eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa urządzeń poligraficznych w podziale na pakiety, numer sprawy nadany przez ZamawiającegoAEZ/S-348/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-25

Warszawa: Dostawa urządzeń poligraficznych w podziale na pakiety, numer sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-348/2010
Numer ogłoszenia: 384106 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń poligraficznych w podziale na pakiety, numer sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-348/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa nw. sprzętu poligraficznego w podziale na siedem Pakietów: Pakiet 1 - Rozbudowa Systemu Centralnego Wydruku Pod pojęciem rozbudowy Systemu Centralnego Wydruku należy rozumieć dostawę urządzeń wielofunkcyjnych formatu A3: druk cz-biały (5szt.), druk kolorowy (1szt.), urządzenia pobierającego banknoty Wpłatomatu instalację i konfigurację ww. urządzeń, instalację i konfigurację niezbędnego oprogramowania, w tym dostawę licencji, zapewniających kompatybilność z posiadanym Systemem Centralnego Wydruku Uniflow firmy NTware wersja 4.0 wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi urządzeń oraz świadczeniem kompleksowej usługi serwisowej. W ramach zamówienia objętego niniejszym Pakietem, Zamawiający wymaga dostawy dodatkowego (7) czytnika Mifare oraz licencji zgodnej z MEAP z Software Suport dla posiadanego, fabrycznie nowego urządzenia Cannon iR 2025, a także jego objęcia kompleksową usługą serwisową, na warunkach określonych we wzorze umowy i dokumentach składających się niniejszej SIWZ 2) Dostawa cyfrowego kolorowego urządzenia kopiujaco-drukującego dla potrzeb Oficyny Wydawniczej Zamawiającego (WUM), wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem w zakresie obsługi dostarczanego urządzenia 3) Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej), formatu A3 min. 30 kopii/min./A4, min. 15 kopii/min./A3 4) Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej) formatu A3, min. 25 kopii/min./A4, min. 15 kopii/min. /A3 5) Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej) formatu A3, min. 25 kopii/min./A4, min. 15 kopii/min./A3 6) Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej) formatu A4, min. 20 kopii/min 7) Dostawa gilotyny, zszywarki oraz urządzenia bigująco-perforujacego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6, 30.14.44.00-4, 42.99.11.00-0, 50.31.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania w zakresie dostaw objętych Pakietem 1 oraz Pakietem 2 zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości odpowiednio: a) Pakiet 1 - 10 000 złotych (dziesięć tysięcy złotych) b) Pakiet 2 - 5 000 złotych (pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiada wiedzę i doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia Wykonawca składa: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ww. wykazie: a) dla dostaw objętych Pakietem 1 - co najmniej jednej dostawy urządzeń poligraficznych pracujących w systemie centralnego wydruku wraz ze świadczeniem kompleksowej usługi serwisowej, trwającej nie krócej niż rok, o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000 złotych, na rzecz nie więcej niż trzech podmiotów, b) dla dostaw objętych Pakietem 2 - co najmniej jednej dostawy urządzenia poligraficznego, o wartości nie mniejszej niż 150 000 złotych. c) dla dostaw objętych Pakietem 3 do 6 - co najmniej jednej dostawy biurowych urządzeń poligraficznych (kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych), o wartości nie mniejszej niż 10 000 złotych. d) dla dostaw objętych Pakietem 7 - co najmniej jednej dostawy urządzeń poligraficznych introligatorskich, o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 000 złotych, na rzecz nie więcej niż dwóch podmiotów, - zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ;. W przypadku zaoferowania dostaw objętych więcej niż jednym Pakietem (dotyczy Pakietu od 3 do 6), wystarczającym jest wykazanie jednej dostawy urządzeń poligraficznych, o wartości nie mniejszej niż 10 000 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    Certyfikat lub deklarację zgodności CE z przywołaną normą dla oferowanego urządzenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) wycofania z dystrybucji modelu oferowanego sprzętu i zastąpienia go modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich, jak model oferowany, lub który został udoskonalony, albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak zaoferowana w postępowaniu; 2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, pok. 307 ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, pok. 307 ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie objęte Pakietem 3 realizowane jest w ramach projektu pn. -Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych- finansowanego na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr 26/SP-EFS/ZZP-47/08 z dnia 20.11.2008r. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Priorytet II, Działanie 2.3. Poddziałanie 2.3.2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Rozbudowa Systemu Centralnego Wydruku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Rozbudowa Systemu Centralnego Wydruku Pod pojęciem rozbudowy Systemu Centralnego Wydruku należy rozumieć dostawę urządzeń wielofunkcyjnych formatu A3: druk cz-biały (5szt.), druk kolorowy (1szt.), urządzenia pobierającego banknoty Wpłatomatu instalację i konfigurację ww. urządzeń, instalację i konfigurację niezbędnego oprogramowania, w tym dostawę licencji, zapewniających kompatybilność z posiadanym Systemem Centralnego Wydruku Uniflow firmy NTware wersja 4.0 wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi urządzeń oraz świadczeniem kompleksowej usługi serwisowej. W ramach zamówienia objętego niniejszym Pakietem, Zamawiający wymaga dostawy dodatkowego (7) czytnika Mifare oraz licencji zgodnej z MEAP z Software Suport dla posiadanego, fabrycznie nowego urządzenia Cannon iR 2025, a także jego objęcia kompleksową usługą serwisową, na warunkach określonych we wzorze umowy i dokumentach składających się niniejszej SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6, 30.14.44.00-4, 50.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Dostawa cyfrowego kolorowego urządzenia kopiujaco-drukującego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - Dostawa cyfrowego kolorowego urządzenia kopiujaco-drukującego dla potrzeb Oficyny Wydawniczej Zamawiającego (WUM), wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem w zakresie obsługi dostarczanego urządzenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6, 42.99.11.00-0, 50.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej), formatu A3 min. 30 kopii/min./A4, min. 15 kopii/min./A3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 - Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej) formatu A3, min. 25 kopii/min./A4, min. 15 kopii/min. /A3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 - Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej) formatu A3, min. 25 kopii/min./A4, min. 15 kopii/min./A3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 - Dostawa biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarki monochromatycznej) formatu A4, min. 20 kopii/min.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Dostawa gilotyny, zszywarki oraz urządzenia bigująco-perforujacego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 - Dostawa gilotyny, zszywarki oraz urządzenia bigująco-perforujacego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.