eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości oraz służebności przesyłu lub służebności gruntowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-25

Kraków: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości oraz służebności przesyłu lub służebności gruntowych
Numer ogłoszenia: 389166 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4552140, 4552149, 4557402, faks 12 4554323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości oraz służebności przesyłu lub służebności gruntowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości, zlokalizowanych w miejscowościach: Bielsko-Biała, Kraków, Sandomierz, Gliwice, Kielce, Zabrze, Niepołomice, Katowice, Bytom oraz pięciu operatów szacunkowych określających wartości służebności przesyłu lub służebności gruntowych, zlokalizowanych na terenie województwa małopolskiego, śląskiego, części łódzkiego i świętokrzyskiego.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do części 12 niniejszego postępowania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, o wartości nie wyższej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, kod CPV: 70332000-7

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, nadanych zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z późniejszymi zmianami)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Część 1-11: Zmiana wynagrodzenia w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, stosownie do tej zmiany. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli po zawarciu umowy, zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań; w takiej sytuacji Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy; za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli terminy pozyskania wypisu lub wyrysu z rejestru gruntów, mapy, odpisu z księgi wieczystej lub wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, będą dłuższe niż wynika to z terminu realizacji umowy (zlecenia), a Wykonawca udowodni, że opóźnienie w uzyskaniu ww. dokumentów było od niego niezależne. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli z powodu braku dostępu do wycenianej nieruchomości, Wykonawca nie ma możliwości dokonania wizji lokalnej, i powiadomi o tym Zamawiającego pisemnie, faxem lub emailem nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od wystąpienia powyższych okoliczności. Część 12: Zmiana wynagrodzenia w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, stosownie do tej zmiany. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli: terminy pozyskania wypisu z rejestru gruntów będą dłuższe niż wynika to z terminu realizacji zlecenia, a Wykonawca udowodni, że opóźnienie w uzyskaniu ww. dokumentów było od niego niezależne, z powodu braku dostępu do wycenianej nieruchomości, Wykonawca nie ma możliwości dokonania wizji lokalnej, i powiadomi o tym Zamawiającego pisemnie, faxem lub emailem nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od wystąpienia powyższych okoliczności. Jeżeli Zamawiający, w terminie 3 dni roboczych od dnia przesłania zlecenia, nie udostępni Wykonawcy danych, które przydatne będą Wykonawcy w procesie wyceny nieruchomości, termin realizacji umowy przedłuża się o taką ilość dni, o jaką nastąpiło opóźnienie w przekazaniu dokumentów Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pobrać ze strony www.wam.net.pl Numer postępowania OKDO-DZP.7720.75.2013.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2013 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: 30-901 Kraków ul. Montelupich 3, pokój nr 15 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bielsko-Biała ul. Sarni Stok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową udziału 12/87 w prawie własności nieruchomości oznaczonej jako działka nr 221/22 o powierzchni 0,3880 ha, objętej księgą wieczystą nr BB1B/00121740/0 oraz wartość rynkową udziału w wysokości 12/87 części w prawie użytkowania wieczystego nieruchomości oznaczonej jako działka nr 221/12 o powierzchni 0,0291 ha objętą księgą wieczystą nr BB1B/00116754/3. W/w działki położone są w Bielsku-Białej przy ul. Sarni Stok i stanowią drogi dojazd Dodatkowo, w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i budynków przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu mapy zasadniczej i ewidencyjnej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość, W zakresie zlecenia, w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanego operatu szacunkowego. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wyżej wymienionego wniosku w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kraków ul. Zachodnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej, położonej w Krakowie przy ul. Zachodniej, stanowiącej działkę ewidencyjną nr 87/30 o pow. 0,5773 ha (KR1P/00315836/5). Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej oraz kopii mapy ewidencyjnej, dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie dokumentacji fotograficznej dla każdego przedmiotu wyceny min 20 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość gruntową, budynek i lokal. W zakresie zlecenia, w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanego operatu szacunkowego. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wyżej wymienionego wniosku w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż prawa użytkowania wieczystego nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sandomierz ul. Mickiewicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości, zabudowanej położonej w Sandomierzu przy ul. Mickiewicza, obejmującej działki ewidencyjne nr 777/70 o pow. 0,1110 ha i nr 777/73 o pow. 0,0020 ha (KI1S/00003557/3). Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej, dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów oraz wyrysu z mapy ewidencyjnej, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie dokumentacji fotograficznej dla każdego przedmiotu wyceny min 20 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość gruntową, budynek i lokal. W zakresie zlecenia, w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanego operatu szacunkowego. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wyżej wymienionego wniosku w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Gliwice ul. Nowy Świat (2 lokale).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową: nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego nr L1B o powierzchni użytkowej 8,45m2 wraz z udziałem wynoszącym 845/251406 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działki nr 1541,1542,1543,1537 o łącznej powierzchni 0,1326 ha położonej w Gliwicach przy ul. Nowy Świat zabudowanej budynkiem wielolokalowym oznaczonym nr 20-22-24, objęta księgą wieczystą nr GL1G/00046148/0; nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego nr L1A o powierzchni użytkowej 27,47m2 wraz z udziałem wynoszącym 2747/251406 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działki nr 1541,1542,1543,1537 o łącznej powierzchni 0,1326 ha położonej w Gliwicach przy ul. Nowy Świat zabudowanej budynkiem wielolokalowym oznaczonym nr 20-22-24, objęta księgą wieczystą nr GL1G/00046148/0. