eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup i dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych, konserwujących i pielęgnacyjnych dla potrzeb Szpitala

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-16

Katowice: Zakup i dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych, konserwujących i pielęgnacyjnych dla potrzeb Szpitala
Numer ogłoszenia: 38205 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego , ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, faks 032 2514533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych, konserwujących i pielęgnacyjnych dla potrzeb Szpitala.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych, konserwujących i pielęgnacyjnych przeznaczonych do użytku w obszarze medycznym w podziale na: Pakiet nr 1 - Środki odkażające - dezynfekcja narzędzi; Pakiet nr 2 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - dezynfekcja rąk; Pakiet nr 3 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - dezynfekcja i pielęgnacja rąk; Pakiet nr 4 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - dezynfekcja błon śluzowych (preparat bez jodu); Pakiet nr 5 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - dezynfekcja błon śluzowych (preparat-wodny roztwór jodu); Pakiet nr 6 - Środki odkażające - dezynfekcja i konserwacja endoskopów; Pakiet nr 7 - Środki odkażające - dezynfekcja i pielęgnacja w gastronomii; Pakiet nr 8 - Środki odkażające - dezynfekcja powierzchni; Pakiet nr 9 - Środki odkażające - dezynfekcja powierzchni; Pakiet nr 10 - Środki odkażające - dezynfekcja powierzchni; Pakiet nr 11 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - dezynfekcja skóry; Pakiet nr 12 - Środek konserwujący - konserwacja narzędzi; ujęte w Załącznik nr 8 do SIWZ - Formularz Cenowy. 1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych, konserwujących i pielęgnacyjnych, sukcesywne dostawy jeden lub dwa razy w miesiącu w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego, przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie pisemnych zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu. 2. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu. 3. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto na oferowane towary przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu. 5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy. 6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. 7. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 6 miesięcy od daty dostawy w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowanie. 8. W przypadku zaoferowania preparatów dezynfekcyjnych równoważnych Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia do Kancelarii Dyrektora nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek towaru wg Załącznika Nr 7 do SIWZ - Wykaz próbek towaru. Sposób i miejsce złożenia próbek dot. Pakietu nr 1 poz. 1, 2, Pakietu nr 3 poz. 3, 4, Pakietu nr 6 poz. 1-6, Pakietu nr 9 poz. 7, 8. Próbki są nieodpłatne i bezzwrotne. Próbki należy umieścić w oddzielnej od Oferty, odpowiednio zabezpieczonej paczce. Paczkę oraz poszczególne próbki należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy. Paczka dodatkowo winna być opisana: próbki do przetargu na zakup i dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych. Próbki należy złożyć zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ - Wykaz próbek towaru, który należy wypełnić i dołączyć do paczki z próbkami. Próbki należy złożyć w Kancelarii, ul. Raciborska 26, do dnia 27.02.2012r. do godz. 10:00. Zamawiający dopuszcza składanie ofert: 1. częściowych tj. na poszczególne kompletne Pakiety, ujęte w Załączniku Nr 8 do SIWZ. 2. równoważnych pod warunkiem, że Wykonawca zaoferuje preparaty posiadające takie samo spektrum działania, takie same związki aktywne w zakresie najbardziej zbliżonym do czasu działania i stężenia, wydajności i wielkości jednostkowej opakowania. UWAGA - Dot. Pakietu nr 2 poz. 1-3 Obecnie w Szpitalu funkcjonuje system zamknięty - Soft Care. W tym przypadku Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. UWAGA - Dot. Pakietu nr 6 poz. 1, 2 Pożądanymi dla Zamawiającego będę wymienione w Załączniku nr 8 do SIWZ preparaty dezynfekcyjne. Dopuszcza się preparaty równoważne pod warunkiem dołączenia do oferty oświadczenia producenta: PENTAX i BHT potwierdzającego możliwość zastosowania zaoferowanych preparatów równoważnych w procesie mycia i dezynfekcji endoskopów firmy PENTAX i myjni - dezynfektora Innova E 3 firmy BHT..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 33.63.16.00-8, 09.21.11.00-2, 33.74.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie będzie wymagane wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć informację z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy. II. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu: a. wymaganych dokumentów dopuszczających preparaty dezynfekcyjne do stosowania, obrotu w kraju zgodnie z obowiązującym stanem prawnym, a w szczególności: 1. dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracje (wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej o ile odrębne przepisy tego wymagają) zgodności CE o którym mowa w ustawie z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 ze zm.), 2. dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze - pozwolenie o którym mowa w ustawie z dnia 13.09.2002r. o produktach biobójczych (Dz.U. z 2007r. Nr 39 poz. 252 ze zm.), 3. dla antyseptyków kwalifikowanych jako produkty lecznicze - pozwolenie o którym mowa w ustawie z dnia 06.09.2001r. prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 ze zm.), b. wyników badań potwierdzających bójcze spektrum preparatu na organizmy testowe przypisane normom wymienionym w Polskiej Normie PN-EN 14885-2008 do badania środków dezynfekcyjnych dla obszaru medycznego, c. aktualnych kart charakterystyki preparatów dezynfekcyjnych,wraz z zapewnieniem o przedłożeniu ich na każde wezwanie Zamawiającego podczas badania ofert, najpóźniej przed podpisaniem umowy. III. Oświadczenie Wykonawcy o zgodności oferowanego produktu z przedmiotem zamówienia, IV. Materiały informacyjne o oferowanych preparatach dezynfekcyjnych, V. Instrukcję dezynfekcji inkubatorów - dot. Pakietu nr 9 poz. 4 VI. Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (CD, dyskietka) wyliczenia wszystkich pozycji ujętych w Załączniku nr 8 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 - Dział Księgowości. Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 - Kancelaria Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki odkażające - dezynfekcja narzędzi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - dezynfekcja rąk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - dezynfekcja i pielęgnacja rąk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.74.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - dezynfekcja błon śluzowych (preparat bez jodu).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - dezynfekcja błon śluzowych (preparat-wodny roztwór jodu).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki odkażające - dezynfekcja i konserwacja endoskopów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 09.21.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki odkażające - dezynfekcja i pielęgnacja w gastronomii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 33.74.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki odkażające - dezynfekcja powierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki odkażające - dezynfekcja powierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki odkażające - dezynfekcja powierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - dezynfekcja skóry.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek konserwujący - konserwacja narzędzi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.