eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › sprzęt lawinowy dla potrzeb ratownictwa zimowego



Ogłoszenie z dnia 2006-08-02

POZYCJA 39431

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zakopane: sprzęt lawinowy dla potrzeb ratownictwa zimowego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, do kontaktów: Ślimak Czesław, ul. Piłsudskiego 63a, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2063581, 603100010, fax 018 2014731, e-mail: czs@topr.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.topr.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.topr.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.topr.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: stowarzyszenie; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt lawinowy dla potrzeb ratownictwa zimowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zakopane, Piłsudskiego 63 a. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzęt lawinowy - 40 kompletów - według poniższej specyfikacji: 1)Plecak z systemem ABS o pojemności minimum 50 litrów wyposażony w dwie poduszki \antylawinowe\ napełniane po uruchomieniu ładunku z gazem. Komplet winien składać się z ładunku testowego i dwóch dodatkowych. 2)Detektor lawinowy umożliwiający pracę w dwóch trybach - nadawania i odbioru sygnału w celu lokalizacji zasypanego. Nieodzowny warunek pracy w paśmie 457 kHz. System odbioru i lokalizacji winien być oparty na co najmniej dwu antenowym pozycjonowaniu, z czytelnym systemem prezentacji wyników lokalizacji na wyświetlaczu. 3)Sonda lawinowa składana o długości co najmniej 240 cm po rozłożeniu, wyposażona w prosty, szybki, niezawodny i trwały system rozkładania i blokowania. Integralną częścią zestawu winien być pokrowiec. 4)Łopatka lawinowa składana, (demontowany trzon), wykonana z lekkich, wytrzymałych materiałów, posiadająca otwory umożliwiające zakładanie stanowisk asekuracyjnych w śniegu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego załączniki nr 1 do niniejszej SIWZ, Wykaz zrealizowanych dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia z ostatnich 3 lat sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu ze szczególnym uwzględnieniem danych objętych kryteriami oceny oferty. Wskazane jest przedstawienie do oceny komisji przetargowej wzorów oferowanego sprzętu. Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. Bilans, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności z ostatnich dwóch lat. Zaświadczenie z ZUS-u o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert. Dowód wniesienia wadium. Parafowany projekt umowy stanowiący załącznik numer 3 do SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.85.10.00 - Sprzęt gaśniczy i ratunkowy Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 17.22.22.10 - 17.22.22.10 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Sprzęt lawinowy 40 kompletów 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 500 złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca nie jest wykluczony z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oferta jest złożona na piśmie w języku polskim, - oferta została złożona przed upływem terminu składania ofert, - oferta jest podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie kryteriów oceny ofert. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.topr.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 14.09.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.08.2006, godzina 12:00, Zakopane, Piłsudskiego 63 a.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG III A Polska - Republika Słowacka 2004-2006 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Plecak z systemem ABS. 1) Krótki opis: Plecak z systemem ABS o pojemności minimum 50 litrów wyposażony w dwie poduszki \antylawinowe\ napełniane po uruchomieniu ładunku z gazem. Komplet winien składać się z ładunku testowego i dwóch dodatkowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.22.11.10. 3) Wielkość lub zakres: 40 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Detektor lawinowy. 1) Krótki opis: Detektor lawinowy umożliwiający pracę w dwóch trybach - nadawania i odbioru sygnału w celu lokalizacji zasypanego. Nieodzowny warunek pracy w paśmie 457 kHz. System odbioru i lokalizacji winien być oparty na co najmniej dwu antenowym pozycjonowaniu, z czytelnym systemem prezentacji wyników lokalizacji na wyświetlaczu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 40 kompletów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Sonda lawinowa oraz łopatka lawinowa. 1) Krótki opis: Sonda lawinowa składana o długości co najmniej 240 cm po rozłożeniu, wyposażona w prosty, szybki, niezawodny i trwały system rozkładania i blokowania. Integralną częścią zestawu winien być pokrowiec. Łopatka lawinowa składana, (demontowany trzon), wykonana z lekkich, wytrzymałych materiałów, posiadająca otwory umożliwiające zakładanie stanowisk asekuracyjnych w śniegu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 40 kompletów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.