eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na świadczenie usług telefonicznych w sieci telefonii stacjonarnej w roku 2011 w następujących lokalizacjach użytkowanych przez Zamawiającegow Skawinie ul. Ogrody 17 oraz ul. Kopernika 13 ;w Słomnikach ul. Kościuszki 64; w Krzeszowicach ul. Kościuszki 3; w Krakowie ul. Mazowiecka 21

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-29

Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na świadczenie usług telefonicznych w sieci telefonii stacjonarnej w roku 2011 w następujących lokalizacjach użytkowanych przez Zamawiającego: w Skawinie ul. Ogrody 17 oraz ul. Kopernika 13 ;w Słomnikach ul. Kościuszki 64; w Krzeszowicach ul. Kościuszki 3; w Krakowie ul. Mazowiecka 21
Numer ogłoszenia: 387044 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na świadczenie usług telefonicznych w sieci telefonii stacjonarnej w roku 2011 w następujących lokalizacjach użytkowanych przez Zamawiającego: w Skawinie ul. Ogrody 17 oraz ul. Kopernika 13 ;w Słomnikach ul. Kościuszki 64; w Krzeszowicach ul. Kościuszki 3; w Krakowie ul. Mazowiecka 21.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonicznych w sieci telefonii stacjonarnej, na rzecz Zamawiającego przez okres 12 miesięcy w następujących lokalizacjach użytkowanych przez Zamawiającego: F. Filia UPPK w Skawinie, 32 - 050 Skawina, ul. Ogrody 17; G. Filia UPPK w Słomnikach, 32 - 090 Słomniki, ul. Kościuszki 64; H. Filia UPPK w Krzeszowicach, 32 - 065 Krzeszowice, ul. Kościuszki 3; I. Archiwum Zakładowe w Skawinie, 32 - 050 Skawina, ul. Kopernika 13; J. Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego w Krakowie, 30 - 019 Kraków, ul. Mazowiecka 21; Przedmiot zamówienia ma charakter usługi powszechnej, świadczonej zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. 2004 r. Nr 171, poz. 1800 z późniejszymi zmianami). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do 20% wartości zamówienia podstawowego. Obecnie usługi telefonii stacjonarnej - analogowej i cyfrowej realizuje Telestrada S. A.; Zestawienie rodzajów linii telefonicznych, numerów urządzeń końcowych oraz ich lokalizację prezentuje tabela poniżej: 1. Zamawiający oczekuje, że ewentualne wyposażenie towarzyszące przeniesieniu, instalacji i uruchomieniu usługi będącej przedmiotem zamówienia pozostaną własnością Wykonawcy przez cały okres obowiązywania umowy oraz, że wszystkie prace i nakłady związane z dostarczeniem, montażem, instalacją wszelkich urządzeń, zapewniających właściwą realizację umowy stanowić będą koszty Wykonawcy. 2. Wykonawca zapewni pełną obsługę techniczną związaną z ewentualną procedurą zmiany operatora i przeniesienie numerów, w tym przeprowadzenie niezbędnych testów i prób. 3. Wykonawca zapewni całodobowe (dwudziestoczterogodzinne) pogotowie serwisowe oraz usuwanie awarii leżących po stronie Wykonawcy w czasie maksymalnie do 12 godzin. Wszelkie koszty funkcjonowania serwisu ponosi Wykonawca. 4. Uruchomienie usługi - rozpoczęcie świadczenia usługi - nastąpi w sposób zapewniający nieprzerwany oraz ciągły dostęp do usług. Zamawiający dopuszcza maksymalnie dwugodzinną (2 h) techniczną przerwę w dostępie do sieci telekomunikacyjnej (w czasie procedury zmiany operatora) jednak jedynie poza godzinami normalnego urzędowania Zamawiającego, tj. w dni powszednie od godziny 15.30 oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele święta). 5. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia, w tym związanych z zachowaniem numerów telefonów dotychczas wykorzystywanych, uruchomieniem i utrzymywaniem łączy telefonii stacjonarnej, serwisowaniem ewentualnych urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę oraz dostosowaniem swojej infrastruktury w związku z realizacją usług na rzecz Zamawiającego. 6. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W tym celu należy kontaktować się z Panią Wioletą Batko - Kierownikiem referatu administracji i logistyki, tel. (12) 299 74 57. 