kosztu ani zysku, jeżeli w zakresie w jakim jego uchybienie było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu Wykonawcy. 4. Zmiany sposobu spełnienia świadczenia nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej i będą dopuszczane w granicach unormowanych przepisami ustawy Prawo Zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem art. 144

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sierpc.pl/index.jsp?bipkod=/004
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sierpcu 09-200 Sierpc ul. Piastowska 11A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sierpcu 09-200 Sierpc ul. Piastowska 11A w sekretariacie Zamawiającego (pokój 12).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.