eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie usługi zabezpieczenia i ochrony imprezy masowej - miejskiej zabawy sylwestrowej Zakochaj się w Warszawie - Sylwestrowa Moc Przebojów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Warszawa: Wykonanie usługi zabezpieczenia i ochrony imprezy masowej - miejskiej zabawy sylwestrowej Zakochaj się w Warszawie - Sylwestrowa Moc Przebojów
Numer ogłoszenia: 389966 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi zabezpieczenia i ochrony imprezy masowej - miejskiej zabawy sylwestrowej Zakochaj się w Warszawie - Sylwestrowa Moc Przebojów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zabezpieczenia i ochrony imprezy masowej - miejskiej zabawy sylwestrowej Zakochaj się w Warszawie - Sylwestrowa Moc Przebojów. 2. Miejsce: Plac Konstytucji i część ul. Marszałkowskiej na odcinku od ul. Pięknej do ul. Hożej, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)zapewnienie przez Wykonawcę służby porządkowej, utrzymanie ładu i spokoju oraz ochrona osób i mienia zgodnie z postanowieniami Instrukcji zabezpieczenia imprezy masowej, po jej zatwierdzeniu przez Prezydenta m.st. Warszawy, stanowiącej integralną część niniejszej umowy, zwaną dalej Instrukcją, 2)zapewnienie przez Wykonawcę ochrony od godz. 08.00 w dniu 08 grudnia 2009 roku, tj. od momentu rozpoczęcia montaży, prób technicznych, akustycznych oraz prób zespołów muzycznych na terenie realizacji Imprezy do godz. 20.00 w dniu 03 stycznia 2010 roku, tj. do momentu zakończenia prac demontażowych obiektów wykorzystanych do realizacji Imprezy, zgodnie z grafikiem dostarczonym przez Zamawiającego, 3)zapewnienie przez Wykonawcę ochrony Imprezy, zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. Nr 62, poz. 504), od godz.19.00 w dniu 31 grudnia 2009 roku do godz. 04.00 w dniu 01 stycznia 2010 roku, tj. na jedną godzinę przed rozpoczęciem Imprezy i półtorej godziny po zakończeniu Imprezy, siłami co najmniej 907 porządkowych oraz kierownika ds. bezpieczeństwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest dostępny pod adresem http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/zamowienie.php?zamowienie=26999.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do udziału w licytacji zobowiązani będą do wniesienia wadium w kwocie 12 000 zł, najpóźniej na godzinę przed otwarciem licytacji. Termin otwarcia licytacji elektronicznej zostanie podany Wykonawcom w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej. Wadium nie jest wymagane na etapie składania wniosków.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 1.2.posiadają aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego; 1.3.wykażą, że w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 3 usługi polegające na zabezpieczeniu i ochronie plenerowej imprezy masowej o charakterze rozrywkowym, dla której przewidziane było uczestnictwo przynajmniej 15.000 osób jednego dnia; 1.4.dysponują osobą, która odbyła szkolenie w zakresie wykonywania zadań dla kierownika do spraw bezpieczeństwa na imprezach masowych i zdała egzamin z wynikiem pozytywnym przed komisją powołaną przez organizatora szkolenia i która w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia pełniła funkcję kierownika ds. bezpieczeństwa w min. 3 plenerowych imprezach masowych o charakterze rozrywkowym, dla której przewidziane było uczestnictwo przynajmniej 15.000 osób jednego dnia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów, zawartych w złożonym przez Wykonawcę wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa powyżej: a)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Opisu, b)dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. c)aktualna koncesja wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. d)wykaz, należycie wykonanych w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usług polegających na zabezpieczeniu i ochronie plenerowej imprezy masowej o charakterze rozrywkowym, dla której przewidziane było uczestnictwo przynajmniej 15.000 osób jednego dnia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Opisu; e)dokumenty (np. referencje zleceniodawcy wraz z zezwoleniem dla zleceniodawcy na przeprowadzenie imprezy) potwierdzające należyte wykonanie wykazanych usług, o których mowa w pkt 1.3 niniejszego ogłoszenia; f)wykaz, zawierający informacje o osobie, która odbyła szkolenie w zakresie wykonywania zadań dla kierownika do spraw bezpieczeństwa na imprezach masowych i zdała egzamin z wynikiem pozytywnym przed komisją powołaną przez organizatora szkolenia i posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika ds. bezpieczeństwa, w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w min.3 plenerowych imprezach masowych o charakterze rozrywkowym, dla której przewidziane było uczestnictwo przynajmniej 15.000 osób jednego dnia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Opisu. g)zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie wykonywania zadań kierownika do spraw bezpieczeństwa dla osoby wskazanej do wykonania zamówienia, wydane na podstawie przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2.07.2002 w sprawie wymogów, jakie powinny spełniać służby porządkowe organizatora imprezy masowej w zakresie wyszkolenia i wyposażenia oraz szczegółowych warunków i sposobów ich działania, na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w pkt 1.4 niniejszego ogłoszenia;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/zamowienie.php?zamowienie=26999

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Zamawiający przekazuje zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji. Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. Wykonawca powinien dysponować komputerem z procesorem min 733 MHz, pamięcią 512 RAM, systemem operacyjnym Windows XP lub wyższym, wyposażonym w przeglądarkę internetową IE w wersji 6.0 lub Mozilla oraz dostępem do internetu..

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Minimalna wysokość postąpienia - 1500,00 zł brutto. Cena wywoławcza 503 616,61 zł. brutto..

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    120 min.

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 16.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, Senatorska 36, 00-095 Warszawa, pok.17 IV p..

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin otwarcia licytacji elektronicznej 2009-11-18 godzina 12:00.

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Termin zamknięcia licytacji elektronicznej 2009-11-18 godzina 12:20.

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 5 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 20 minut od otwarcia licytacji..

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zmawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia. Istotne postanowienia umowy znajdują się we wzorze umowy załączonym do opisu warunków uczestnictwa w licytacji. Opis warunków uczestnictwa w licytacji (zwany dalej Opisem) można pobrać ze strony http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/info.php?zamowienie=26999. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 1) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: imię nazwisko: Krzysztof konarzewski tel.: 022/65-71-71. 2) w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: imię nazwisko: Ewa Górska tel.: (022) 443-14-14 3) w zakresie dotyczącym licytacji elektronicznej: imię nazwisko: Grażyna Kubicka tel.: (022) 443-14-06.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.