eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Zadanie 1Remonty i usuwanie usterek w budynkach i lokalach mieszkalnych a także na terenach wokół budynków gminnych mieszkalnych Zadanie 2Remonty i usuwanie usterek w budynkach i lokalach użytkowych a także na terenach wokół budynków gminnych użytkowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-24

Jastrzębie-Zdrój: Zadanie 1: Remonty i usuwanie usterek w budynkach i lokalach mieszkalnych a także na terenach wokół budynków gminnych mieszkalnych Zadanie 2: Remonty i usuwanie usterek w budynkach i lokalach użytkowych a także na terenach wokół budynków gminnych użytkowych.
Numer ogłoszenia: 40596 - 2016; data zamieszczenia: 24.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 3903 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości, ul. 1-go Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4787001, faks 032 4762952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: Remonty i usuwanie usterek w budynkach i lokalach mieszkalnych a także na terenach wokół budynków gminnych mieszkalnych Zadanie 2: Remonty i usuwanie usterek w budynkach i lokalach użytkowych a także na terenach wokół budynków gminnych użytkowych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Zadanie 1: Remonty i usuwanie usterek bieżących ogólnobudowlanych i instalacyjnych (instalacje gazowe, wod.-kan. c.o., deszczowe, przyłącza) w budynkach i lokalach mieszkalnych gminnych oraz na terenach wokół budynków mieszkalnych gminnych wg zakresu określonego w protokole przekazania robót. 3.2. Zadanie 2: Remonty i usuwanie usterek bieżących ogólnobudowlanych i instalacyjnych (instalacje gazowe, wod.-kan. c.o., deszczowe, przyłącza) w budynkach i lokalach użytkowych gminnych oraz na terenach wokół budynków użytkowych gminnych wg zakresu określonego w protokole przekazania robót. 3.3. Podstawowe remonty, konserwacje i usterki (lista nie wyczerpuje wszystkich możliwych usterek): I. Remonty, konserwacje i usterki ogólnobudowlane w budynkach i lokalach mieszkalnych i użytkowych: 1.Roboty ogólnobudowlane: - usuwanie usterek związanych z nieszczelnościami w pokryciach dachowych, obróbkach blacharskich, rynnach i rurach spustowych oraz wyłazach dachowych, - naprawa i uszczelnienie obróbek blacharskich i pokrycia daszków nad wejściami, - udrażnianie przykanalików kanalizacji deszczowej, - naprawa lub wymiana parapetów okien klatki schodowej, - usuwanie gniazd gołębi w rynnach i na parapetach klatki schodowej, - drobna konserwacja pokrycia dachowego, - remont kominów, - uszczelnienie lub wymiana wywiewek kanalizacyjnych w stropodachu i ponad dachem, - inne roboty dekarskie związane z eksploatacją budynku, - usuwanie skutków przecieków z dachu lub awarii instalacji c.o. lub wod.-kan. na ścianach, sufitach i posadzkach w pomieszczeniach wspólnych oraz mieszkaniach lokatorskich, - drobne naprawy tynków wewnętrznych i zewnętrznych, - roboty malarskie, - roboty posadzkarskie, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - remont chodników, dojść, naprawa miejsc postojowych, - remont schodów wewnętrznych i terenowych, - miejscowa naprawa opasek wokół budynku, - usuwanie napisów graffiti, - czyszczenie elementów instalacji wentylacji mechanicznej, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych, - naprawa uszkodzonych elementów wejść do budynku, schodów, balustrad, krat okiennych itp., - miejscowe uzupełnianie posadzek w piwnicach lub korytarzach, - drobne naprawy balkonów lub gzymsów, - uzupełnianie ubytków tynku kominów ponad dachem oraz żelbetowych czap kominowych, - inne roboty budowlane związane z eksploatacją budynków i terenów wokół budynków mieszkalnych i użytkowych. II. Remonty, konserwacje i usterki instalacji wod.-kan., gaz, c.o., w budynkach i lokalach mieszkalnych i użytkowych: a) wodno- kanalizacyjne: - usuwanie przecieków na instalacji wodnej oraz kształtkach (uszczelnienie taśmą teflonową) i ponowne skręcenie, - wymiana kształtek (mufek, śrubunków, nypli, zaworów, złączek) w technologii PP, rury ocynkowane lub miedziane, - udrożnianie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej (przykanaliki i piony), - usuwanie przecieków na złączach poprzez uszczelnienie lub wymianę odcinka instalacji, - wymiana kształtek (mufek, śrubunków, nypli, zaworów, złączek) w technologii PP, rury ocynkowane lub miedziane, - montaż zaworów odcinających dopływ wody w celu umożliwienia demontażu odcinków instalacji bez konieczności jej wycinania, - usuwanie przecieków na złączach poprzez uszczelnienie, b) centralnego ogrzewania: - usuwanie przecieków na zaworach, śrubunkach, grzejnikach, rurach odpowietrznikach, - wymiana zaworów, śrubunków, grzejników i innych elementów c.o., c) gazowe: - usuwanie przecieków na zaworach gazowych, kształtkach oraz złączach rur, - wymiana kształtek instalacji gazowej - śrubunków, mufek, nypli, kolan, zaworów, - spawanie instalacji gazowych - rur (likwidacja przecieków), - wymiana odcinków instalacji gazowej w przypadku wystąpienia zagrożenia dla życia lub zdrowia. d) inne - związane z eksploatacją wymienionych wyżej instalacji w budynkach. Powyższe czynności dotyczyć będą wszystkich wskazanych budynków w Załącznikach do STWiOR. 