eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa ochrony mienia na terenie budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie i terenie zewnętrznym wokół niego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Warszawa: Usługa ochrony mienia na terenie budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie i terenie zewnętrznym wokół niego
Numer ogłoszenia: 345018 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego , ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619453, faks 022 6619095.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl, bip.gunb.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony mienia na terenie budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie i terenie zewnętrznym wokół niego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi ochrony mienia na terenie budynku przy ulicy Kruczej 38/42 w Warszawie i terenie zewnętrznym wokół niego, zwanego dalej obiektem, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, przez okres 12 miesięcy. 2. Usługa ochrony mienia obiektu, zwana dalej usługą ochrony, wykonywana będzie całodobowo w systemie ciągłym, tj. przez 24 godziny na dobę, we wszystkie dni tygodnia. 3. Opis obiektu: 1) nieruchomość gruntowa o powierzchni 1.666 m2, 2) nieruchomość zabudowana budynkiem biurowym, dziewięciokondygnacyjnym (podpiwniczonym), o powierzchni wewnętrznej 9.268,90 m2, 3) powierzchnia zabudowy 1.450 m2, 4) teren zewnętrzny wokół budynku - powierzchnia ogólnodostępna (pas chodnika wokół budynku) oraz fragment, ograniczonej dla ruchu kołowego, wewnętrznej drogi dojazdowej. 4. Usługa ochrony obejmuje w szczególności: 1) ustalanie uprawnień do przebywania na obszarze obiektu oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości, 2) uzgadnianie celu wizyty interesantów z właściwymi pracownikami instytucji, których siedziby mieszczą się w obiekcie, wydawanie i odbiór przepustek do przebywania na terenie obiektu oraz udzielanie informacji o zasadach poruszania się po obiekcie, 3) kontrolę wnoszonego i wynoszonego bagażu, 4) prowadzenie ewidencji ruchu osobowego w zakresie określonym w Planie ochrony obiektu, 5) wydawanie kluczy do pomieszczeń biurowych, 6) kontrolę stanu zabezpieczenia dostępu do pomieszczeń obiektu, w tym pomieszczeń podlegających szczególnej ochronie, 7) kontrolę obiektu w celu eliminacji ewentualnych zagrożeń dla chronionego mienia, 8) przeciwdziałanie powstaniu szkody w obiekcie, w tym wynikającej z awarii lub pożaru, 9) podejmowanie działań przewidzianych ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099) w stosunku do osób przebywających na terenie obiektu bez upoważnienia albo zakłócających porządek, takich jak: a) wezwanie do opuszczenia obiektu, b) stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w ust. 5 pkt 3 lit. a, c) ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, 10) w przypadkach, o których mowa w pkt 8 i 9, oraz w sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia osób znajdujących się w obiekcie, powiadamianie stosownych służb, tj.: Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, dostawcy energii elektrycznej, energii cieplnej oraz wody, a także Zamawiającego, 11) wykonywanie innych zadań wynikających z obowiązującego w obiekcie Planu ochrony obiektu oraz innych instrukcji wewnętrznych obowiązujących w obiekcie, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. Ogólne zasady organizacji ochrony w obiekcie: 1) posterunki: a) jeden posterunek stały, jednoosobowy, pełniony całodobowo, we wszystkie dni tygodnia, b) jeden posterunek obchodowy, jednoosobowy, pełniony całodobowo, co 2 godziny, we wszystkie dni tygodnia, c) jeden posterunek stały, jednoosobowy, pełniony w dniach pracy instytucji mieszczących się w obiekcie (od poniedziałku do piątku), w godz. 7.00 - 17.00, 2) pracownicy ochrony: a) dowódca zmiany - osoba wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadająca legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej oraz poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyższej oraz zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych - pełni (całodobowo, we wszystkie dni tygodnia) kontrolę i nadzór nad pracą pozostałych pracowników ochrony oraz organizuje ich pracę, a jednocześnie może wykonywać zadania na posterunkach określonych w pkt 1, b) pracownik ochrony (wartownik) - osoba wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadająca legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej oraz upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone albo poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub wyższej, a także zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych - wykonuje zadania na posterunkach określonych w pkt 1 lit. a oraz b, c) pracownik ochrony (punktu informacyjnego) - posiadający upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone albo poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub wyższej, a także zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych - wykonuje zadania wyłącznie na posterunku określonym w pkt 1 lit. c, 3) wyposażenie zespołu pracowników ochrony: a) środki przymusu bezpośredniego: 2 sztuki paralizatorów elektrycznych o średniej wartości prądu w obwodzie nieprzekraczającej 10 mA, 2 sztuki kajdanek, b) 3 sztuki środków łączności radiowej, c) 1 wykrywacz metali, d) 2 latarki, 4) umundurowanie pracowników ochrony: ubiór umożliwiający identyfikację pracownika oraz identyfikację Wykonawcy, jednolicie oznaczony. 