eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa ochrony mienia na terenie budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie i terenie zewnętrznym wokół niego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-24

Warszawa: Usługa ochrony mienia na terenie budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie i terenie zewnętrznym wokół niego
Numer ogłoszenia: 384810 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 345018 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego, ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619453, faks 022 6619095.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony mienia na terenie budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie i terenie zewnętrznym wokół niego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi ochrony mienia na terenie budynku przy ulicy Kruczej 38/42 w Warszawie i terenie zewnętrznym wokół niego, zwanego dalej obiektem, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, przez okres 12 miesięcy. 2. Usługa ochrony mienia obiektu, zwana dalej usługą ochrony, wykonywana będzie całodobowo w systemie ciągłym, tj. przez 24 godziny na dobę, we wszystkie dni tygodnia. 3. Opis obiektu: 1) nieruchomość gruntowa o powierzchni 1.666 m2, 2) nieruchomość zabudowana budynkiem biurowym, dziewięciokondygnacyjnym (podpiwniczonym), o powierzchni wewnętrznej 9.268,90 m2, 3) powierzchnia zabudowy 1.450 m2, 4) teren zewnętrzny wokół budynku - powierzchnia ogólnodostępna (pas chodnika wokół budynku) oraz fragment, ograniczonej dla ruchu kołowego, wewnętrznej drogi dojazdowej. 4. Usługa ochrony obejmuje w szczególności: 1) ustalanie uprawnień do przebywania na obszarze obiektu oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości, 2) uzgadnianie celu wizyty interesantów z właściwymi pracownikami instytucji, których siedziby mieszczą się w obiekcie, wydawanie i odbiór przepustek do przebywania na terenie obiektu oraz udzielanie informacji o zasadach poruszania się po obiekcie, 3) kontrolę wnoszonego i wynoszonego bagażu, 4) prowadzenie ewidencji ruchu osobowego w zakresie określonym w Planie ochrony obiektu, 5) wydawanie kluczy do pomieszczeń biurowych, 6) kontrolę stanu zabezpieczenia dostępu do pomieszczeń obiektu, w tym pomieszczeń podlegających szczególnej ochronie, 7) kontrolę obiektu w celu eliminacji ewentualnych zagrożeń dla chronionego mienia, 8) przeciwdziałanie powstaniu szkody w obiekcie, w tym wynikającej z awarii lub pożaru, 9) podejmowanie działań przewidzianych ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099) w stosunku do osób przebywających na terenie obiektu bez upoważnienia albo zakłócających porządek, takich jak: a) wezwanie do opuszczenia obiektu, b) stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w ust. 5 pkt 3 lit. a, c) ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, 10) w przypadkach, o których mowa w pkt 8 i 9, oraz w sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia osób znajdujących się w obiekcie, powiadamianie stosownych służb, tj.: Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, dostawcy energii elektrycznej, energii cieplnej oraz wody, a także Zamawiającego, 11) wykonywanie innych zadań wynikających z obowiązującego w obiekcie Planu ochrony obiektu oraz innych instrukcji wewnętrznych obowiązujących w obiekcie, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. Ogólne zasady organizacji ochrony w obiekcie: 1) posterunki: a) jeden posterunek stały, jednoosobowy, pełniony całodobowo, we wszystkie dni tygodnia, b) jeden posterunek obchodowy, jednoosobowy, pełniony całodobowo, co 2 godziny, we wszystkie dni tygodnia, c) jeden posterunek stały, jednoosobowy, pełniony w dniach pracy instytucji mieszczących się w obiekcie (od poniedziałku do piątku), w godz. 7.00 - 17.00, 2) pracownicy ochrony: a) dowódca zmiany - osoba wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadająca legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej oraz poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyższej oraz zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych - pełni (całodobowo, we wszystkie dni tygodnia) kontrolę i nadzór nad pracą pozostałych pracowników ochrony oraz organizuje ich pracę, a jednocześnie może wykonywać zadania na posterunkach określonych w pkt 1, b) pracownik ochrony (wartownik) - osoba wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadająca legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej oraz upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone albo poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub wyższej, a także zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych - wykonuje zadania na posterunkach określonych w pkt 1 lit. a oraz b, c) pracownik ochrony (punktu informacyjnego) - posiadający upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone albo poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub wyższej, a także zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych - wykonuje zadania wyłącznie na posterunku określonym w pkt 1 lit. c, 3) wyposażenie zespołu pracowników ochrony: a) środki przymusu bezpośredniego: 2 sztuki paralizatorów elektrycznych o średniej wartości prądu w obwodzie nieprzekraczającej 10 mA, 2 sztuki kajdanek, b) 3 sztuki środków łączności radiowej, c) 1 wykrywacz metali, d) 2 latarki, 4) umundurowanie pracowników ochrony: ubiór umożliwiający identyfikację pracownika oraz identyfikację Wykonawcy, jednolicie oznaczony. 6. Usługa ochrony musi być realizowana zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, Planem ochrony obiektu, a także instrukcjami wewnętrznymi obowiązującymi w obiekcie. 7. Zamawiający udostępni Wykonawcy bezpłatnie: 1) pomieszczenia wraz z wyposażeniem technicznym, niezbędne do wykonywania zamówienia, oraz pomieszczenie sanitarne i socjalne, 2) łączność telefoniczną stacjonarną, przeznaczoną wyłącznie do kontaktu z wyznaczonymi przez Zamawiającego osobami, a także służbami, o których mowa w ust. 4 pkt 10. 8. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawcy przeprowadzili oględziny w obiekcie. Termin dokonania oględzin należy ustalić z pracownikiem Biura Dyrektora Generalnego, pod numerem telefonu 22 661 94 35, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. W czasie oględzin Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia, odsyłając Wykonawców do przewidzianego ustawą - Prawo zamówień publicznych trybu udzielania wyjaśnień treści SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia D.S. Fokus sp. z o.o., ul. Obrazkowa 20A, 03-188 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 173839,92

  • Oferta z najniższą ceną: 173839,92 / Oferta z najwyższą ceną: 254112,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.