eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-30

Częstochowa: Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 404828 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie , ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3782800, faks 034 3249428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inna państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zamawiającego, polegających na zapewnianiu łączności telefonicznej dla 1 traktu cyfrowego ISDN PRA (30 B + D), 35 dostępów cyfrowych ISDN BRA 2B+D oraz 42 traktów analogowych, znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego. Wyszczególnienie numerów linii telefonicznych oraz lokalizacje określone są w załączniku nr 1 do SIWZ z zastrzeżeniem, że w przypadku dostępów ISDN BRA, jeżeli w kolumnie Zakres MSN figuruje wpis Brak, należy dla tego dostępu wykreować i uruchomić 7 nowych numerów MSN, w których dwie ostatnie cyfry nowego numeru MSN nie będą pokrywały się z innymi numerami dostępnymi na liniach cyfrowych w danej lokalizacji. 2. Świadczone usługi telekomunikacyjne będą obejmowały: - połączenia lokalne, - połączenia międzystrefowe, - połączenia do sieci komórkowych, - połączenia międzynarodowe, - usługi faksowe. 3. Wykonawca zapewni: A. realizowanie usług połączeń telefonicznych przy wykorzystaniu stacjonarnego zakończenia sieci dostarczonego przez Wykonawcę B. dostarczenie sprzętu (np. typu modem) stanowiącego własność Wykonawcy do realizacji zadań wynikających z umowy oraz ponoszenie wszelkich kosztów związanych z jego ewentualnymi naprawami za wyjątkiem uszkodzeń wynikających bezpośrednio z winy Zamawiającego C. wykluczenie połączeń telefonicznych realizowanych za pomocą sieci Internet. D. zachowanie istniejących i aktualnych: a. numerów linii Zamawiającego wraz z wybieraniem bezpośrednim numerów wewnętrznych DDI b. wiązek PBX z numerami wiodącymi E. możliwość realizacji: a. 30 rozmów w jednym czasie dla traktu ISDN PRA b. 2 rozmów w jednym czasie dla każdego traktu ISDN BRA c. 1 rozmowy lub połączenia faksowego dla każdego łącza analogowego F. dostarczanie bezpłatnie na żądanie, szczegółowego wykazu wykonanych na rzecz Zamawiającego usług telekomunikacyjnych G. bezpłatne połączenia pomiędzy wszystkimi numerami linii Zamawiającego objętymi niniejszą umową H. rozliczanie połączeń wychodzących bez opłaty początkowej, poprzez naliczanie sekundowe, które musi być przerwane w momencie rozłączenia się którejkolwiek ze stron I. możliwość przekazywania połączeń J. możliwość wykonywania połączeń na numery alarmowe, informacyjne i usługowe (np. 9226, 999) rozliczane w rachunku wybranego w tym postępowaniu Wykonawcy. K. możliwość zablokowania dostępu do połączeń z numerami 020X, 030X, 040X i 070X - dotyczy wszystkich numerów objętych usługą Wymaga się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko oraz na koszt własny wszelkie istotne informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty. Zamówienie poniżej 125 000 Euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych 64.21.63.00 - Usługi teletekstowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu według reguły spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna spełninienie tego warunku jeżeli Wykonawca przedstawi aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16.07.2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz.1800 z późn. zmianami.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu według reguły spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna spełninienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu według reguły spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna spełninienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu według reguły spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna spełninienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu według reguły spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna spełninienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 4 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty przez osobę/y , której/ych umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych. 2) Informacja czy i wjakiej części realizacja przedmiotu zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom - w treści Formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16.07.2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz.1800 z późn. zmianami.)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

9. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w trakcie jej trwania w stosunku do treści oferty w sytuacjach: a) zaistnienia obiektywnych okoliczności, niezależnych od stron umowy, w tym w sytuacji ograniczenia środków finansowych Zamawiającego przewidzianych na realizację zamówienia, powodujących konieczność zmiany lub rozwiązania umowy; b) w sytuacji obiektywnej konieczności zmiany lokalizacji, rodzaju i zakresu usług świadczonych w poszczególnych lokalizacjach. b) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe; c) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; d) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości co do treści umowy, jeżeli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami; e) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiana sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego; f) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT dotyczących przedmiotu zamówienia, zmianie może ulec wynagrodzenie brutto Wykonawcy, w wyniku zmiany kwoty podatku VAT;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, pokój 339 (III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 12:00, miejsce: ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, pokój 339 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.