To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-06
Ogłoszenie nr 37252 - 2017 z dnia 2017-03-06 r.
Czernichów: Przebudowa drogi gminnej nr 601915K w miejscowości Przeginia Duchowna i Rybna wraz z remontem wodociągu, odtworzeniem terenu i uporządkowaniem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 13651-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernichów, krajowy numer identyfikacyjny
53498300000, ul.
ul. Gminna
1,
32-070
Czernichów, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
122 702 105, faks
122 702 324, e-mail
urzad@czernichow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.czernichow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 601915K w miejscowości Przeginia Duchowna i Rybna wraz z remontem wodociągu, odtworzeniem terenu i uporządkowaniem
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IP.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. "Przebudowa drogi gminnej nr 601915K w miejscowości Przeginia Duchowna i Rybna" w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 wraz z remontem wodociągu, odtworzeniem terenu i uporządkowaniem. 2. Zakres robót budowlanych realizowanych w ramach "Przebudowy drogi gminnej nr 601915K w miejscowości Przeginia Duchowna i Rybna" w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 - zadanie nr 1 - obejmuje wykonanie: 1) robót przygotowawczych i rozbiórkowych, 2) robót ziemnych, 3) podbudowy, 4) nawierzchni, 5) elementów ulic, 6) robót wykończeniowych, 7) wycinki istniejących drzew i krzewów, 8) urządzeń bezpieczeństwa ruchu, 9) robót w zakresie przygotowania terenu pod budowę wodociągu, 10) robót w zakresie rurociągów do odprowadzenia wody burzowej. 11) remontu rur przepustu. 3. Zakres robót budowlanych realizowanych poza Programem Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 (Remont wodociągu) - zadanie nr 2 - obejmuje wykonanie: 1) robót przygotowawczych i rozbiórkowych, 2) robót w zakresie przygotowania terenu pod budowę wodociągu, 3) robót w zakresie rurociągów do odprowadzenia wody burzowej - remont wodociągu. 4. Dla obu zadań zamówienie obejmuje również: 1) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie, 2) koszty związane z organizacją ruchu kołowego i pieszego (projekt organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia) - bez opłat za zajęcie dróg i chodników gminnych, 3) koszty związane z zapleczem budowy, 4) koszty związane z opracowaniem planu BIOZ, zabezpieczeniem terenu budowy, 5) obsługę geodezyjną (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza) - 3 kpl., 6) dokumentację powykonawczą - 3 kpl.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233100-0
Dodatkowe kody CPV:
45233260-9,
45232410-9,
45100000-8,
45112000-5,
45231110-9,
45231300-8,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 601915K w miejscowości Przeginia Duchowna i Rybna |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1565428.26 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1489256,92 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remont wodociągu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie dla zadania nr 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp. Powodem unieważnienia postępowania jest fakt, iż oferta z najniższą ceną (oferta nr 4 Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Eksportowe "WIKOS" Jerzy Strzelec; 32-551 Babice, Olszyny, ul. Zatorska 62; cena ofertowa: 58 437,90 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (40 309,58 zł). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT32772.02 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CZERNICHÓW
więcej: przetargi CZERNICHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.