Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-07
Białopole: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych oraz strojów ludowych do realizacji zajęć w ramach Projektu pn.: Z gminą Białopole w przyszłość.
Numer ogłoszenia: 319014 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Białopole , ul. Chełmska 1, 22-135 Białopole, woj. lubelskie, tel. 082 5682204, 5682286, faks 082 5682286.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugbialopole.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych oraz strojów ludowych do realizacji zajęć w ramach Projektu pn.: Z gminą Białopole w przyszłość..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych oraz materiałów i strojów ludowych do realizacji zajęć w ramach Projektu pn.: Z gminą Białopole w przyszłość. 2.Projekt realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3.Przedmiot zamówienia składa się z czterech części: Część I: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych zgodnie z zestawieniem pomocy dydaktycznych stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ, Kod CPV 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne. Część II: Zakup i dostawa sprzętu sportowego na zajęcia sportowe zgodnie z zestawieniem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ Kod CPV 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy Część III: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych zgodnie z zestawieniem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ Kod CPV 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy, 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny, 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny. Część IV: Zakup i dostawa materiałów i strojów ludowych zgodnie z zestawieniem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ Kod CPV 18222200-3 - Komplety odzieżowe 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - liczba części 4. 5.Podane ceny w ofercie za dostarczone materiały dydaktyczne, sprzęt komputerowy, elektroniczny i multimedialny, tablice interaktywne oraz materiał i stroje ludowe niezbędne do przeprowadzenia zajęć z dziećmi w ramach projektu powinny zawierać wszystkie koszty, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu zamówienia, ubezpieczenia transportu do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar. 6.Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie towaru, należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardach jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm., Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. towaru o nie gorszych parametrach technicznych i standardach jakościowych (towar równoważny). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 29 ust. 3 tejże ustawy). Wskazanie producenta, nazwy firm i nazw własnych przedmiotu zamówienia służy jedynie określeniu parametrów zamawianego asortymentu, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. 7.Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar na okres 2 lat od daty odbioru sprzętu przez Zamawiającego. 8.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom. Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzył Podwykonawcom. 9.Odbioru ilościowego i jakościowego dokona pracownik Zamawiającego. Wszelkie zakwestionowane produkty zostaną ujęte w protokole przyjęcia i muszą być wymienione w ciągu 3 dni..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 31.71.00.00-6, 32.32.00.00-2, 37.40.00.00-2, 39.16.21.00-6, 18.22.22.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugbialopole.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Białopole, 22-135 Białopole, ul. Chełmska - 1 pok. Nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Białopole, 22-135 Białopole, ul. Chełmska - 1 pok. Nr 17 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych zgodnie z zestawieniem pomocy dydaktycznych stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych zgodnie z zestawieniem pomocy dydaktycznych stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ Pomoce dydaktyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu sportowego na zajęcia sportowe zgodnie z zestawieniem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ Artykuły i sprzęt sportowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu sportowego na zajęcia sportowe zgodnie z zestawieniem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ Artykuły i sprzęt sportowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych zgodnie z zestawieniem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych zgodnie z zestawieniem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 31.71.00.00-6, 32.32.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów i strojów ludowych zgodnie z zestawieniem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów i strojów ludowych zgodnie z zestawieniem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.22.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- Różny sprzęt komputerowy
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
więcej: Komplety odzieżowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.