eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ JW. NR 2031 - SZELMENT 3 (GMINA SZYPLISZKI, POWIAT SUWAŁKI), BĘDĄCEJ NA ZAOPATRZENIU JW. 4352 GIŻYCKO.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-30

Giżycko: WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ JW. NR 2031 - SZELMENT 3 (GMINA SZYPLISZKI, POWIAT SUWAŁKI), BĘDĄCEJ NA ZAOPATRZENIU JW. 4352 GIŻYCKO.
Numer ogłoszenia: 40382 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13132 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ JW. NR 2031 - SZELMENT 3 (GMINA SZYPLISZKI, POWIAT SUWAŁKI), BĘDĄCEJ NA ZAOPATRZENIU JW. 4352 GIŻYCKO..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi utrzymania czystości pomieszczeń JW. Nr 2031 Szelment 3 (Gmina Szypliszki, Powiat Suwałki). Zakres wykonywanych usług (sprzątanie codziennie i 2x w tygodniu - zgodnie ze szczegółowym wykazem powierzchni i zakresem czynności, zał. Nr 8 do siwz - w dni robocze w godz. 8 00 - 14 00 - pomieszczenia biurowe, pomieszczenia techniczne, ciągi komunikacyjne, sanitariaty i pomieszczenia pokoi wypoczynkowych): Zamiatanie podłóg, zarówno w pomieszczeniach biurowych, jak i klatkach schodowych, korytarzach, holach; Mycie podłóg na mokro; Mycie terakoty, lamperii; Wycieranie na wilgotno kurzu z boazerii, paneli, listew ściennych; Czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego, za wyjątkiem sprzętu komputerowego; Mycie stolarki drzwiowej oraz kaloryferów; Czyszczenie klamek i innych elementów; Przecieranie na mokro sprzętu ppoż. (gaśnice, itp.); Czyszczenie poręczy i balustrad; Mycie opraw oświetleniowych - (klosze, obudowy) i kratek wentylacyjnych; Wycieranie na mokro kurzu i zanieczyszczeń z elementów wyposażenia pomieszczeń (lodówek, kuchenek gazowych, elektrycznych); Mycie blatów, szafek (z zewnątrz); Opróżnianie koszy na śmieci oraz wyposażanie ich w worki foliowe na odpady wg potrzeb; Opróżnianie i czyszczenie popielniczek wg potrzeb; Czyszczenie urządzeń, glazury łazienkowej i armatury sanitarnej w pomieszczeniach WC, kabin sanitarnych, natrysków; Mycie płytek ściennych (glazury) w pomieszczeniach WC oraz w aneksach kuchennych, jak również w innych pomieszczeniach ogólnodostępnych przedstawionych w zestawieniu powierzchni; Sprzątanie i dezynfekcja toalet; Usuwanie rdzy i kamienia z urządzeń sanitarnych; Mycie luster wiszących; Zabezpieczenie przez Wykonawcę we własnym zakresie w pojemniki, dozowniki i środki czystości (minimum dwuwarstwowy papier toaletowy w kolorze białym, ręczniki papierowe jednorazowego użytku w kolorze białym ZZ, mydło w płynie, środki dezynfekujące, myjące i zapachowe oraz szczotki do mycia muszli WC)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL CLEANING Sp. zo. o., ul. Ślężna 118, Wrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18410,31

  • Oferta z najniższą ceną: 18410,31 / Oferta z najwyższą ceną: 18410,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.