eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczucin › Dostawa aparatu USG dla Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-14

Szczucin: Dostawa aparatu USG dla Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie.
Numer ogłoszenia: 377142 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 274333 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szczucinie, ul. Piłsudskiego 15, 33-230 Szczucin, woj. małopolskie, tel. 0-14 643 61 95, faks 0-14 643 61 95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu USG dla Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego nieużywanego, nierekondycjonowanego, niedemonstracyjnego aparatu USG (1 kpl) - rok produkcji nie starszy niż 2011 oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych. 2. Wymagany rok produkcji oferowanego przedmiotu zamówienia - nie wcześniej niż 2011 r. 3. Wykonawca zapewni na oferowany przedmiot zamówienia minimum 24 miesięczny okres gwarancji. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia instrukcji obsługi/użytkowania w języku polskim na oferowany przedmiot zamówienia najpóźniej w dniu dostawy, w formie pisemnej. 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu i używania na terenie Unii Europejskiej. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabryczne nowy, nieużywany, nie rekondycjonowany, niedemonstracyjny, kompletny, wolny od wad. 7. Przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na oferowane urządzenie karty gwarancyjnej najpóźniej w dniu jego uruchomienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia w miejsce dostawy, a następnie uruchomić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz tam gdzie jest to wymagane, wykonać badania - testy próbne oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi, eksploatacji, konserwacji i wymaganych przeglądów przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć harmonogram wymaganych czynności serwisowych (w ramach gwarancji i w okresie dalszych 10 lat przewidywanej eksploatacji po gwarancji) niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania całości sprzętu: okresowe przeglądy techniczne, (konieczne legalizacje, walidacje, o ile są wymagane) konserwacje serwisowe urządzenia, ewentualne planowe wymiany części posiadających określony resurs pracy). 11. Urządzenia muszą posiadać niezbędne okablowanie i inne elementy instalacyjne. 12. Zamawiający dopuszcza serwis i wykonywanie usług instalacyjnych oraz szkoleniowych bezpośrednio przez producenta lub jego autoryzowane służby. Za ich działania lub zaniechania w całości odpowiada Wykonawca będący stroną w umowie. 13. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić załącznik 5 do SIWZ - Przedmiot zamówienia - i podpisany załączyć do oferty. 14. Przedmiot zamówienia określony został szczegółowo w załączniku 5 do SIWZ - Przedmiot zamówienia. 15. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany w terminie do 5 tygodni od daty zawarcia umowy z wykonawcą. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego, umieszczony, zamontowany i uruchomiony na koszt wykonawcy w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mar-Med Sp. z o.o., Al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159777,00

  • Oferta z najniższą ceną: 159777,00 / Oferta z najwyższą ceną: 159777,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.