7. Orientacyjna wielkość ilustrująca skalę zamówienia: Zamawiający generuje ruch wychodzący kształtujący się na średnim miesięcznym poziomie w sposób następujący: 1 Połączenie wychodzące do sieci komórkowych - średnia miesięczna ilość połączeń:620, średni miesięczny czas trwania połączeń: 720 minut 2 Połączenie wychodzące międzymiastowe- średnia miesięczna ilość połączeń: 146, średni miesięczny czas trwania połączeń: 300 minut 3 Połączenie lokalne - średnia miesięczna ilość połączeń:3572,średni miesięczny czas trwania połączeń:6436 minut SUMA - średnia miesięczna ilość połączeń: 4338, średni miesięczny czas trwania połączeń: 7456 minut 8. Zamawiający wymaga, aby za inicjację połączenia nie były pobierane opłaty. 9. Zamawiający wymaga bezpłatnych połączeń pomiędzy numerami objętymi zamówieniem. 10. Usługa realizowana będzie w okresie od 01.01.2011 r. do 31.12.2011 r. i polegać będzie na: a) umożliwieniu wykonywania połączeń lokalnych, międzystrefowych oraz międzynarodowych a także do sieci komórkowych; połączeń do Biura Numerów oraz połączeń bezpłatnych do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone; b) przeniesieniu będących w dyspozycji Zamawiającego numerów urządzeń końcowych do sieci operatora, który uzyska zamówienie, w terminach zapewniających płynność w świadczeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia. c) Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez opłaty inicjującej (wstępnej), 24-godzinny dostęp do serwisu technicznego, systematyczne dostarczanie bezpłatnego, comiesięcznego wykazu wszystkich zrealizowanych połączeń, tj. billingu, w postaci wydruku, z rozbiciem połączeń na każdy numer. Billing dostarczany będzie Zamawiającemu wraz z fakturą na zakończenie danego okresu rozliczeniowego; d) Wykonawca zapewni w ramach opłaty abonamentowej i bez dodatkowego zgłoszenia ze strony Zamawiającego w szczególności blokadę dostępu do wszelkich usług o podwyższonej opłacie ze świadczeniem dodatkowym (m.in. nr 0300x, 0400x, 070x). W związku z powyższym Zamawiający nie będzie miał obowiązku pokrywać należności za połączenia z tymi usługami. e) Wykonawca zapewni realizację połączeń bez konieczności wybierania prefiksu operatora. Warunki serwisu dla usług telefonicznych w sieci telefonii stacjonarnej: a) w przypadku przerwy w świadczeniu usługi spowodowanej awarią Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia jej w czasie nie dłuższym niż 6 godzin od momentu zgłoszenia. b) naliczanie czasu usunięcia usterki rozpoczyna się od godziny przyjęcia przez Wykonawcę zgłoszenia, przy czym wyłącza się dni świąteczne oraz ustawowo wolne od pracy. c) zgłaszanie awarii odbywać się będzie telefonicznie za pomocą telefonu stacjonarnego lub komórkowego, a jej przyjęcie potwierdzone będzie przez Wykonawcę faxem, wiadomością tekstową (SMS-em) lub pocztą elektroniczną w ciągu 1 godziny od chwili przyjęcia zgłoszenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w wielkości do 20 % zamówienia podstawowego polegajacego na powtórzeniu zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00 - Publiczne usługi telefoniczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie III.1.a) SIWZ został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o podleganiu wpisowi do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej - załącznik nr 6 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych; 3. Formularz dotyczący podwykonawców z określeniem ich udziału w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ; 4. Oświadczenie o podleganiu wpisowi do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) w zakresie uprawniającym do wykonania przedmiotu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 10:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro, stanowisko dziennika podawczego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.