eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawę w 5 pakietach taśm do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet; systemu do tylnej plastyki przepony moczowo - płciowej; systemu do przedniej plastyki przepony moczowo - płciowej; systemu jednorazowego sterylnego do implantacji drogą załonową -od dołu w okresie 24 miesięcy dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno - Położniczego oraz Oddziału Urologii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-06

Elbląg: Dostawę w 5 pakietach taśm do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet; systemu do tylnej plastyki przepony moczowo - płciowej; systemu do przedniej plastyki przepony moczowo - płciowej; systemu jednorazowego sterylnego do implantacji drogą załonową -od dołu w okresie 24 miesięcy dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno - Położniczego oraz Oddziału Urologii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
Numer ogłoszenia: 396034 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu , ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2344111, faks 055 2345547.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę w 5 pakietach taśm do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet; systemu do tylnej plastyki przepony moczowo - płciowej; systemu do przedniej plastyki przepony moczowo - płciowej; systemu jednorazowego sterylnego do implantacji drogą załonową -od dołu w okresie 24 miesięcy dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno - Położniczego oraz Oddziału Urologii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet w ilości 70 szt., których charakterystyka oraz parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Narzędzia do założenia taśm: dopuszczalne jednorazowe igły w zestawie z taśmą. W przypadku zaoferowania narzędzi wielorazowego użytku Zamawiający wymaga zaoferowania przez Wykonawcę igieł do implantacji taśmy w ilości 1 kompletu (1 komplet = 1 szt. igła prawa + 1 szt. igła lewa). 2. Siatka do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet w ilości 50 szt., których charakterystyka oraz parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Narzędzia do założenia taśm: dopuszczalne jednorazowe igły w zestawie z taśmą, natomiast w przypadku zaoferowania narzędzi wielorazowego użytku Zamawiający wymaga zaoferowania przez Wykonawcę igieł do implantacji taśmy w ilości 2 kompletów (komplet = 1 szt. igła prawa + 1 szt. igła lewa) 3. Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu wykonana z polipropylenu monofilamentowego z atraumatycznymi brzegami z 2,5 cm symetrycznymi zwężeniami na obu końcach taśmy w ilości 50 szt., których charakterystyka oraz parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ 4. Siatka do leczenia zaburzeń statyki dna miednicy mniejszej (plastyka przednia): wykonana z polipropylenu monofilamentowego; częściowo wchłanialna w ilości 50 szt., których charakterystyka oraz parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 4 poz.1 do SIWZ. 4.1 Siatka do leczenia zaburzeń statyki dna miednicy mniejszej (plastyka tylna) wykonana z polipropylenu monofilamentowego, częściowo wchłanialna w ilości 20 szt., których charakterystyka oraz parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 4 poz.2 do SIWZ. 5. System jednorazowy, sterylny do implantacji drogą załonową -od dołu tj. w kierunku od cewki ku górze spojenia łonowego składający się z: - Siatki polipropylenowej monofilamentowej w osłonie o porach wielkości 1 mm2 o długości ok. 50 cm i szerokości ok. 1 cm; osłoniętej folią, sterylną koszulką, zaopatrzoną na końcach w łącznik blokujący osłonę w igle, - dwóch igieł jednorazowych, odpowiednio wyprofilowanych do bezpiecznego i łatwego przejścia metodą załonową -od dołu, igła z trójkątnym szlifem o średnicy około 3 mm w ilości 150 szt., których charakterystyka, parametry techniczne oceniane zostały określone w załączniku nr 5 i 5A do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 113 z dnia 25.06.2010 r. poz. 759 z póź. zmianami).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 113 z dnia 25.06.2010 r. poz. 759 z póź. zmianami).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 113 z dnia 25.06.2010 r. poz. 759 z póź. zmianami).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 113 z dnia 25.06.2010 r. poz. 759 z póź. zmianami).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 113 z dnia 25.06.2010 r. poz. 759 z póź. zmianami).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 10 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący - załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy - załącznik Nr 1 i/lub Nr 2 i/lub Nr 3 i/lub 4 i/lub 5 wraz z załącznikiem 5A do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych. 4.