eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › OPIEKA NAD BEZDOMNYMI ZWIERZĘTAMI Z TERENU GMINY OZORKÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-09

Ozorków: OPIEKA NAD BEZDOMNYMI ZWIERZĘTAMI Z TERENU GMINY OZORKÓW
Numer ogłoszenia: 402968 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ozorków , ul. Wigury 14, 95-035 Ozorków, tel. 042 2771444, faks 042 2771449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-ozorkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPIEKA NAD BEZDOMNYMI ZWIERZĘTAMI Z TERENU GMINY OZORKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odłapywania, transportu i hotelowania-utrzymywania (lub utrzymywania w schronisku) bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Ozorków. Ogólne wymagania dotyczące realizacji zamówienia: 1.Odłapanie zwierzęcia i dostarczenie do schroniska lub hotelu - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zlecenia - usługi odłapania w ciągu 12 godzin licząc od godziny zgłoszenia przez Zamawiającego. 2.Prowadzenie ewidencji i chipowania przyjmowanych do schroniska lub hotelu bezdomnych zwierząt oraz oddawanie zwierząt do adopcji, przekazywanie zamawiającemu miesięcznych raportów dotyczących przyjmowanych bezdomnych zwierząt w danym miesiącu oraz informacji o zmniejszeniu ilości utrzymywanych bezdomnych zwierząt (zwierzęta adoptowane, uśpione lub padłe oraz odebrane przez odnalezione właściciela itp.). 3.Otaczanie dostarczonych do schroniska lub hotelu bezdomnych zwierząt opieką zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (tekst jednolity z 2003 roku Dz. U. Nr 106 poz.1002 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. Nr 158 poz. 1657). 4.Wyżywienie 5.Nadzór weterynaryjny (profilaktyka, leczenie) Uwaga: Wykonawca po zawarciu umowy zobowiązany jest do przejęcia najpóźniej w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy, w tym również przewiezienia na swój koszt i utrzymania wszystkich psów dotychczas umieszczonych przez Gminę Ozorków w hotelu znajdującym się na terenie miejscowości Łodzi i w m. Wojtyszki gm. Brąszewice wyłapanych z terenu gminy Ozorków (ilość psów przechowywanych w schronisku na dzień 30.11.2010 wynosi 58 szt.). Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Zamawiającego, w przypadku wystąpienia objawów choroby zakaźnej zwalczanej z urzędu na swoim terenie. Wykonawca zapewnia w czasie wyłapywania i transportu zwierząt, korzystanie z urządzeń i środków, które nie stwarzają zagrożenia życia i zdrowia oraz cierpienia zwierząt. Zamawiający nie ponosi kosztów za nieudane odłowienie zgłoszonego bezdomnego zwierzęcia, chyba, że mylnie wskazał Wykonawcy lokalizację - miejsce przebywania psa, wówczas Zamawiający pokrywa koszty transportu. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków przewidzianych w przepisach m.in. ustawy z 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. z 2003 roku Dz. U. Nr 106 poz.1002 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. Nr 158 poz. 1657)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00 - Inne usługi 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne 77.40.00.00 - Usługi zoologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 z późn. zm.) a w przypadku schroniska dla zwierząt posiadają zezwolenie na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt zgodnie z art. 7 ust.1 pkt. 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.); w przypadku oferty wspólnej warunek może spełnić jeden z wykonawców,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania posiadania co najmniej: - samochodu przystosowanego do transportu zwierząt, - sprzętu do wyłapywania zwierząt, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy, 2)w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 3)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - cena za odłowienie i transport - 10
  • 3 - cena za odbiór i transport w tym samym miejscu i czasie - 10
  • 4 - cena za zgłoszenie bez mozliwości zlokalizowania miejsca odłowienia - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy. Zakres przewidywanych zmian dotyczy zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-ozorkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ozorkowie ul. Wigury 14 95-035 Ozorków pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Ozorkowie ul. Wigury 14 95-035 Ozorków pokój - sala posiedzeń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.