eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Świadczenie usługi w zakresie prowadzenia księgowości oraz obsługi kadrowo-płacowej Biura Zarządu Stowarzyszenia Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-17

Białystok: Świadczenie usługi w zakresie prowadzenia księgowości oraz obsługi kadrowo-płacowej Biura Zarządu Stowarzyszenia Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego.
Numer ogłoszenia: 37465 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16211 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego, ul. Lipowa 32 lok. 209, 15-427 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 661 15 38, faks 85 661 15 38.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie prowadzenia księgowości oraz obsługi kadrowo-płacowej Biura Zarządu Stowarzyszenia Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie prowadzenia księgowości oraz obsługi kadrowo-płacowej Biura Zarządu Stowarzyszenia Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego, dalej BZSBOF. Stowarzyszenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego jest samorządnym stowarzyszeniem gmin, powołanym w celu wspierania idei samorządności lokalnej, ochrony wspólnych interesów, wymiany doświadczeń, promocji osiągnięć oraz koordynacji wspólnych przedsięwzięć i inwestycji 2. Obsługa księgowa oraz kadrowo-płacowa będzie obejmowała w szczególności: 1) Prowadzenie przez Wykonawcę ksiąg rachunkowych Zamawiającego, na które składają się: a) dziennik, b) księga główna i księgi pomocnicze, c) zestawienie obrotów i sald kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych. 2) Prowadzenie i kompletowanie dokumentacji podatkowej, na którą składają się między innymi: a) dane wynikające z ksiąg rachunkowych, b) odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług. 3) Sporządzanie deklaracji podatkowych i innych. 4) Sporządzanie sprawozdań finansowych. 5) Sporządzanie wniosków kredytowych. 6) Prowadzenie obsługi kadrowej Zamawiającego. 7) Prowadzenie obsługi płacowej Zamawiającego, w tym sporządzanie listy płac wynagrodzeń w ramach umów o pracę, sporządzanie listy płac wynagrodzeń z umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz imiennych raportów miesięcznych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej. 8) Sporządzanie informacji i analiz o wynikach działalności. 9) Świadczenie usług doradztwa z zakresu rachunkowości, podatków, zagadnień finansowych i kadr dotyczących działalności prowadzonej przez Zamawiającego. 2. Do zadań Wykonawcy będzie należeć również: 1) Prowadzenie ewidencji syntetycznej i szczegółowej zgodnie z uregulowaniami zawartymi w ustawie o rachunkowości. 2) Sporządzanie sprawozdań finansowych dla celów statystycznych. 3) Ocena w świetle prawa rachunkowego i podatkowego dokumentów księgowych oraz decydowanie o sposobie ich zakwalifikowania i ujęcia w księgach. 4) Ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy i rozliczeń podatku VAT, sporządzanie miesięcznych deklaracji na podatek VAT, sporządzenie zeznania rocznego na podstawie danych wynikających z ksiąg rachunkowych oraz innych niezbędnych dokumentów i informacji dostarczonych przez Zamawiającego. 5) Badanie otrzymanych od Zamawiającego dokumentów pod względem formalnym i informowania go o zauważonych brakach lub wadach w przedkładanych dokumentach natychmiast po stwierdzeniu uchybień. 6) Sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego - w terminie wynikającym z przepisów prawa. 7) Informowanie Zamawiającego o urządzeniach księgowych (ewidencjach), które Zamawiający obowiązany jest prowadzić samodzielnie w miejscu wykonywania działalności oraz przeprowadzać kontrole ich poprawności. 8) Informowanie o zobowiązaniach podatkowych. 9) Udzielanie niezbędnych porad i opinii z zakresu prawa podatkowego, bilansowego i pracy. 10) Przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych informacji wynikających z ksiąg rachunkowych. 11) Obsługa księgowa oraz kadrowo-płacowa projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 - 2020 12) Weryfikacja przez biegłego rewidenta sprawozdań z realizacji dotacji POPT. 3. Szacunkowa liczba dokumentów księgowych w ocenie Zamawiającego nie przekroczy 100 sztuk miesięcznie, a zatrudnienie w Biurze Zarządu Stowarzyszenia Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego nie przekroczy 10 osób. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do oddelegowania pracownika do wykonywania czynności objętych zamówieniem w siedzibie Zamawiającego w wymiarze czasu minimum 2 godziny dwa dni w tygodniu. 5. Szczegóły organizacyjno-techniczne obsługi zostaną uzgodnione pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym po zawarciu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00 - Usługi księgowe 79.21.11.00 - Usługi księgowania 79.21.11.10 - Usługi zarządzania listami płac 92.20.00.00 - (2) Usługi radiowe i telewizyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Obsługa prawna jest realizowana w ramach dotacji na finansowanie związków ZIT. Dotacja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FBR Mazur i Partnerzy sp. z o.o. spółka komandytowa, ul. Gen. Wł. Andersa 26, 15-124 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113664,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 58000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 649440,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.