eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › DOSTAWA URZĄDZEŃ I INSTALACJA SYSTEMU SUCHEGO GASZENIA POŻARU NA GAZ WRAZ Z DOSTAWĄ INSTALACJI SYSTEMU WCZESNEJ DETEKCJI DYMU

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Olsztyn: DOSTAWA URZĄDZEŃ I INSTALACJA SYSTEMU SUCHEGO GASZENIA POŻARU NA GAZ WRAZ Z DOSTAWĄ INSTALACJI SYSTEMU WCZESNEJ DETEKCJI DYMU
Numer ogłoszenia: 380400 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki w Olsztynie , ul. Żołnierska 16, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5327405, faks 089 5339174.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ I INSTALACJA SYSTEMU SUCHEGO GASZENIA POŻARU NA GAZ WRAZ Z DOSTAWĄ INSTALACJI SYSTEMU WCZESNEJ DETEKCJI DYMU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i instalacja systemu suchego gaszenia pożaru na gaz FM-200 wraz z dostawą instalacji systemu wczesnego wykrywania dymu w pomieszczeniach 017- serwerownia; 019, 020 - archiwum. Zakres realizacji obejmuje dostawę urządzeń ich montaż oraz przeszkolenie wskazanych pracowników zamawiającego. Szczegółową charakterystykę/opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do Specyfikacji -projekt wykonawczy).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe 38.43.12.00 - Aparatury do wykrywania dymu 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: A. Wniesienie wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 8 800 zł (słownie: osiem tysięcy osiemset złotych 00/100 ). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr: 48 1130 1189 0025 0005 8820 0003. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) Wykonawca musi dołączyć do oferty. B. Zwrot i zatrzymanie wadium: 1. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 2. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który zostanie wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 3. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów potwierdzających oferowane dostawy/usługi wskazane w SIWZ, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 44 Ustawy PZP, spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy PZP : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie Art. 24 Ust.1 i 2 Prawo Zamówień Publicznych. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w ust. 1. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w dziale IV przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykaz dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wdrożeń podobnych systemów przeciwpożarowych suchego gaszenia gazem u co najmniej 2 użytkowników - druk WYKAZ PRAC. W celu potwierdzenia ww wdrożenia należy załączyć dokumenty (referencje, pisma potwierdzające), że to wdrożenie zostało wykonane należycie i dla jakiej instytucji-firmy ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko-Mazurski Odział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Olsztynie ul. Zołnierska 16; 10-561 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Warmińsko-Mazurski Odział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Olsztynie ul. Zołnierska 16; 10-561 Olsztyn; I piętro, pokój 110.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.