eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem technicznym oraz sprzętu komputerowego i laserowego sprzętu drukującego na potrzeby Klubu Młodego Wrzeszczaka przy ul. Wajdeloty 14 m 2 w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-26

Gdańsk: dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem technicznym oraz sprzętu komputerowego i laserowego sprzętu drukującego na potrzeby Klubu Młodego Wrzeszczaka przy ul. Wajdeloty 14 m 2 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 387376 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328490 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem technicznym oraz sprzętu komputerowego i laserowego sprzętu drukującego na potrzeby Klubu Młodego Wrzeszczaka przy ul. Wajdeloty 14 m 2 w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) zakup i montaż wyposażenie i umeblowania lokalu użytkowego nr 2 przy ulicy Wajdeloty 14 w ramach zadania pn. Przebudowa lokalu nr 2 w budynku mieszkalno - usługowym przy ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku na siedzibę Klubu Młodego Wrzeszczaka w ramach projektu Rewitalizacja Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku. Szczegółowy opis oraz ilości poszczególnych rodzajów mebli oraz ilości wyposażenia do ustawienia i montażu znajdują się w wykazie umeblowania i wyposażenia lokalu przy ulicy Wajdeloty 14 m 2 - załącznik nr 1 do siwz.
b) dostawa i montaż wyposażenia wraz z serwisem gwarancyjnym do lokalu użytkowego nr 2 przy ulicy Wajdeloty 14 w ramach zadania pn. Przebudowa lokalu nr 2 w budynku mieszkalno - usługowym przy ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku na siedzibę Klubu Młodego Wrzeszczaka w ramach projektu Rewitalizacja Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku w sprzęt komputerowy i multimedialny, techniczny oraz wielokolorowe laserowe urządzenie drukujące z funkcją kopiowania i skanowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) wykaz umeblowania i wyposażenia lokalu przy ulicy Wajdeloty 14 m 2 - załącznik nr 1 do siwz,
b) szkic rozkładu pomieszczeń - załącznik nr 2 do siwz,
c) widok sali - załącznik nr 3 do siwz,
d) widok sali komputerowej - załącznik nr 4 do siwz,
e) widok korytarza - załącznik nr 5 do siwz,
f) widok - szafka - toaleta i szczegół - załącznik nr 6 do siwz;
Załącznik przedstawia miejsce montażu (rysunek górny) oraz rysunek szafki (regału) opisanej w pozycji 13 wykazu (załącznik nr 1 do siwz) z uwzględnieniem jej wymiarów (rysunek dolny),
g) szczegół - zabudowa kuchenna pomieszczenia oraz zdjęcie instalacji ciepłej wody i odprowadzenia ścieków pod zlewem - załącznik nr 7 do siwz,
Załącznik przedstawia miejsce montażu (rysunek dolny), rysunek zestawu kuchennego opisanego w pozycji 19 wykazu (załącznik nr 1 do siwz) z uwzględnieniem jej wymiarów (rysunek dolny) oraz zdjęcie instalacji ciepłej wody i odprowadzenia ścieków pod zlewem (umieszczone pomiędzy rysunkami, o których mowa powyżej),
h) szczegół - zabudowa korytarza - załącznik nr 8 do siwz;
Załącznik przedstawia rysunki siedziska dla dzieci opisanego w pozycji 16 wykazu (załącznik nr 1 do siwz) z uwzględnieniem jego wymiarów.
i) karta - telewizor wraz z uchwytem - załącznik nr 9 do siwz,
j) karta - odtwarzacz CD z radiem - załącznik nr 10 do siwz,
k) karta - odkurzacz - załącznik nr 11 do siwz,
l) karta - suszarka do rąk - załącznik nr 12 do siwz,
m) karta - chłodziarka i zamrażarka - załącznik nr 13 do siwz,
n) karta - zmywarka - załącznik nr 14 do siwz,
o) karta - czajnik elektryczny - załącznik nr 15 do siwz,
p) karta - ekspres do kawy - załącznik nr 16 do siwz,
q) karta - kuchenka mikrofalowa - załącznik nr 17 do siwz,
r) karta - termosy - załącznik nr 18 do siwz,
s) karta - konsola do gier - załącznik nr 19 do siwz do siwz,
t) karta - komputery - załącznik nr 20 do siwz,
u) karta - oprogramowanie biurowe - załącznik nr 21 do siwz,
v) karta - oprogramowanie antywirusowe - załącznik nr 22 do siwz,
w) karta - rzutnik - załącznik nr 23 do siwz,
x) karta - ekran - załącznik nr 24 do siwz,
y) karta - telefon - załącznik nr 25 do siwz,
z) karta - drukarka laserowa - załącznik nr 26 do siwz.
