Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-09
Kraków: Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków działającą poprzez Zarząd Budynków Komunalnych, w podziale na 8 części.
Numer ogłoszenia: 389212 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych , Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, faks 0126166186.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków działającą poprzez Zarząd Budynków Komunalnych, w podziale na 8 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Usługa obejmuje zrzucanie śniegu z dachów, zrzucanie śniegu i nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz) Zamówienie zostało podzielone na 8 części, każda z nich dotyczy wykonywania w/w usług na budynkach na danym obszarze, zwanym dalej rejonem, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1 - Rejon I BOM nr 1 - Rynek Kleparski 4: ilość budynków: 101 szt. - przewidywana ilość m2 dachów: 9.600; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 2400; Wartość szacunkowa: 93.457,94 zł. Część 2 - Rejon II BOM nr 2 - ul. Łobzowska 48: ilość budynków: 82 szt. - przewidywana ilość m2 dachów: 14.400; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 3.600; Wartość szacunkowa: 140.186,92 zł. Część 3 - Rejon III BOM nr 3 - ul. Limanowskiego 16: ilość budynków: 214 szt. - przewidywana ilość m2 dachów: 18.400; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 4.600; Wartość szacunkowa: 177.570,09 zł. Część 4 - Rejon IV BOM nr 4 - os. Urocze 18: ilość budynków: 58 szt. - przewidywana ilość m2 dachów: 4.800; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 1.200; Wartość szacunkowa: 46.728,97 zł. Część 5 - Rejon V BOM nr 5 - os. Na Stoku 1: ilość budynków: 49 szt. - przewidywana ilość m2 dachów: 4.800; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 1.200; Wartość szacunkowa: 46.728,97 zł. Część 6 - Rejon VI BOM nr 6 - ul. Izaaka 5: ilość budynków: 168 szt. - przewidywana ilość m2 dachów: 19.200; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 4.800; Wartość szacunkowa: 186.915,89 zł. Część 7 - Rejon VII Budynki stanowiące własność Skarbu Państwa , współwłasność Skarbu Państwa i osób fizycznych oraz współwłasność Skarbu Państwa i Gminy Miejskiej Kraków: ilość budynków: 17 szt. - przewidywana ilość m2 dachów: 3.200; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 800; Wartość szacunkowa: 31.775,70 zł. Część 8 - Rejon VIII Przychodnie: ilość budynków: 48 szt. - przewidywana ilość m2 dachów: 5.600; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 1.400; Wartość szacunkowa: 56.074,77 zł. W Załączniku Nr 1 do wzoru umowy podano wykaz budynków aktualny na dzień 01.10.2009r. Podane powyżej ilości m2 dachów oraz ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli są wielkościami maksymalnymi, które Zamawiający przewiduje na czas objęty umową. W przypadku jakichkolwiek zmian w zasobach, szczegółowy zakres zamówienia będzie każdorazowo określany nowym Załącznikiem Nr 1 do wzoru umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 23.250,00 zł przed upływem terminu do składania ofert. Wartość wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi: Część 1 - 2.800,00 zł Część 2 - 4.200,00 zł Część 3 - 5.300,00 zł Część 4 - 1.400,00 zł Część 5 - 1.400,00 zł Część 6 - 5.600,00 zł Część 7 - 950,00 zł Część 8 - 1.600,00 zł UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wadium należy wnieść w sposób wyodrębniony, z wyraźnym wskazaniem kwoty wadium i części, której ona dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 pkt 1-4 Ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, którzy: 1.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi z zakresu odśnieżania połaci dachowych i usuwania sopli i oblodzeń z dachów na, co najmniej 10 budynkach; 1.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzoną działalnością, na sumę ubezpieczenia minimum 100.000,00 zł. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 4. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych, os. Złotej Jesieni 14, Kraków, Referat Zamówień Publicznych i Umów, pok. 58 III piętro.Cena wersji papierowej 10,00 zł. platne w Kasie Zamawiającego na parterze..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 11:45, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych, os. Złotej Jesieni 14, Kraków, Punkt Obsługi Mieszkańców na parterze, czynne w godz.: pn-pt 8.00-15.00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Dostawa komputera stacjonarnego dla Sano
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.