eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › a/ kanalizacja sanitarna w ulicy ¦witezianki w Pruszkowie. b/ wodoci±g w ulicy ¦witezianki w Pruszkowie.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-02-19

Pruszków: a/ kanalizacja sanitarna w ulicy ¦witezianki w Pruszkowie. b/ wodoci±g w ulicy ¦witezianki w Pruszkowie.
Numer og³oszenia: 37270 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: a/ kanalizacja sanitarna w ulicy ¦witezianki w Pruszkowie. b/ wodoci±g w ulicy ¦witezianki w Pruszkowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ZAKRES PRAC a. Kanalizacja sanitarna - kana³ sanitarny z rur Dn 0.20 PVC klasa S (lite-jednorodne) - ok. 44.0mb - studnie rewizyjne betonowe Dn 1200 - 1 komp. - trójnik PVC 0.20/0.16 - 1 szt. b. Wodoci±g - przewód wodoci±gowy z rur ¿eliwnych sferoidalnych Dn 100 typ TYTON - oko³o 45,6mb. - hydrant podziemny ppo¿. Dn 80 - 1 szt. W ramach zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania i poniesienia kosztów nw. prac: - odbudowê istniej±cej nawierzchni w.w ulic, - projekt organizacji ruchu, - organizacjê ruchu, - zasilenie w energiê elektryczn± placu budowy - tyczenie i inwentaryzacjê geodezyjn± - przekazanie w eksploatacjê MPWiK S.A. - zajêcie pasa drogowego.

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego wybranemu wykonawcy, które stanowiæ bêd± nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego i bêd± polega³y na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków 45.23.34.00 - 45.23.34.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wp³aty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿one o¶wiadczenie o spe³nieniu warunku w postêpowaniu okre¶lonego w art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i do¶wiadczenia bêdzie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e siê wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, oraz za³±czy dowody dotycz±ce najwa¿niejszych robót okre¶laj±ce, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone w tym: - co najmniej dwukrotnym wykonaniem roboty budowlanej polegaj±ce na budowie sieci sanitarnej i wodoci±gowej. Ka¿da przedstawiona praca musi mieæ warto¶æ brutto min. 80 000,00z³.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿one o¶wiadczenie o spe³nieniu warunku w postêpowaniu okre¶lonego w art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia bêdzie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e siê dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: - 1 osob± (kierownik budowy) posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci wodoci±gowych i kanalizacyjnych, wpisan± na listê cz³onków w³a¶ciwej Regionalnej Izby Samorz±du Zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿one o¶wiadczenie o spe³nieniu warunku w postêpowaniu okre¶lonego w art. 22 ust. 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • okre¶lenie robót budowlanych, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
    - co najmniej dwukrotnym wykonaniem roboty budowlanej polegaj±ce na budowie sieci sanitarnej i wodoci±gowej. Ka¿da przedstawiona praca musi mieæ warto¶æ brutto min. 80 000,00z³.;
  • o¶wiadczenie na temat wielko¶ci ¶redniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy us³ug lub robót budowlanych oraz liczebno¶ci personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertê sk³adaj± siê : 1) Formularz ofertowy (wed³ug za³±czonego druku) /za³±cznik nr 1 do SIWZ /, 2) Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej /za³±cznik Wykonawcy/, 3) Dokument okre¶laj±cy zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a je¿eli wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik - tak¿e pe³nomocnictwo, okre¶laj±ce zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy /za³±cznik Wykonawcy/, 4) O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 ust.1 /za³±cznik nr 2 do SIWZ /, 5) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podanie ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania /za³±cznik nr 4 do SIWZ /, 6) Dowody dotycz±ce najwa¿niejszych robót okre¶laj±ce, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±ce, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone /za³±cznik Wykonawcy/, 7) O¶wiadczenie na temat wielko¶ci ¶redniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy us³ug oraz liczebno¶ci personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie /za³±cznik nr 5 do SIWZ /, 8) Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami /za³±cznik nr 5 do SIWZ /, 9) O¶wiadczenia, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj±c± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ /za³±cznik nr 6 do SIWZ /, 10) Dokument zawieraj±cy dowód zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy, ze wykonawca bêdzie dysponowa³ zasobami do realizacji zamówienia je¿eli wykonawca, wskazuj±c spe³nianie warunków, bêdzie polega³ na zasobach innych podmiotów / za³±cznik Wykonawcy/, 11) Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom (je¿eli przewiduje udzia³ podwykonawców w realizacji zamówienia), lub podanie nazwy (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powo³uje siê na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1./za³±cznik nr 8 do SIWZ /, 12) O¶wiadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówieñ publicznych /za³±cznik nr 3 do SIWZ / 13) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert/za³±cznik Wykonawcy/, 14) Lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej co wykonawca albo informacja o tym, ¿e Wykonawca nie nale¿y do grupy kapita³owej /za³±cznik nr 7 do SIWZ/ 15) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 13 sk³ada dokument lub dokumenty zgodnie z zasad± wskazan± w pkt. 9 niniejszej specyfikacji /za³±cznik Wykonawcy/,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - okres gwarancji - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach tj.: - konieczno¶ci wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych. - z powodu istotnych braków lub b³êdów w dokumentacji projektowej, równie¿ tych polegaj±cych na niezgodno¶ci dokumentacji z przepisami prawa, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego, - z powodu wyst±pienia dodatkowych, a niemo¿liwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez do¶wiadczonego Wykonawcê robót, - z powodu niemo¿liwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych które maj± wp³yw na realizacjê zamówienia publicznego, - przed³u¿enia siê uzgodnieñ zewnêtrznych przez podmioty do tego upowa¿nione. - wyst±pienia okoliczno¶ci nie zawinionych przez strony, których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ, - zmian dokumentacji projektowej dokonanych na wniosek Zamawiaj±cego (lub Wykonawcy) - w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiaj±cego. - wyst±pienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiaj±cego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Pruszkowie, Biuro Zamówieñ Publicznych, pok. 113 /wersja papierowa 60z³./.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Urz±d Miejski w Pruszkowie, pok. 21.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.