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, do każdego sporządzanego operatu; dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, do pierwszego wycenianego w danej nieruchomości lokalu. dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, do pierwszego wycenianego w danej nieruchomości lokalu. sporządzenie dokumentacji fotograficznej dla każdego przedmiotu wyceny min 20 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość gruntową, budynek i lokal. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kielce ul. Dobrowolskiej (lokal).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową samodzielnego lokalu użytkowego nr 2 znajdującego się w budynku wielolokalowym położonym przy ulicy Dobrowolskiej 9 w Kielcach, o pow. 10,10 m2 z którym związany jest udział wynoszący 101/32022 w częściach wspólnych budynku oraz w działce nr 275/1 o pow. 0,5536 ha, dla której Sąd Rejonowy w Kielcach prowadzi księgą wieczystą nr KI1L/00066909/9. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i kartoteki budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 20 zdjęć lokalu na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym lokal, budynek i najbliższe otoczenie nieruchomości. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanych operatów szacunkowych wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosków o aktualizację operatów w ciągu 2 lat od daty wykonania wycen będących przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zabrze ul. Sobieskiego (lokal).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego nr 2 (wejście z klatki schodowej od ulicy Sobieskiego 42)o powierzchni użytkowej 223,64 m2 wraz z pomieszczeniem przynależnym - piwnicą o powierzchni 58,46 m2 i udziałem wynoszącym 1165/10000 części we współwłasności nieruchomości wspólnej oznaczonej jako działki nr 725/20, nr 3731/20, nr 3735/20 o łącznej powierzchni 0,1391 ha, położonej w Zabrzu przy ul. Jana III Sobieskiego, zabudowanej budynkiem wielolokalowym oznaczonym nr 40-42-44, objęta księgą wieczystą nr GL1Z/00018818/9. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej. dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości. dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość. sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 20 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość gruntową, budynek i lokal. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zabrze ul. Żółkiewskiego (lokal).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową samodzielnego lokalu użytkowego nr 2 znajdującego się w budynku wielolokalowym położonym przy ulicy Żółkiewskiego 11-11a w Zabrzu, o powierzchni użytkowej 34,62m2 z którym związany jest udział wynoszący 195/10000 w częściach wspólnych budynku oraz w działkach nr 3392/91 o pow. 0,0709 ha, i nr 3393/82 o powierzchni 0,0179 ha, dla których prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Zabrzu księga wieczysta KW Nr GL1Z/00021956/2. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i kartoteki budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 20 zdjęć lokalu na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym lokal, budynek i najbliższe otoczenie nieruchomości. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanych operatów szacunkowych wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosków o aktualizację operatów w ciągu 2 lat od daty wykonania wycen będących przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Niepołomice ul. Płaszowska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej położonej w Niepołomicach przy ul. Płaszowskiej oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr 2564/38 o powierzchni 0,0344 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr KR2I/00023907/0 z wyszczególnieniem wartości znajdujących się na nieruchomości urządzeń sieci gazowej (rurociąg PE o 90 -30 mb oraz układ zasuw) wraz ze stacją redukcyjno pomiarową o wydajności 80 m3/h. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 20 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym najbliższe otoczenie nieruchomości. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanych operatów szacunkowych wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosków o aktualizację operatów w ciągu 2 lat od daty wykonania wycen będących przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kraków ul. Staffa (garaże).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 3 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach określających prawo własności 3 samodzielnych lokali o innym przeznaczeniu niż mieszkalne (garaży) wraz ze związanymi z nimi udziałami w nieruchomości wspólnej, znajdujących się w budynku nr 5 w Krakowie przy ulicy Staffa oraz określenie wartości rynkowej udziałów w prawie wieczystego użytkowania nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka numer 444/3 o powierzchni 0,0642 ha, województwo małopolskie, objętej księgą wieczystą nr KR1P/00083907/8. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu 3 wypisów z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min.12 zdjęć na płycie CD (4 zdjęcia z każdego lokalu) wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym lokale. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Katowice ul. Modrzewiowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową prawa własności samodzielnych lokali nr 1 i 2 o innym przeznaczeniu niż mieszkalne (lokale użytkowe) o powierzchni użytkowej 54,32 m2 oraz 27,07 m2, wraz z udziałami w nieruchomości wspólnej (lok. nr 1 - 224/10000, lok. nr 2 - 111/10000) oznaczonej jako działki o nr 63/11 i 75/40 obr. 0002, Dz. Bogucice-Zawodzie w Katowicach przy ul. Modrzewiowej 32. KW nr KA1K/00048790/4. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Bytom ul. Gwarecka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem o charakterze usługowym o pow. użytkowej 684,47 m2 położonym przy ul. Gwareckiej 15a w Bytomiu, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr działki 345/29 o powierzchni 0,1114 ha, dla której prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Bytomiu księga wieczysta nr KA1Y/00028347/9. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Służebności przesyłu lub służebności gruntowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 5 operatów szacunkowych, określających wartości wynagrodzenia za ustanowienie służebności przesyłu lub służebności gruntowych na nieruchomościach położonych na terenie województwa małopolskiego, śląskiego, świętokrzyskiego i części łódzkiego. Dodatkowo, w formie załącznika, zamówienie obejmuje dostarczenie wypisu z rejestru gruntów przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, do każdego sporządzanego operatu; Cel wyceny - obciążenie nieruchomości Skarbu Państwa - Wojskowej Agencji Mieszkaniowej służebnością przesyłu lub służebnością gruntową. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.