Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-06
Elbląg: Dostawę w 5 pakietach taśm do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet; systemu do tylnej plastyki przepony moczowo - płciowej; systemu do przedniej plastyki przepony moczowo - płciowej; systemu jednorazowego sterylnego do implantacji drogą załonową -od dołu w okresie 24 miesięcy dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno - Położniczego oraz Oddziału Urologii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
Numer ogłoszenia: 396034 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu , ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2344111, faks 055 2345547.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę w 5 pakietach taśm do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet; systemu do tylnej plastyki przepony moczowo - płciowej; systemu do przedniej plastyki przepony moczowo - płciowej; systemu jednorazowego sterylnego do implantacji drogą załonową -od dołu w okresie 24 miesięcy dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno - Położniczego oraz Oddziału Urologii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet w ilości 70 szt., których charakterystyka oraz parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Narzędzia do założenia taśm: dopuszczalne jednorazowe igły w zestawie z taśmą. W przypadku zaoferowania narzędzi wielorazowego użytku Zamawiający wymaga zaoferowania przez Wykonawcę igieł do implantacji taśmy w ilości 1 kompletu (1 komplet = 1 szt. igła prawa + 1 szt. igła lewa). 2. Siatka do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet w ilości 50 szt., których charakterystyka oraz parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Narzędzia do założenia taśm: dopuszczalne jednorazowe igły w zestawie z taśmą, natomiast w przypadku zaoferowania narzędzi wielorazowego użytku Zamawiający wymaga zaoferowania przez Wykonawcę igieł do implantacji taśmy w ilości 2 kompletów (komplet = 1 szt. igła prawa + 1 szt. igła lewa) 3. Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu wykonana z polipropylenu monofilamentowego z atraumatycznymi brzegami z 2,5 cm symetrycznymi zwężeniami na obu końcach taśmy w ilości 50 szt., których charakterystyka oraz parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ 4. Siatka do leczenia zaburzeń statyki dna miednicy mniejszej (plastyka przednia): wykonana z polipropylenu monofilamentowego; częściowo wchłanialna w ilości 50 szt., których charakterystyka oraz parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 4 poz.1 do SIWZ. 4.1 Siatka do leczenia zaburzeń statyki dna miednicy mniejszej (plastyka tylna) wykonana z polipropylenu monofilamentowego, częściowo wchłanialna w ilości 20 szt., których charakterystyka oraz parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 4 poz.2 do SIWZ. 5. System jednorazowy, sterylny do implantacji drogą załonową -od dołu tj. w kierunku od cewki ku górze spojenia łonowego składający się z: - Siatki polipropylenowej monofilamentowej w osłonie o porach wielkości 1 mm2 o długości ok. 50 cm i szerokości ok. 1 cm; osłoniętej folią, sterylną koszulką, zaopatrzoną na końcach w łącznik blokujący osłonę w igle, - dwóch igieł jednorazowych, odpowiednio wyprofilowanych do bezpiecznego i łatwego przejścia metodą załonową -od dołu, igła z trójkątnym szlifem o średnicy około 3 mm w ilości 150 szt., których charakterystyka, parametry techniczne oceniane zostały określone w załączniku nr 5 i 5A do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 113 z dnia 25.06.2010 r. poz. 759 z póź. zmianami).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 113 z dnia 25.06.2010 r. poz. 759 z póź. zmianami).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 113 z dnia 25.06.2010 r. poz. 759 z póź. zmianami).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 113 z dnia 25.06.2010 r. poz. 759 z póź. zmianami).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 113 z dnia 25.06.2010 r. poz. 759 z póź. zmianami).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 10 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
I Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący - załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy - załącznik Nr 1 i/lub Nr 2 i/lub Nr 3 i/lub 4 i/lub 5 wraz z załącznikiem 5A do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych. 4.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty. 6.Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy/nie powierzy podwykonawcom. 7.Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty. II Oferta wspólna Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polskim, poświadczonym przez Wykonawcę. Zgodnie z art. 8 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. Zgodnie z art. 8 ust. 2 Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia tylko w przypadkach określonych w ustawie. Zgodnie z art. 8 ust. 3 Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. III Zamawiający nie przewiduje dokonywania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. Nr 113 dnia 25.06.2010r. poz. 759 z późn. zm.). IV W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający przed zawarciem umowy zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, pod warunkiem: 1.1. że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 1.2. strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, 1.3. ilekroć następuje zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 1.4. w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie zaoferowanej w ofercie 1.5. wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). 2.W przypadku udokumentowanej zmiany cen w przypadku, o którym mowa w ust. 1 z wyłączeniem ppkt. 1.5 zostaną one uzgodnione i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wprowadzone aneksem do umowy. 3.Aneks zostanie sporządzony przez stronę zainteresowaną i przedstawiony z co najmniej 2 tygodniowym wyprzedzeniem drugiej stronie umowy do akceptacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych nr 072 (niski parter) Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu przy ul. Królewieckiej 146.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego ul. Królewiecka 146 82-300 Elbląg (pokój 44 parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet wykonana z materiału: polipropylen monofilamentowy z częścią rozpuszczalną po środku taśmy - polidioxanową, plastikowa osłonka na taśmie (zapewnia sterylność, zapobiega zakażeniom), długość: od 40 -45 cm, szerokość od 1,1 -1,5 cm w ilości 70 szt., których charakterystyka oraz parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Narzędzia do założenia taśm: dopuszczalne jednorazowe igły w zestawie z taśmą. W przypadku zaoferowania narzędzi wielorazowego użytku Zamawiający wymaga zaoferowania przez Wykonawcę igieł do implantacji taśmy w ilości 1 kompletu (1 komplet = 1 szt. igła prawa + 1 szt. igła lewa).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.27-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet; - materiał: polipropylen monofilamentowy - implant o anatomicznym kształcie, trapez z czterema ramionami pokryty plastikową osłonką - grubość siatki: 0,32 mm; porowatość 1390 ?m; gramatura 30 g/m2; długość od 30 do 45; szerokość od 6 do 8 cm w ilości 50 szt., których charakterystyka oraz parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Narzędzia do założenia taśm: - dopuszczalne jednorazowe igły w zestawie z taśmą, natomiast w przypadku zaoferowania narzędzi wielorazowego użytku Zamawiający wymaga zaoferowania przez Wykonawcę igieł do implantacji taśmy w ilości 2 kompletów (komplet = 1 szt. igła prawa + 1 szt. igła lewa).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu wykonana z materiału: polipropylen monofilamentowy z atraumatycznymi brzegami zakończonymi pętelkami z 2,5 cm symetrycznymi zwężeniami na obu końcach taśmy. Taśma bez osłonek, bez prowadnic w zestawie. Parametry taśmy: grubość 0,45 - 0,55 mm; porowatość 86% (+/-) 1%; gramatura 70 g/m2 (+/-) 10g/m2; długość 50 cm (+/-) 1 cm; szerokość 1,3 (+/-) 0,1 cm w ilości 50 szt., których charakterystyka oraz parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Siatka do leczenia zaburzeń statyki dna miednicy mniejszej (plastyka przednia) - w ilości 50 szt., których charakterystyka oraz parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 4 poz.1 do SIWZ. 2. Siatka do leczenia zaburzeń statyki dna miednicy mniejszej (plastyka tylna)- w ilości 20 szt., których charakterystyka oraz parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 4 poz.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System jednorazowy, sterylny do implantacji drogą załonową -od dołu tj. w kierunku od cewki ku górze spojenia łonowego w ilości 150 szt., których charakterystyka, parametry techniczne oceniane oraz wymagania jakościowe zostały określone w załączniku nr 5 i 5A do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. parametry techniczne - 20
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę sprzętu kuchennego
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bielnik Drugi, gmina Elbląg
- Remont instalacji gazowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Elblągu.
- Dostawa przełączników sieciowych wraz z oprzyrządowaniem dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Dostawa aparatury i przyrządów do diagnozy zaburzeń zmysłów dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Przebudowa przepustu w ciągu drogi leśnej nr inw. 220/222 oddz. 183 Leśnictwo Górki w miejscowości Kadyny
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.