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty. 6.Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy/nie powierzy podwykonawcom. 7.Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty. II Oferta wspólna Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polskim, poświadczonym przez Wykonawcę. Zgodnie z art. 8 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. Zgodnie z art. 8 ust. 2 Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia tylko w przypadkach określonych w ustawie. Zgodnie z art. 8 ust. 3 Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. III Zamawiający nie przewiduje dokonywania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. Nr 113 dnia 25.06.2010r. poz. 759 z późn. zm.). IV W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający przed zawarciem umowy zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, pod warunkiem: 1.1. że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 1.2. strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, 1.3. ilekroć następuje zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 1.4. w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie zaoferowanej w ofercie 1.5. wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). 2.W przypadku udokumentowanej zmiany cen w przypadku, o którym mowa w ust. 1 z wyłączeniem ppkt. 1.5 zostaną one uzgodnione i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wprowadzone aneksem do umowy. 3.Aneks zostanie sporządzony przez stronę zainteresowaną i przedstawiony z co najmniej 2 tygodniowym wyprzedzeniem drugiej stronie umowy do akceptacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych nr 072 (niski parter) Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu przy ul. Królewieckiej 146.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego ul. Królewiecka 146 82-300 Elbląg (pokój 44 parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet wykonana z materiału: polipropylen monofilamentowy z częścią rozpuszczalną po środku taśmy - polidioxanową, plastikowa osłonka na taśmie (zapewnia sterylność, zapobiega zakażeniom), długość: od 40 -45 cm, szerokość od 1,1 -1,5 cm w ilości 70 szt., których charakterystyka oraz parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Narzędzia do założenia taśm: dopuszczalne jednorazowe igły w zestawie z taśmą. W przypadku zaoferowania narzędzi wielorazowego użytku Zamawiający wymaga zaoferowania przez Wykonawcę igieł do implantacji taśmy w ilości 1 kompletu (1 komplet = 1 szt. igła prawa + 1 szt. igła lewa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.27-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet; - materiał: polipropylen monofilamentowy - implant o anatomicznym kształcie, trapez z czterema ramionami pokryty plastikową osłonką - grubość siatki: 0,32 mm; porowatość 1390 ?m; gramatura 30 g/m2; długość od 30 do 45; szerokość od 6 do 8 cm w ilości 50 szt., których charakterystyka oraz parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Narzędzia do założenia taśm: - dopuszczalne jednorazowe igły w zestawie z taśmą, natomiast w przypadku zaoferowania narzędzi wielorazowego użytku Zamawiający wymaga zaoferowania przez Wykonawcę igieł do implantacji taśmy w ilości 2 kompletów (komplet = 1 szt. igła prawa + 1 szt. igła lewa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu wykonana z materiału: polipropylen monofilamentowy z atraumatycznymi brzegami zakończonymi pętelkami z 2,5 cm symetrycznymi zwężeniami na obu końcach taśmy. Taśma bez osłonek, bez prowadnic w zestawie. Parametry taśmy: grubość 0,45 - 0,55 mm; porowatość 86% (+/-) 1%; gramatura 70 g/m2 (+/-) 10g/m2; długość 50 cm (+/-) 1 cm; szerokość 1,3 (+/-) 0,1 cm w ilości 50 szt., których charakterystyka oraz parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Siatka do leczenia zaburzeń statyki dna miednicy mniejszej (plastyka przednia) - w ilości 50 szt., których charakterystyka oraz parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 4 poz.1 do SIWZ. 2. Siatka do leczenia zaburzeń statyki dna miednicy mniejszej (plastyka tylna)- w ilości 20 szt., których charakterystyka oraz parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 4 poz.2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System jednorazowy, sterylny do implantacji drogą załonową -od dołu tj. w kierunku od cewki ku górze spojenia łonowego w ilości 150 szt., których charakterystyka, parametry techniczne oceniane oraz wymagania jakościowe zostały określone w załączniku nr 5 i 5A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. parametry techniczne - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.