eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Całoroczna usługa sprzątania i segregacji odpadów na terenach będących w zarządzie i administracji Zakładu Targowisk Miejskich w Olsztynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-03

Olsztyn: Całoroczna usługa sprzątania i segregacji odpadów na terenach będących w zarządzie i administracji Zakładu Targowisk Miejskich w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 396930 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Targowisk Miejskich , ul. Dąbrowszczaków 33, 10-548 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5340494, 089 5340447, faks 089 5340494.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całoroczna usługa sprzątania i segregacji odpadów na terenach będących w zarządzie i administracji Zakładu Targowisk Miejskich w Olsztynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całoroczna usługa sprzątania i segregacji odpadów na terenach będących w zarządzie i administracji Zakładu Targowisk Miejskich w Olsztynie. 1) sprzątanie targowisk miejskich w Olsztynie tj. przy ulicy Grunwaldzkiej o powierzchni 16.895 m2, Wilczyńskiego - 1.850 m2 i Kolejowej wraz z rejonem Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka - powierzchnia - 10,769 m2, zwanych dalej targowiskami, 2) segregacja odpadów powstałych na targowiskach miejskich w Olsztynie ( tj. targowisko przy ulicy Grunwaldzkiej, Wilczyńskiego i Kolejowej wraz z rejonem Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka) i umieszczenie ich w pojemnikach i kontenerach z trwałym oznakowaniem i przeznaczeniem, 3) usuwanie skutków zimy na terenach targowisk polegające na uprzątnięciu nawierzchni targowisk z nadmiaru śniegu (odgarnianie śniegu za pomocą pługu lub ręcznie), zwalczaniu śliskości (posypywanie piaskiem itp.), usuwaniu śniegu z dachu, nacieków lodowych z okapów i gzymsów MHT Zatorzanka, hal namiotowych przy ul. Kolejowej z pawilonów i wiat na targowisku miejskim przy ul. Wilczyńskiego oraz z pawilonów i wiat na targowisku przy ul. Grunwaldzkiej, wywóz i składowanie nadmiaru śniegu poza teren targowisk w miejsca do tego przeznaczone, 4) koszenie trawy i dokonywanie cięć pielęgnacyjnych krzewów i drzew na terenie i wokół targowisk miejskich przy ul. Grunwaldzkiej, Wilczyńskiego i Kolejowej wraz z rejonem MHT Zatorzanka, 5) sprzątanie terenów parkingowych i terenów zielonych ( powierzchnia - 8.200 m2 ) przyległych do targowiska przy ul. Grunwaldzkiej, sprzątanie wszelkich nieczystości z powierzchni parkingowych po sprzedaży zniczy i kwiatów w okresie Wszystkich Świętych i sprzedaży choinek w okresie Bożego Narodzenia, 6) sprzątanie terenu przy szaletach ul. Nowowiejskiego i przy szaletach ul. Dworcowa - park im. Janusza Kusocińskiego (powierzchnia - 100 m2), 7) sprzątanie po Wszystkich Świętych z terenu wokół cmentarzy komunalnych ( tj. przy ul. Erdmanowej, Cichej, Erdmanowej przy lesie, Wadąskiej, 8) oczyszczanie z nadmiaru reklam i mycie czap słupów ogłoszeniowych, 9) rozwożenie, zwożenie tablic ogłoszeniowych oraz ich oczyszczanie z nadmiaru reklam. 10) prace związane z utrzymaniem czystości w toaletach miejskich zarządzanych przez Zakład zlokalizowanych w Olsztynie - w ilości 7 sztuk tj: przy ulicy Okopowej - 1 toaleta, na Moście Jana - 1 toaleta, na ul. Mickiewicza - 1 toaleta, na Targu Rybnym - 2 toalety, w Parku Centralnym - 2 szt. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego i będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium. 2.Wysokość wadium ustala się w kwocie 3 000 PLN słownie: trzy tysiące PLN.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w ww. zakresie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (załącznik Nr 4 do SIWZ). Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) - wykonał należycie co najmniej dwie usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługę, która odpowiada rodzajowi i wartości przedmiotu zamówienie, zamawiający uzna usługi sprzątania i segregacji odpadów na terenach o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda z tych usług. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SIWZ) oraz wykazu usług (zał. nr 6 do SIWZ). Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje niżej wymienionym sprzętem : dla sprzątania w okresie letnim : 1) 1 zamiatarka mechaniczna z funkcją zraszania wodą zapobiegającą pyleniu, 2) 1odkurzacz do zbierania niedopałków i drobnych zanieczyszczeń, 3) 1 odkurzacz do zbierania liści. dla sprzątania w okresie zimowym a) 1 pojazd (samochód lub ciągnik) przystosowany do wywozu w okresie zimowym śniegu i lodu, b) 1 pojazd mechaniczny (ciągnik lub samochód) z pługiem służący do odśnieżania, c) 1 pojazd mechaniczny (ciągnik lub samochód) służący do posypywania piasku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) min. 6 osobami do bezpośredniej realizacji zamówienia, b) min. 1 osobą do nadzorowania prawidłowości prac.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż - 200 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.olsztyn.pl i na stronie www.bip.olsztyn.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Targowisk Miejskich 10-548 Olsztyn ul. Dąbrowszczaków 33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Targowisk Miejskich 10-548 Olsztyn ul. Dąbrowszczaków 33 pokój 100 ( sekretariat ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.