eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Przedmiotem zamówienia jest remont (modernizacja) infrastruktury społeczno - kulturalnej Gminy Włodawa w miejscowościachStawki, Żuków, Żłobek, Sobibór, Krasówka, Szuminka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Włodawa: Przedmiotem zamówienia jest remont (modernizacja) infrastruktury społeczno - kulturalnej Gminy Włodawa w miejscowościach: Stawki, Żuków, Żłobek, Sobibór, Krasówka, Szuminka.
Numer ogłoszenia: 395982 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włodawa , ul. Jana Pawła II 22, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 0825721234, faks 0825721234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/wlodawa/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest remont (modernizacja) infrastruktury społeczno - kulturalnej Gminy Włodawa w miejscowościach: Stawki, Żuków, Żłobek, Sobibór, Krasówka, Szuminka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I - remont - modernizacja budynku świetlicy w miejscowościach: Stawki, Żuków, Żłobek, Sobibór, Krasówka, Szuminka, w tym: roboty remontowo-budowlane, izolacje termiczne i odnowa elewacji, II - utwardzenie placu przy budynku świetlicy w miejscowościach: Krasówka, Stawki, Szuminka, Żłobek i Żuków, w tym: roboty drogowe, przygotowawcze, ziemne, budowa utwardzenia placu, roboty wykończeniowe i porządkowe, III - instalacje c. o. sanitarne i elektryczne w budynku świetlicy w miejscowościach: Krasówka, Sobibór, Stawki, Szuminka, Żłobek i Żuków, w tym: roboty instalacyjne c. o., sanitarne, elektryczne i budowa zagrodowej oczyszczalni ścieków..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.32.21.00 - 45.32.21.00 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o dokumenty, które należy dołączyć do oferty. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1)jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 5)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, (art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń: 1.Oferta sporządzona na druku - załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do specyfikacji. 3.Oświadczenie, o akceptacji warunków specyfikacji - załącznik nr 3 do specyfikacji. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 5.Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wielkość posiadanych środków lub zdolność kredytowa, albo obie te wielkości, będą niższe niż 100 % ceny ofertowej brutto, to wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona 6.Kosztorysy ofertowe opracowane zgodnie z przedmiarami robót załączonymi do SIWZ. 7.Akceptacja gminnego wzoru umowy - załącznika nr 4 do specyfikacji. 8.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Dokument, uprawniający do złożenia oferty w imieniu podmiotu nie posiadającego osobowości prawnej - np. umowa spółki cywilnej ze wskazaniem osoby fizycznej upoważnionej do reprezentowania podmiotu. 10.Kserokopię uprawnień budowlanych o właściwej branży. 11.Kserokopie zaświadczeń o przynależności do izby IB. Wymienione wyżej dokumenty i oświadczenia muszą być załączone do oferty. Składane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej na zadrukowanej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/wlodawa/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można nabyć nieodpłatnie w siedzibie Urzędu Gminy we Włodawie Al. Jana Pawła II nr 22, 22-200 Włodawa, w pokoju nr 9 w godz. 8:00 do godz. 15:00,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy we Włodawie Al. Jana Pawła II nr 22, 22-200 Włodawa, w pokoju nr 11 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinasowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - działania Odnowa i rozwój wsi..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont - modernizacja budynku świetlicy w miejscowościach: Stawki, Żuków, Żłobek, Sobibór, Krasówka, Szuminka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część I - remont - modernizacja budynku świetlicy w miejscowościach: Stawki, Żuków, Żłobek, Sobibór, Krasówka, Szuminka, w tym: roboty remontowo-budowlane, izolacje termiczne i odnowa elewacji,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.20.00-6, 45.45.00.00-6, 45.43.00.00-0, 45.21.00.00-3, 45.44.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utwardzenie placu przy budynku świetlicy w miejscowościach: Krasówka, Stawki, Szuminka, Żłobek i Żuków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część II - utwardzenie placu przy budynku świetlicy w miejscowościach: Krasówka, Stawki, Szuminka, Żłobek i Żuków, w tym: roboty drogowe, przygotowawcze, ziemne, budowa utwardzenia placu, roboty wykończeniowe i porządkowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.50-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Instalacje c.o. sanitarne i elektryczne w budynku świetlicy w miejscowościach: Krasówka, Sobibór, Stawki, Szuminka, Żłobek i Żuków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część III - instalacje c.o. sanitarne i elektryczne w budynku świetlicy w miejscowościach: Krasówka, Sobibór, Stawki, Szuminka, Żłobek i Żuków, w tym: roboty instalacyjne c.o., sanitarne, elektryczne i budowa zagrodowej oczyszczalni ścieków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.11.00-7, 45.33.20.00-3, 45.23.24.21-9, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.