eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › ZP/341/120/10 świadczenie w 2011r. usług polegających na utrzymaniu w czystości i sprawności użytkowej przejścia podziemnego znajdującego się pod drogą wojewódzką nr 958 w ciągu ulic Krupówki-Na Gubałówkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-29

Zakopane: ZP/341/120/10 świadczenie w 2011r. usług polegających na utrzymaniu w czystości i sprawności użytkowej przejścia podziemnego znajdującego się pod drogą wojewódzką nr 958 w ciągu ulic Krupówki-Na Gubałówkę.
Numer ogłoszenia: 374201 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353937 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/341/120/10 świadczenie w 2011r. usług polegających na utrzymaniu w czystości i sprawności użytkowej przejścia podziemnego znajdującego się pod drogą wojewódzką nr 958 w ciągu ulic Krupówki-Na Gubałówkę..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na utrzymaniu w czystości i sprawności użytkowej przejścia podziemnego znajdującego się pod drogą wojewódzką nr 958 w ciągu ulic Krupówki- Na Gubałówkę tj, ciągów komunikacyjnych podziemnych i naziemnych według załącznika mapowego stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. Przedmiot zamówienia obejmuje : -utrzymanie stałej czystości w przejściu podziemnym poprzez bieżące usuwanie zanieczyszczeń schodów oraz powierzchni pionowych i poziomych konstrukcji przejścia, -utrzymanie stałej czystości ciągów komunikacyjnych naziemnych, -utrzymanie stałej drożności i czystości kratek ściekowych, -okresowemu myciu powierzchni pionowych i poziomych konstrukcji przejścia, -ponoszenie kosztów zużycia wody niezbędnej do utrzymania czystości - kwota za zużytą wodę stanowić będzie różnicę pomiędzy odczytem dokonanym przez dostawcę wody a obciążeniem naliczanym zgodnie z umową dzierżawcom lokali handlowych w przejściu podziemnym, do kalkulacji ceny należy przyjąć średniomiesięczne zużycie wody wynoszące 30 m3. -odśnieżanie całych ciągów komunikacyjnych - podziemnych - 197,21 m2 i naziemnych - 1192,65 m2, -usuwaniu zalegającego śniegu w tym z z połaci dachowej, -wywóz śniegu zgromadzonego w trakcie odśnieżania ciągów komunikacyjnych, -posypywanie materiałem szorstkim wszystkich dojść, przejść i zejść znajdujących się w rejonie przejścia podziemnego, -naprawy elementów stałych oraz utrzymaniu oświetlenia, których uszkodzenie wynikło z -bieżącej eksploatacji przejścia podziemnego, -w przypadku zaistnienia jakiejkolwiek awarii - nie z winy wykonawcy w przejściu podziemnym, podjęcie natychmiastowych działań zmierzających do zabezpieczenia i oznakowania w miarę potrzeb miejsca awarii, wezwania w razie konieczności odpowiednich służb oraz powiadomienie Zamawiającego o fakcie wystąpienia awarii. -zapewnieniu ochrony w godzinach nocnych przejścia podziemnego przez uprawnioną firmę ochraniarską, z którą wykonawca podpisze stosowną umowę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.99.30.00 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147540,98

  • Oferta z najniższą ceną: 147540,98 / Oferta z najwyższą ceną: 147540,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.