eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ścinawa › Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań laboratoryjnych dla MGZZOP w Ścinawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-23

Ścinawa: Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań laboratoryjnych dla MGZZOP w Ścinawie
Numer ogłoszenia: 391920 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355020 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej, ul. Jagiełły 2, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8412641, faks 0-76 8412644.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań laboratoryjnych dla MGZZOP w Ścinawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zmówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania badań laboratoryjnych dla Miejsko-Gminnego Zespołu Zakładów opieki Podstawowej w Ścinawie, zgodnie z załącznikime nr 2. Wszystkie badania będą wykonywane przy użyciu odczynników spełniających wymagania określone w ustawie z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 107, poz. 679 z póź. zm.) i zostały zgłoszone do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych w Urzędzie rejestracji Produktów leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Wykonawca zapewnia wykonanie badan laboratoryjnych przez osoby o odpowiednich uprawnienich i kwalifikacjach przewidzianych w obowiązujących przepisach. Wykonwca dostarczy probówki, kody paskowe do ewidencji pobrań. Obowiązki Wykonawcy: 1) Dbanie o najwyższą jakość wykonywanych badań, 2) Nadzór nad właściwym przekazywaniem i wysyłką badań wykonywanych przez inne laboratoria, nadzór nad rejestracją wysyłanych badań, powrotem i rozdziałem wyników, 3) Wykonywanie badań na podstawie skierowania od lekarza zatrudnionego przez Zamawiającego, 4) Zabezpieczenie i przygotowanie próbek do badań ( właściwe opisanie materiału - kody kreskowe lub naklejki z numerami), odbiór materiału do badania z siedziby Zamawiającego do godz. 10:30 ( pobieranie materiału do badania wykonywane będzie przez Zamawiajacego, w godzinach 7:30 do 10:00, codziennie tj. od poniedziałku do piatku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych) 5) Transport materiału do laboratorium Wykonwacy, 6) Zakończenie badań laboratoryjnych pisemnym wynikiem podpisanym przez osoby z odpowiednimi kwalifikacjami i uprawnieniami, 7) Wyniki przesyłane będą e-mailem do Zamawiajacego w tym samym dniu do godz. 14:00. W przypadku badań trwających dłużej dosterczenie wyników nastąpi w dniu zakończenia badania. 8) Dostawa wyników do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie w następnym dniu roboczym po odbiorze materiału do badania najpóźniej do godziny 12:00, w przypadku badań trwających dłużej dostarczenie wyników powinno nastąpić w dniu roboczym po zakończeniu badania 9) prowadzenie dokumentacji wykonywanych usług zgodnie z obowiązujacymi przepisami z zachowaniem należytej staranności..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dr n. med. Teresa Fryda Laboratorium Medyczne sp. z o.o., ul. Mikołowska 53A, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 194000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 153742,20

  • Oferta z najniższą ceną: 153742,20 / Oferta z najwyższą ceną: 226797,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.