6. Usługa ochrony musi być realizowana zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, Planem ochrony obiektu, a także instrukcjami wewnętrznymi obowiązującymi w obiekcie. 7. Zamawiający udostępni Wykonawcy bezpłatnie: 1) pomieszczenia wraz z wyposażeniem technicznym, niezbędne do wykonywania zamówienia, oraz pomieszczenie sanitarne i socjalne, 2) łączność telefoniczną stacjonarną, przeznaczoną wyłącznie do kontaktu z wyznaczonymi przez Zamawiającego osobami, a także służbami, o których mowa w ust. 4 pkt 10. 8. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawcy przeprowadzili oględziny w obiekcie. Termin dokonania oględzin należy ustalić z pracownikiem Biura Dyrektora Generalnego, pod numerem telefonu 22 661 94 35, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. W czasie oględzin Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia, odsyłając Wykonawców do przewidzianego ustawą - Prawo zamówień publicznych trybu udzielania wyjaśnień treści SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających tego samego rodzaju, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000 zł (słownie złotych: cztery tysiące). 2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w NBP O/O Warszawa nr: 40 1010 1010 0082 6613 9120 0000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 należy załączyć zarówno oryginał dokumentu, jak i kserokopię, przy czym: 1) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty w taki sposób, aby nie był on trwale połączony z ofertą, 2) kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, połączyć z ofertą w sposób trwały (np. poprzez zszycie lub ponumerowanie). 5. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielającej gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwota gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż okres związania ofertą, 5) bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie ochrony mienia, realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, wymagane ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099). W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ, 2) koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia, określającej zakres i formy prowadzenia tych usług.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali/wykonują co najmniej trzy usługi w zakresie ochrony osób i mienia lub ochrony mienia, realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej, całodobowo w systemie ciągłym, w budynku użyteczności publicznej, w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.), i/lub w jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Obrony Narodowej, z których każda wykonywana była przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości każdej usługi - a w przypadku usług nadal wykonywanych wartości części usługi wykonanej do dnia wyznaczonego na składanie ofert - nie mniejszej niż 200.000 zł brutto (słownie złotych: dwieście tysięcy). W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ, 2) wykaz usług spełniających ww. wymagania Zamawiającego, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania/wykonywania (dzień, miesiąc, rok) i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ, 3) dowody potwierdzające, z zastrzeżeniem pkt 4, że usługi, o których mowa w pkt 2, zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, tj.: a) poświadczenie (np. referencje), z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a, 4) Wykonawca nie ma obowiązku dołączenia do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3, jeżeli podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 2, zostały wcześniej wykonane lub są wykonywane, jest Zamawiający.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a) dowódca zmiany - to osoba wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadająca legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej oraz poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyższej oraz zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, b) pracownik ochrony (wartownik) - to osoba wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadająca legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej oraz upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone albo poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub wyższej, a także zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, c) pracownik ochrony (punktu informacyjnego) - to osoba posiadająca upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone albo poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub wyższej, a także zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale V ust. 3 zdanie drugie SIWZ (jeśli dotyczy). 2. Dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 8 SIWZ (jeśli dotyczy). 3. Dowód wniesienia wadium, zgodnie z Rozdziałem VII SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, 2) zmian organizacyjnych Zamawiającego lub innych użytkowników obiektu, wpływających na zakres i czas trwania umowy, 3) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1: 1) pkt 1 i 2 - istotne zmiany umowy będą dotyczyły ograniczenia zakresu lub skrócenia okresu obowiązywania umowy, 2) pkt 3 - istotna zmiana umowy będzie polegać na zmianie wysokości miesięcznego wynagrodzenia brutto o wartość wynikającą ze zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gunb.gov.pl, bip.gunb.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Dyrektora Generalnego, pok. 204, w godz. 8:15 - 16:15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Biuro Dyrektora Generalnego, pok. 204.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.