Załączone do siwz rysunki i szkice mają charakter orientacyjny i mogą się różnić od stanu faktycznego.
Orientacyjne rozmieszczenie umeblowania oraz wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach przedstawiają załączniki do siwz od nr 2 do 7.
I. Meble, wyposażenie, pomoce dydaktyczne.
1. Wykonawca w swojej ofercie winien zaproponować wyposażenie spełniające wymogi materiałowe i użytkowe określone w pkt 4 poniżej pn. wymogi materiałowe.
2. Zakres rzeczowy obejmuje:
a) Dostawę mebli, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do budynku przy ul. Wajdeloty 14 m 2 w zakresie określonym w wykazie umeblowania i wyposażenia lokalu przy ulicy Wajdeloty 14 m 2 stanowiący załącznik nr 1 do siwz.
b) Transport, wniesienie oraz ustanowienie przedmiotów zamówienia a także montaż elementów wyposażenia w tym podłączenia przez osoby uprawnione do mediów w każdym przypadku tego wymagających, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego lub Użytkownika Lokalu.
UWAGA: Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wykonawca powinien dokonać pomiarów z natury pomieszczeń, gdzie występują zabudowy meblowe tego wymagające i dokonać ewentualnej weryfikacji.
3. Dotyczy poz. 46 wykazu umeblowania i wyposażenia lokalu przy ulicy Wajdeloty 14 m 2 (załącznik nr 1 do siwz) - klocki typu Lego DUPLO i Lego.
Wykonawca może zaoferować klocki równoważne.
Przez klocki równoważne Zamawiający rozumie klocki w 100% kompatybilne we wszystkich elementach zestawu. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech produktu równoważnego. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż parametry produktu oferowanego są takie same lub lepsze od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku braku kompatybilności umowę dostawy uzna się za niewykonaną.
4. Wymogi materiałowe:
a) Meble dydaktyczne - stoliki pod komputery powinny być wykonane zgodnie z PN-EN 1729-1/2007. Wybrany wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do protokołu odbioru certyfikaty zgodności wykonania z wyżej wymienioną normą i oznaczyć oferowane stoliki oraz ich wysokość.
b) Pozostałe wyposażenie (oprócz oznaczonego inaczej w załączniku nr 1, tj. wyposażenia technicznego opisanego według karty sprzętu - załączniki od nr 9 do 19).
Materiały i surowce użyte do wykonania mebli winny być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: Polskich Norm, SANEPID i przepisami przeciwpożarowymi (potwierdzone stosownymi atestami, które należy dołączyć do protokołu odbioru).
Użyty materiał do wyrobu mebli: płyta melaminowa o klasie higieniczności E-1 (zgodnie z normą PN EN 14322) o grubościach 18 mm i 25 mm w kolorze do uzgodnienia z Zamawiającym - Użytkownikiem Lokalu:
i. Korpusy i fronty mebli: grubość 18 mm, blaty o grubości 25 mm. Obrzeża mebli okleinowane PCV grubość 2 mm,
ii. Zawiasy w drzwiczkach mebli - puszkowe samozamykające,
iii. Szuflady na prowadnicach rolkowych z samodociągiem,
iv. Brzegi mebli z płyty wiórowej wykończone taśma PCV lub ABS o grubości co najmniej 2 mm,
v. Meble wykonane z płyty laminowanej według normy PN-EN 14322 winy być wyposażone w stopki zapobiegające zarysowaniom podłogi,
vi. Krzesła tapicerowane tkanina o kolorze uzgodnionym z Zamawiającym - Użytkownikiem Lokalu musza posiadać atesty na trudnopalność,
vii. Podane wymiary wyposażenia należy traktować jako przybliżone (opuszczalne odchyłki + - 5 % po ustaleniu z Zamawiającym - Użytkownikiem Lokalu.
II. Sprzęt komputerowy, multimedialny i techniczny.
1. Wykonawca dostarczy sprzęt na własny koszt do lokalu nr 2 w budynku przy ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku oraz zamontuje dostarczony sprzęt w uzgodnionym z Użytkownikiem terminie.
2. Wykonawca dostarczy oprogramowania oraz zainstaluje i aktywuje dostarczone oprogramowanie na wszystkich dostarczonych komputerach.
