eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na świadczenie usług telefonicznych w sieci telefonii stacjonarnej w roku 2011 w następujących lokalizacjach użytkowanych przez Zamawiającegow Skawinie ul. Ogrody 17 oraz ul. Kopernika 13 ;w Słomnikach ul. Kościuszki 64; w Krzeszowicach ul. Kościuszki 3; w Krakowie ul. Mazowiecka 21

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-14

Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na świadczenie usług telefonicznych w sieci telefonii stacjonarnej w roku 2011 w następujących lokalizacjach użytkowanych przez Zamawiającego: w Skawinie ul. Ogrody 17 oraz ul. Kopernika 13 ;w Słomnikach ul. Kościuszki 64; w Krzeszowicach ul. Kościuszki 3; w Krakowie ul. Mazowiecka 21
Numer ogłoszenia: 17301 - 2011; data zamieszczenia: 14.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 387044 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na świadczenie usług telefonicznych w sieci telefonii stacjonarnej w roku 2011 w następujących lokalizacjach użytkowanych przez Zamawiającego: w Skawinie ul. Ogrody 17 oraz ul. Kopernika 13 ;w Słomnikach ul. Kościuszki 64; w Krzeszowicach ul. Kościuszki 3; w Krakowie ul. Mazowiecka 21.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonicznych w sieci telefonii stacjonarnej, na rzecz Zamawiającego przez okres 12 miesięcy w następujących lokalizacjach użytkowanych przez Zamawiającego: F. Filia UPPK w Skawinie, 32 - 050 Skawina, ul. Ogrody 17; G. Filia UPPK w Słomnikach, 32 - 090 Słomniki, ul. Kościuszki 64; H. Filia UPPK w Krzeszowicach, 32 - 065 Krzeszowice, ul. Kościuszki 3; I. Archiwum Zakładowe w Skawinie, 32 - 050 Skawina, ul. Kopernika 13; J. Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego w Krakowie, 30 - 019 Kraków, ul. Mazowiecka 21; Przedmiot zamówienia ma charakter usługi powszechnej, świadczonej zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. 2004 r. Nr 171, poz. 1800 z późniejszymi zmianami). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do 20% wartości zamówienia podstawowego. Obecnie usługi telefonii stacjonarnej - analogowej i cyfrowej realizuje Telestrada S. A.; Zestawienie rodzajów linii telefonicznych, numerów urządzeń końcowych oraz ich lokalizację prezentuje tabela poniżej: 1. Zamawiający oczekuje, że ewentualne wyposażenie towarzyszące przeniesieniu, instalacji i uruchomieniu usługi będącej przedmiotem zamówienia pozostaną własnością Wykonawcy przez cały okres obowiązywania umowy oraz, że wszystkie prace i nakłady związane z dostarczeniem, montażem, instalacją wszelkich urządzeń, zapewniających właściwą realizację umowy stanowić będą koszty Wykonawcy. 2. Wykonawca zapewni pełną obsługę techniczną związaną z ewentualną procedurą zmiany operatora i przeniesienie numerów, w tym przeprowadzenie niezbędnych testów i prób. 3. Wykonawca zapewni całodobowe (dwudziestoczterogodzinne) pogotowie serwisowe oraz usuwanie awarii leżących po stronie Wykonawcy w czasie maksymalnie do 12 godzin. Wszelkie koszty funkcjonowania serwisu ponosi Wykonawca. 4. Uruchomienie usługi - rozpoczęcie świadczenia usługi - nastąpi w sposób zapewniający nieprzerwany oraz ciągły dostęp do usług. Zamawiający dopuszcza maksymalnie dwugodzinną (2 h) techniczną przerwę w dostępie do sieci telekomunikacyjnej (w czasie procedury zmiany operatora) jednak jedynie poza godzinami normalnego urzędowania Zamawiającego, tj. w dni powszednie od godziny 15.30 oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele święta). 5. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia, w tym związanych z zachowaniem numerów telefonów dotychczas wykorzystywanych, uruchomieniem i utrzymywaniem łączy telefonii stacjonarnej, serwisowaniem ewentualnych urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę oraz dostosowaniem swojej infrastruktury w związku z realizacją usług na rzecz Zamawiającego. 6. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W tym celu należy kontaktować się z Panią Wioletą Batko - Kierownikiem referatu administracji i logistyki, tel. (12) 299 74 57. 7. Orientacyjna wielkość ilustrująca skalę zamówienia: Zamawiający generuje ruch wychodzący kształtujący się na średnim miesięcznym poziomie w sposób następujący: 1 Połączenie wychodzące do sieci komórkowych - średnia miesięczna ilość połączeń:620, średni miesięczny czas trwania połączeń: 720 minut 2 Połączenie wychodzące międzymiastowe- średnia miesięczna ilość połączeń: 146, średni miesięczny czas trwania połączeń: 300 minut 3 Połączenie lokalne - średnia miesięczna ilość połączeń:3572,średni miesięczny czas trwania połączeń:6436 minut SUMA - średnia miesięczna ilość połączeń: 4338, średni miesięczny czas trwania połączeń: 7456 minut 8. Zamawiający wymaga, aby za inicjację połączenia nie były pobierane opłaty. 9. Zamawiający wymaga bezpłatnych połączeń pomiędzy numerami objętymi zamówieniem. 10. Usługa realizowana będzie w okresie od 01.01.2011 r. do 31.12.2011 r. i polegać będzie na: a) umożliwieniu wykonywania połączeń lokalnych, międzystrefowych oraz międzynarodowych a także do sieci komórkowych; połączeń do Biura Numerów oraz połączeń bezpłatnych do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone; b) przeniesieniu będących w dyspozycji Zamawiającego numerów urządzeń końcowych do sieci operatora, który uzyska zamówienie, w terminach zapewniających płynność w świadczeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia. c) Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez opłaty inicjującej (wstępnej), 24-godzinny dostęp do serwisu technicznego, systematyczne dostarczanie bezpłatnego, comiesięcznego wykazu wszystkich zrealizowanych połączeń, tj. billingu, w postaci wydruku, z rozbiciem połączeń na każdy numer. Billing dostarczany będzie Zamawiającemu wraz z fakturą na zakończenie danego okresu rozliczeniowego; d) Wykonawca zapewni w ramach opłaty abonamentowej i bez dodatkowego zgłoszenia ze strony Zamawiającego w szczególności blokadę dostępu do wszelkich usług o podwyższonej opłacie ze świadczeniem dodatkowym (m.in. nr 0300x, 0400x, 070x). W związku z powyższym Zamawiający nie będzie miał obowiązku pokrywać należności za połączenia z tymi usługami. e) Wykonawca zapewni realizację połączeń bez konieczności wybierania prefiksu operatora. Warunki serwisu dla usług telefonicznych w sieci telefonii stacjonarnej: a) w przypadku przerwy w świadczeniu usługi spowodowanej awarią Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia jej w czasie nie dłuższym niż 6 godzin od momentu zgłoszenia. b) naliczanie czasu usunięcia usterki rozpoczyna się od godziny przyjęcia przez Wykonawcę zgłoszenia, przy czym wyłącza się dni świąteczne oraz ustawowo wolne od pracy. c) zgłaszanie awarii odbywać się będzie telefonicznie za pomocą telefonu stacjonarnego lub komórkowego, a jej przyjęcie potwierdzone będzie przez Wykonawcę faxem, wiadomością tekstową (SMS-em) lub pocztą elektroniczną w ciągu 1 godziny od chwili przyjęcia zgłoszenia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00 - Publiczne usługi telefoniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Telestrada S. A., ul. Puławska 182, 02-670 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47659,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15890,40

  • Oferta z najniższą ceną: 15890,40 / Oferta z najwyższą ceną: 18678,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.