eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białopole › Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych oraz strojów ludowych do realizacji zajęć w ramach Projektu pn.Z gminą Białopole w przyszłość.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-13

Białopole: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych oraz strojów ludowych do realizacji zajęć w ramach Projektu pn.: Z gminą Białopole w przyszłość.
Numer ogłoszenia: 372286 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319014 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Białopole, ul. Chełmska 1, 22-135 Białopole, woj. lubelskie, tel. 082 5682204, 5682286, faks 082 5682286.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych oraz strojów ludowych do realizacji zajęć w ramach Projektu pn.: Z gminą Białopole w przyszłość..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych oraz materiałów i strojów ludowych do realizacji zajęć w ramach Projektu pn.: Z gminą Białopole w przyszłość. 2.Projekt realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3.Przedmiot zamówienia składa się z czterech części: Część I: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych zgodnie z zestawieniem pomocy dydaktycznych stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ, Kod CPV 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne. Część II: Zakup i dostawa sprzętu sportowego na zajęcia sportowe zgodnie z zestawieniem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ Kod CPV 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy Część III: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych zgodnie z zestawieniem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ Kod CPV 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy, 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny, 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny. Część IV: Zakup i dostawa materiałów i strojów ludowych zgodnie z zestawieniem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ Kod CPV 18222200-3 - Komplety odzieżowe 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - liczba części 4. 5.Podane ceny w ofercie za dostarczone materiały dydaktyczne, sprzęt komputerowy, elektroniczny i multimedialny, tablice interaktywne oraz materiał i stroje ludowe niezbędne do przeprowadzenia zajęć z dziećmi w ramach projektu powinny zawierać wszystkie koszty, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu zamówienia, ubezpieczenia transportu do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar. 6.Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie towaru, należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardach jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm., Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. towaru o nie gorszych parametrach technicznych i standardach jakościowych (towar równoważny). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 29 ust. 3 tejże ustawy). Wskazanie producenta, nazwy firm i nazw własnych przedmiotu zamówienia służy jedynie określeniu parametrów zamawianego asortymentu, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. 7.Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar na okres 2 lat od daty odbioru sprzętu przez Zamawiającego. 8.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom. Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzył Podwykonawcom. 9.Odbioru ilościowego i jakościowego dokona pracownik Zamawiającego. Wszelkie zakwestionowane produkty zostaną ujęte w protokole przyjęcia i muszą być wymienione w ciągu 3 dni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 18.22.22.00 - Komplety odzieżowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JT MEBEL Sp. z o.o., ul. Gdańska 45, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9414,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8641,96

  • Oferta z najniższą ceną: 8641,96 / Oferta z najwyższą ceną: 8641,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu sportowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU PROFI-SPORT Sp. z o.o., ul. Bardowskiego 1, 35-005 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1695,68

  • Oferta z najniższą ceną: 1695,68 / Oferta z najwyższą ceną: 2279,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.