eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dla uczestników projektu. Nowoczesna edukacja w mieście Biała Podlaska.



Ogłoszenie z dnia 2013-09-17

Biała Podlaska: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dla uczestników projektu. Nowoczesna edukacja w mieście Biała Podlaska.
Numer ogłoszenia: 377172 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Gimnazjum nr 2 , ul. Akademicka 8, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 341 64 30, faks 83 343 50 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg2biala.wix.com/podl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dla uczestników projektu. Nowoczesna edukacja w mieście Biała Podlaska..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dla uczestników projektu. Nowoczesna edukacja w mieście Biała Podlaska. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. część 1 - Sprzęt multimedialny Część 2 - Sprzęt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 48.00.00.00-8, 30.20.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty.( przy składaniu przez wykonawców oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument), 2.pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 3.formularze cenowe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. przewidział następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w formie aneksu, pod następującymi warunkami: 1. zmiana terminu realizacji zamówienia z powodu: 1.1.działania siły wyższej(np. klęski żywiołowe, strajki generalne i lokalne); 1.2 wystąpienie okoliczności których zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2.zmiana ceny w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pg2biala.wix.com/podl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 Publiczne Gimnazjum nr 2 im. M. Kopernika ul. Akademicka 8 21-500 Biała Podlaska sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2013 godzina 15:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 Publiczne Gimnazjum nr 2 im. M. Kopernika ul. Akademicka 8 21-500 Biała Podlaska sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zawarcie umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Oprogramowanie - szt 1 Oprogramowanie (Windows, Office, program antywirusowy) 2.Projektor z wysięgnikiem sufitowym - szt 1 Jasność 2500 ANSI lumen Kontrast 500:1 Rozdzielczość 1024x768 Gwarancja minimum 24 miesiące. 3. Ekran - 1 szt Podwieszany, wymiary minimalne 2mx2m 4.Program multimedialny - szt 1 Program multimedialny do zastosowania z tablicą interaktywną IQBoard IR m 86 SN80 PRO. Treści edukacyjne zawierające zagadnienia gramatyczno - leksykalne oraz zadania komunikacyjne zgodne z podstawą programową do nauczania języka angielskiego w III etapie edukacyjnym. 5.Drukarka - szt 1 Drukarka laserowa Prędkość drukowania min. 20 stron-min Rozdzielczość min.2400x600 dpi 6. Router - szt 1 Standard pracy 802.11n, 802.11g, 802.11b, switch, Modem ADSL, Port USB, Printserwer 12. Laptop - szt 1 parametry minimalne Procesor Intel Core i3 Pamięć RAM 4096 MB Pojemność dysku 1TB Wielkość matrycy 15 Gwarancja minimum 24 miesiące..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Telewizor - szt 1 Podświetlenie matrycy : LED Matryca: co najmniej 39 cali, Full HD, 1920 x 1080 Odświeżanie: 100 Hz Pozostałe funkcje (co najmniej): Internet, Wi-Fi Ready, DLNA, HDMI x3, USB x2. Gwarancja minimum 24 miesiące. 2.Odtwarzacz DVD - szt 1 Obsługiwane nośniki (co najmniej): VCD, CD-R, DVD-R DL DVD+R DL, CD-R-RW, DVD Video, Blu-ray Obsługiwane formaty video (co najmniej): MPEG-2, MP4, WMV, MKV, DivX, DVD Video, Blu-ray Video, MPEG-4 Obsługiwane formaty audio (co najmniej): CD Audio, WMA (DRM), AAC, MP3 Złącze HDMI: min. 1 Złącze USB: min. 1 Obsługa napisów (co najmniej): SRT, TXT (TmPlayer, mDVD, MPL2) (polska czcionka). Gwarancja minimum 24 miesiące. 3. Radiomagnetofon - szt 1 Radiomagnetofon z możliwością odtwarzania płyt w formatach: CD, CD-R, CD-RW, CD-MP3, WMA, posiadający złącze USB, wejście liniowe stereo, AUX, wyjście słuchawkowe, odtwarzacz wyposażony w radio, Moc min. 20 W. Wyposażony w pilot. Gwarancja min. 24 miesiące..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.