eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Specjalnej dla potrzeb Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej wraz z remontem i przebudową. Nr sprawyZSS.23.1.2014.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-14

Brodnica: Zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Specjalnej dla potrzeb Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej wraz z remontem i przebudową. Nr sprawy: ZSS.23.1.2014.
Numer ogłoszenia: 375510 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321140 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych w Brodnicy, ul. Jana Kochanowskiego 2, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 56 493 16 17, faks 0 56 493 16 17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Specjalnej dla potrzeb Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej wraz z remontem i przebudową. Nr sprawy: ZSS.23.1.2014..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych prowadzących do zmiany sposobu użytkowania części Szkoły Specjalnej dla potrzeb Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej wraz z remontem i przebudową w miejscowości Brodnica na dz. nr 1870/5, 1871/12. Obiekt niski, 2-kondygnacyjny z dachem płaskim w części szkolnej i 1-kondygnacyjny z dachem płaskim w części Sali sportowej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z następującym podziałem: Zadanie nr 1: Remont i przebudowa pomieszczeń. Zakres ogólny podstawowych robót budowlanych obejmuje: wykonanie ścianek (działowych, zamurowania itp.) z płytek, gazobetonowych: ok. 185m2, wprowadzenie belek nadprożowych typu L19 ok. 45m, wprowadzenie nadproży i podciągów stalowych: ok. 25mb, budowę schodów wewnętrznych wraz z wycięciem otworu w istn. stropiei istn. ścianie, wymianę i montaż wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej: 25szt, wymiana i montaż zewnętrznej stolarki okiennej: 8szt, montaż nawiewników w istniejących oknach PCV: 10szt, uzupełnienie i wprowadzenie tynków zewnętrznych i wewnętrznych cementowo-wapiennych: ok. 310m2, wykonanie obudowy z płyt gipsowo-kartonowych: ok. 5,0m2, wylewki samopoziomujące: ok. 670m2, ułożenie płytek podłogowych, posadzkowych i ściennych: ok. 170m2, ułożenie paneli podłogowych: ok. 250m2, ułożenie gładzi gipsowych: ok. 1150m2, malowanie ścian i sufitów: 1300m2, wykonanie balustrad na zewnątrz i wewnątrz o długości: ok. 6mb, roboty rozbiórkowe (ściany zewnętrzne (loggy), ścianki działowe, podłogi i posadzki, ościeżnice, wykładziny, płytki itp.) Zakres ogólny podstawowych robót elektrycznych obejmuje: demontaż istniejącej instalacji w projektowanych pomieszczeniach wraz z rozdzielnicą główną, montaż projektowanej rozdzielnicy głównej, montaż rozdzielnic TP1, TP2, rozbudowa rozdzielnicy T3, ułożenie instalacji podtynkowej, montaż osprzętu instalacyjnego i opraw oświetleniowych, montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w ciągach komunikacyjnych, dostosowanie istniejącej instalacji alarmowej i telewizji CCTV zmienionej funkcji pomieszczeń, przebudowa sieci komputerowej w pomieszczeniach szkoły, montaż sieci komputerowej w pomieszczeniach poradni, pomiary kontrolne instalacji. Zakres ogólny podstawowych robót instalacji sanitarnych obejmuje: 1.rozbudowa instalacji hydrantowej o nowe wewnętrzne hydranty HP25: 2szt. 2.remont instalacji wewnętrznej wod-kan:wymiana rurociągów w pomieszczeniu WC dla niepełnosprawnych, montaż nowej instalacji wody użytkowej z opomiarowaniem dla części poradni, montaż kanalizacji sanitarnej, wyposażenie łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych (umywalka, ustęp, sedes, poręcze): 1kpl., montaż urządzeń zabezpieczających wodę przed wtórnym zanieczyszczeniem: 3szt, montaż mieszaczy do wody użytkowej: 2szt., montaż umywalek porcelanowych z bateriami: 5szt, montaż zlewozmywaka dwukomorowego z baterią: 1szt, montaż zlewozmywaka jednokomorowego, porządkowego montowanego na wysokości H=0,5m z baterią: 1szt, montaż misek ustępowych WC: 3 szt., montaż zaworów czerpalnych: 1szt. 3.Remont instalacji c.o.:wymiana części rurociągów c.o, montaż nowych grzejników z gałązkami przyłączeniowymi: 22szt. 4. Remont i modernizacja instalacji wentylacji: montaż kanałów wentylacji grawitacyjnej, montaż nawiewników w istniejących i wymienianych oknach: 17szt., montaż nawiewników ściennych z nagrzewnicą elektryczną: 1szt., montaż wentylatorów ściennych: 3szt., pomieszczenia biurowe będą obsługiwane poprzez wentylatory kanałowe z regulatorami obrotów i będą podłączone do kanałów wentylacyjnych wyposażonych w zawory wywiewne. 5.Montaż instalacji klimatyzacyjnej:montaż dwóch klimatyzatorów z jednostkami zewnętrznymi montowanymi na ścianie zewnętrznej oraz na dachu budynku z odpływem skroplin do istniejącej kanalizacji deszczowej. Przed podpisaniem umowy Wykonawca winien opracować szczegółowy harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy robót i uzgodnić go z Zamawiającym. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Specyfikacji : projekcie budowlanym, przedmiarach robót (które stanowią tylko podstawę informacyjną), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, innych opracowaniach. Zadanie nr 2: Zadanie nr 2: Budowa schodów zewnętrznych i podjazdu, utworzenie archiwum. Zakres ogólny podstawowych robót budowlanych obejmuje: budowę schodów zewnętrznych, podjazdu dla niepełnosprawnych i chodnika doprowadzającego do windy z kostki betonowej: ok30m2, wykonanie balustrad na zewnątrz o długości ok.45mb, wymianę i montaż wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej: 2 szt., uzupełnienie i wprowadzenie tynków zewnętrznych i wewnętrznych cementowo - wapiennych: ok.2m2, wylewki samopoziomujące: ok.25m2, ułożenie płytek podłogowych, posadzkowych i ściennych: ok.25m2, ułożenie gładzi gipsowych: ok.75m2, malowanie ścian i sufitów: ok. 75m2. Zakres ogólny podstawowych robót elektrycznych obejmuje: demontaż istniejącej instalacji w projektowanych pomieszczeniach, ułożenie instalacji podtynkowej, montaż osprzętu instalacyjnego i opraw oświetleniowych, pomiary kontrolne instalacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 32.41.21.10 - Sieć internetowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont i przebudowa pomieszczeń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany Bud - Dom usługi i handel., ul.Wczasowa 19, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 234227,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 299326,12

  • Oferta z najniższą ceną: 236883,96 / Oferta z najwyższą ceną: 413964,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Budowa schodów zewnętrznych i podjazdu, utworzenie archiwum.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlano- Remontowy Sławomir Żymowski, Ul. Lidzbarska 95, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37754,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28442,68

  • Oferta z najniższą ceną: 28442,68 / Oferta z najwyższą ceną: 60759,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.