3.4. Materiały każdorazowo zostaną określone przez inspektora nadzoru. Jako podstawę do określenia wartości materiałów przyjmowane będą ceny określone jako średnie wraz z kosztami zakupu zawarte we wskazanych (ostatnich aktualnych) informatorach wydawnictwa Sekocenbud - informatory kwartalne. Do cen materiałów nie dolicza się wskaźnika narzutu zysku. W przypadku konieczności użycia materiałów nie ujętych w informatorach cena zostanie ustalona w oparciu o faktury zakupu (wartość netto) powiększone o koszty zakupu z aktualnego miesięcznika Błyskawica. Szacunkowa cena zostanie ustalona przed dokonaniem zakupu i wbudowaniem. Kopię faktury należy dołączyć do zgłoszenia zakończenia robót. Wszystkie materiały muszą posiadać dokumenty określone w Art. 10.1. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane - przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby budowlane o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt 1 - dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. Ceny materiałów zawarte w wydawnictwach Sekocenbud są cenami netto. 3.5. Sprzęt jako podstawę do określenia wartości sprzętu przyjmowane będą ceny określone jako średnie ceny pracy sprzętu zawarte we wskazanych (ostatnich aktualnych) informatorach wydawnictwa Sekocenbud - informatory kwartalne. Do ceny sprzętu nie będą naliczane koszty pośrednie i zysk. Ceny pracy sprzętu zawarte w wydawnictwach Sekocenbud są cenami netto. 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa STWiOR, która wraz z Wykazami budynków mieszkalnych i użytkowych stanowi integralną część SIWZ. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu j/n: http://www.mzn.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace 3.7. Wycena robót powinna opierać się na przeprowadzonej wizji, opisie robót i z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych czynności i nakładów. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót nie ujętych w STWiOR a niezbędnych do realizacji zadania jako całości - należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty. 3.8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z STWiOR, przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami. 3.9. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy - Załącznik 9A (dotyczy Zadania 1) i/lub Załącznik 9B (dotyczy Zadania 2) do SIWZ. 3.10. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną oraz STWiOR. 3.11. Wymagany okres gwarancji na jakość wykonanych robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych dla Zadania 1 oraz Zadania 2: minimum 3 lata (Uwaga: gwarancja stanowi kryterium oceny ofert!!!). 3.11.1. Wymagany okres rękojmi na jakość wykonanych robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych dla Zadania 1 oraz Zadania 2: minimum 12 miesięcy. 3.12. Zamawiający przewiduje prawo opcji w zamówieniu: a) Zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji podstawowego przedmiotu umowy tj. określonego w pkt. 3.1. oraz 3.2 SIWZ wyniesie: 330.000,00 zł brutto w zakresie Zadania 1 i 350.000,00 zł brutto w zakresie Zadania 2 (§ 6 pkt 2.2. wzorów umów). Zamawiający zastrzega w okresie trwania umowy możliwość zwiększenia kwoty minimalnej określonej w zdaniu pierwszym do wartości maksymalnej wynoszącej 730.000,00 zł brutto dla Zadania 1 i/lub 750.000,00 zł brutto dla Zadania 2 - w sytuacji pozyskania środków budżetowych na realizację przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji; b) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w zakresie poszerzonym (opcja), jeśli Zamawiający nie skorzysta ze swojego uprawnienia do opcji w toku realizacji umowy; c) warunkiem uruchomienia opcji jest zlecenie przez Zamawiającego Wykonawcy w pisemnym protokole przekazania frontu robót dodatkowego zakresu robót, tj. ponad wykorzystaną kwotę 330.000,00 zł brutto w zakresie Zadania 1 i/lub 350.000,00 zł brutto w zakresie Zadania 2. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy; d) przedmiot zamówienia objęty prawem opcji będzie tożsamy z przedmiotem zamówienia podstawowego określonym w pkt. 3.1. oraz pkt 3.2 SIWZ, a rozliczany będzie zgodnie z zasadami określonych w STWiOR dla zamówienia podstawowego, wg stawki roboczogodziny określonej w ofercie; e) prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Składając ofertę Wykonawca jednocześnie oświadcza, że wyraża zgodę na zawarcie prawa opcji w umowie, nie będzie wnosił oraz zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remonty i usuwanie usterek w budynkach i lokalach mieszkalnych a także na terenach wokół budynków gminnych mieszkalnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPUH GINEK Grzegorz Oślizło, ul. Zjednoczenia 15, 43-250 Pawłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 798385,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 372925,04

  • Oferta z najniższą ceną: 329999,99 / Oferta z najwyższą ceną: 419886,14

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Remonty i usuwanie usterek w budynkach i lokalach użytkowych a także na terenach wokół budynków gminnych użytkowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Śmigielski Zenon ZEN-KAN Firma Instalacyjno-Budowlana, ul. Cicha 10, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 752032,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 350000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 350000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 470434,30

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.