eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maniowy › Dostawa wyposażenia na potrzeby realizacji projektu pn. Wesoły przedszkolak w gminie Czorsztyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-17

Maniowy: Dostawa wyposażenia na potrzeby realizacji projektu pn. Wesoły przedszkolak w gminie Czorsztyn
Numer ogłoszenia: 376568 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346430 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach, ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy, woj. małopolskie, tel. 018 2750070, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia na potrzeby realizacji projektu pn. Wesoły przedszkolak w gminie Czorsztyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu pn.: Wesoły przedszkolak w gminie Czorsztyn, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 1 części. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. 3. W skład zamówienia wchodzi: Część nr I - Dostawa wraz z montażem wyposażenia, Dostawa wraz z montażem sprzętu ICT w tym: 1. meble, dywany, tablice, itp. 2. wyposażenie wypoczynkowe, 3. szatnie, 4. pomoce dydaktyczne, 5. zabawki, 6. artykuły plastyczne, 7. komputery przenośne 8. projektory 9. ekrany projekcyjne 10. tablice interaktywne 11. podłogi interaktywne 12. telewizory 13. odtwarzacze DVD 14. odtwarzacze CD 15. drukarki 16. skanery 17. kserokopiarki 18. programy multimedialne 19. urządzenia do utrzymania czystości: pralka, odkurzacze, froterka, itp. 20. wyposażenie zaplecza kuchennego: zmywarki z wyparzaczem, kuchnia elektryczna, młynki do rozdrabniania resztek, szafy magazynowe, itp. 21. rolety okienne, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1A Część nr II- Dostawa wraz z montażem wyposażenia w celu dostosowania pomieszczeń, w tym: 391621006wyposażenie toalet dla dzieci i personelu: umywalki, miski ustępowe, podgrzewacze wody, podajniki mydła i ręczników, podesty, nakładki, itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1B..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.31.40.00 - Przemysłowy sprzęt kuchenny 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne 39.71.51.00 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe 39.72.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny 22.11.00.00 - Drukowane książki 37.44.29.00 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 38.65.21.00 - Projektory 39.51.54.00 - Rolety 44.41.13.00 - Umywalki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowa Szkoła Sp. z o.o., ul. P.O.W. 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 183982,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 209867,30

  • Oferta z najniższą ceną: 209867,30 / Oferta z najwyższą ceną: 209867,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.