3. Dla zestawów komputerowych wymaga się złożenia dokumentu potwierdzającego poprawną współpracę sprzętu z systemem operacyjnym Windows 8 (Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony internetowej Microsoft:
http://sysdev.microsoft.com/en- US/Hardware/LPL/Default.asp?m=7)
lub z równoważnym systemem operacyjnym.
Zasady równoważności systemu operacyjnego zostały opisane w załączniku nr 20 do siwz pn. karta - komputery oraz w punkcie II podpunkt 5.
W przypadku oferowania oprogramowania równoważnego na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych powyżej. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z oprogramowaniem wskazanym przez zamawiającego jako standard.
Z porównania musi jednoznacznie wynikać, że produkt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od produktu wskazanego przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego zamawiający zastrzega sobie miesięczny okres testów na potwierdzenie właściwej współpracy oferowanego oprogramowania w posiadanym przez użytkowania środowisku.
4. Dostarczony sprzęt ma być oznaczony znakiem CE, posiadać certyfikat CE lub deklarację zgodności CE.
5. Za równoważne przyjmuje się oprogramowanie spełniające wszystkie funkcje, zgodnie z dokumentacją techniczną programu wskazanego przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego, na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech produktu równoważnego określonych przez Zamawiającego parametrów. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z oprogramowaniem wskazanym przez Zamawiającego jako standard. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż parametry produktu oferowanego jako równoważny są takie same lub lepsze od parametrów produktów wskazanych przez Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie miesięczny okres testów na potwierdzenie właściwej współpracy oferowanego oprogramowania w posiadanym przez użytkownika środowisku.
6. Do wszystkich urządzeń zgodnie z wymaganiami należy dołączyć wszelkie przewody/kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
7. Wykonawca zapewni przeszkolenie wskazanych przedstawicieli Użytkowania w posługiwaniu się urządzeniami zainstalowanymi w ramach postępowania. Podpisany przez Wykonawcę i Użytkownika Protokół potwierdzający przeprowadzenie szkolenia będzie załącznikiem do protokołu zdawczo-odbiorczego.
8. Wykonawca zapewni serwis zastawów komputerowych, który musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub Generalnego Dystrybutora - wymagane jest złożenie oświadczenia Wykonawcy, że serwis będzie realizowany przez Producenta, Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub Generalnego Dystrybutora. Podmiot serwisujący musi posiadać certyfikat potwierdzający, że usługi serwisowe wykonywane są zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001.
III. Drukarka laserowa z funkcją kopiowania i skanowania.
1. Wykonawca dostarczy na własny koszt urządzenie drukującego z funkcją skanowania i kopiowani kolorowego formatu A3. Urządzenie musi być fabrycznie nowe i wyposażone w dokumentację użytkownika w języku polskim.
2. Wykonawca zainstaluje urządzenie na wskazanym przez Użytkownika stanowisku.
3. Wykonawca zapewni przeszkolenie wskazanych przedstawicieli Użytkowania w posługiwaniu się urządzeniem zainstalowanym w ramach postępowania. Podpisany przez Wykonawcę i Użytkownika Protokół potwierdzający przeprowadzenie szkolenia będzie załącznikiem do protokołu zdawczo-odbiorczego.
4. Wykonawca zapewni serwis urządzenia, który musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub Generalnego Dystrybutora - wymagane jest złożenie oświadczenia Wykonawcy, że serwis będzie realizowany przez Producenta, Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub Generalnego Dystrybutora. Podmiot serwisujący musi posiadać certyfikat potwierdzający, że usługi serwisowe wykonywane są zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.71.10.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 38.65.21.20 - Projektory wideo 32.35.12.00 - Ekrany 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.55.21.10 - Telefony bezprzewodowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 - Program Rewitalizacji Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem technicznym na potrzeby Klubu Młodego Wrzeszczaka przy ul. Wajdeloty 14 m 2 w Gdańsku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BENER Michał Benka, ul. Wileńska 59 B/15, 80-215 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46482,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67544,22

  • Oferta z najniższą ceną: 67544,22 / Oferta z najwyższą ceną: 109283,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa i montaż laserowego sprzętu drukującego na potrzeby Klubu Młodego Wrzeszczaka przy ul. Wajdeloty 14 m 2 w Gdańsku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIO POLSKA Sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7804,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11918,70

  • Oferta z najniższą ceną: 11918,70 / Oferta z najwyższą ceną: 11918,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.