Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-25
Warszawa: Dostawa urządzeń poligraficznych w podziale na pakiety, numer sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-348/2010
Numer ogłoszenia: 384106 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń poligraficznych w podziale na pakiety, numer sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-348/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa nw. sprzętu poligraficznego w podziale na siedem Pakietów: Pakiet 1 - Rozbudowa Systemu Centralnego Wydruku Pod pojęciem rozbudowy Systemu Centralnego Wydruku należy rozumieć dostawę urządzeń wielofunkcyjnych formatu A3: druk cz-biały (5szt.), druk kolorowy (1szt.), urządzenia pobierającego banknoty Wpłatomatu instalację i konfigurację ww. urządzeń, instalację i konfigurację niezbędnego oprogramowania, w tym dostawę licencji, zapewniających kompatybilność z posiadanym Systemem Centralnego Wydruku Uniflow firmy NTware wersja 4.0 wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi urządzeń oraz świadczeniem kompleksowej usługi serwisowej. W ramach zamówienia objętego niniejszym Pakietem, Zamawiający wymaga dostawy dodatkowego (7) czytnika Mifare oraz licencji zgodnej z MEAP z Software Suport dla posiadanego, fabrycznie nowego urządzenia Cannon iR 2025, a także jego objęcia kompleksową usługą serwisową, na warunkach określonych we wzorze umowy i dokumentach składających się niniejszej SIWZ 2) Dostawa cyfrowego kolorowego urządzenia kopiujaco-drukującego dla potrzeb Oficyny Wydawniczej Zamawiającego (WUM), wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem w zakresie obsługi dostarczanego urządzenia 3) Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej), formatu A3 min. 30 kopii/min./A4, min. 15 kopii/min./A3 4) Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej) formatu A3, min. 25 kopii/min./A4, min. 15 kopii/min. /A3 5) Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej) formatu A3, min. 25 kopii/min./A4, min. 15 kopii/min./A3 6) Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej) formatu A4, min. 20 kopii/min 7) Dostawa gilotyny, zszywarki oraz urządzenia bigująco-perforujacego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6, 30.14.44.00-4, 42.99.11.00-0, 50.31.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania w zakresie dostaw objętych Pakietem 1 oraz Pakietem 2 zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości odpowiednio: a) Pakiet 1 - 10 000 złotych (dziesięć tysięcy złotych) b) Pakiet 2 - 5 000 złotych (pięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiada wiedzę i doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia Wykonawca składa: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ww. wykazie: a) dla dostaw objętych Pakietem 1 - co najmniej jednej dostawy urządzeń poligraficznych pracujących w systemie centralnego wydruku wraz ze świadczeniem kompleksowej usługi serwisowej, trwającej nie krócej niż rok, o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000 złotych, na rzecz nie więcej niż trzech podmiotów, b) dla dostaw objętych Pakietem 2 - co najmniej jednej dostawy urządzenia poligraficznego, o wartości nie mniejszej niż 150 000 złotych. c) dla dostaw objętych Pakietem 3 do 6 - co najmniej jednej dostawy biurowych urządzeń poligraficznych (kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych), o wartości nie mniejszej niż 10 000 złotych. d) dla dostaw objętych Pakietem 7 - co najmniej jednej dostawy urządzeń poligraficznych introligatorskich, o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 000 złotych, na rzecz nie więcej niż dwóch podmiotów, - zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ;. W przypadku zaoferowania dostaw objętych więcej niż jednym Pakietem (dotyczy Pakietu od 3 do 6), wystarczającym jest wykazanie jednej dostawy urządzeń poligraficznych, o wartości nie mniejszej niż 10 000 złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
Certyfikat lub deklarację zgodności CE z przywołaną normą dla oferowanego urządzenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) wycofania z dystrybucji modelu oferowanego sprzętu i zastąpienia go modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich, jak model oferowany, lub który został udoskonalony, albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak zaoferowana w postępowaniu; 2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, pok. 307
ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, pok. 307 ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie objęte Pakietem 3 realizowane jest w ramach projektu pn. -Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych- finansowanego na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr 26/SP-EFS/ZZP-47/08 z dnia 20.11.2008r. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Priorytet II, Działanie 2.3. Poddziałanie 2.3.2..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Rozbudowa Systemu Centralnego Wydruku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Rozbudowa Systemu Centralnego Wydruku Pod pojęciem rozbudowy Systemu Centralnego Wydruku należy rozumieć dostawę urządzeń wielofunkcyjnych formatu A3: druk cz-biały (5szt.), druk kolorowy (1szt.), urządzenia pobierającego banknoty Wpłatomatu instalację i konfigurację ww. urządzeń, instalację i konfigurację niezbędnego oprogramowania, w tym dostawę licencji, zapewniających kompatybilność z posiadanym Systemem Centralnego Wydruku Uniflow firmy NTware wersja 4.0 wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi urządzeń oraz świadczeniem kompleksowej usługi serwisowej. W ramach zamówienia objętego niniejszym Pakietem, Zamawiający wymaga dostawy dodatkowego (7) czytnika Mifare oraz licencji zgodnej z MEAP z Software Suport dla posiadanego, fabrycznie nowego urządzenia Cannon iR 2025, a także jego objęcia kompleksową usługą serwisową, na warunkach określonych we wzorze umowy i dokumentach składających się niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6, 30.14.44.00-4, 50.31.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Dostawa cyfrowego kolorowego urządzenia kopiujaco-drukującego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - Dostawa cyfrowego kolorowego urządzenia kopiujaco-drukującego dla potrzeb Oficyny Wydawniczej Zamawiającego (WUM), wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem w zakresie obsługi dostarczanego urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6, 42.99.11.00-0, 50.31.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej), formatu A3 min. 30 kopii/min./A4, min. 15 kopii/min./A3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 - Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej) formatu A3, min. 25 kopii/min./A4, min. 15 kopii/min. /A3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 - Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej) formatu A3, min. 25 kopii/min./A4, min. 15 kopii/min./A3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 - Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej) formatu A4, min. 20 kopii/min.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Dostawa gilotyny, zszywarki oraz urządzenia bigująco-perforujacego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 - Dostawa gilotyny, zszywarki oraz urządzenia bigująco-perforujacego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OUTSOURCINGU DRUKU W ZAKRESIE DRUKOWANIA, KOPIOWANIA, SKANOWANIA DOKUMENTÓW ORAZ UTRZYMANIA PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie konserwacji i naprawy wraz z częściami urządzeń techniki biurowej użytkowanych w Sądach Rejonowych
- Najem wraz z serwisowaniem samoobsługowych terminali płatniczych w budynkach Sądu Okręgowego w Krakowie i Sądów Funkcjonalnych
- Usługa wdrożenia systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
- Dostawa urządzeń komputerowych, monitorów i drukarek dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze
- dostawa wraz z zainstalowaniem urządzeń do pobierania opłat parkingowych i dodatkowe wyposażenie biura strefy płatnego parkowania w Szczecinie w urządzenia do obsługi strefy wraz z oprogramowaniem oraz serwis.
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.