eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Dostawa stanowiska do resuscytacji noworodka do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łasku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Łask: Dostawa stanowiska do resuscytacji noworodka do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łasku
Numer ogłoszenia: 371798 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 62, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 675 55 55, faks 0-43 676 11 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ipzp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stanowiska do resuscytacji noworodka do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łasku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowiska do resuscytacji noworodka dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łasku 98-100 Łask ul Warszawska 62. Wspólny słownik zamówień CPV - 33170000-2 Aparatura do anestezji i resuscytacji. Dostawa obejmuje transport do siedziby Zamawiającego, do budynku szpitala SP ZOZ ul. Warszawska 62, 98-100 Łask montaż sprzętu, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu medycznego Zamawiającego. Termin płatności za fakturę minimum 30 dni (zgodnie z ofertą). Zamawiający wymaga, aby oferowana aparatura medyczna z wyposażeniem była fabrycznie nowa, wyprodukowana w 2009 roku. Minimalny termin gwarancji oferowanego sprzętu nie może być krótszy niż 24 miesiące. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Warunki serwisu i gwarancji: 1.Miejscem świadczenia usług jest SP ZOZ w Łasku. 2. Czas rozpoczęcia prac serwisowych od chwili zgłoszenia max 48h. 3. Czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw, licząc od chwili rozpoczęcia prac serwisowych - max 48h. Jeśli przewidywany czas wykonania naprawy wynosi więcej niż 3 dni, wykonawca zapewni dostarczenie równorzędnego sprzętu zastępczego, o parametrach technicznych nie gorszych od sprzętu zastępowanego. Czas gwarancji przedłuża się o czas napraw. 4. Koszty świadczenia gwarancyjnego ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca zapewni w okresie gwarancji bezpłatne przeglądy zalecane przez producenta dla utrzymania gwarancji. 6. Wykonawca zapewni przegląd techniczny w terminie nie późniejszym, niż jeden miesiąc przed zakończeniem okresu gwarancji, po którym wyda świadectwo sprawności aparatu. 7. Gwarancja dla nowo zainstalowanych, a także nowo zamontowanych elementów aparatu wynosi co najmniej 24 miesiące. 8. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis pogwarancyjny. 9. Wykonawca gwarantuje dostępność serwisu i części zamiennych przez minimum 10 lat od zaprzestania produkcji przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca zapewni bezpłatne przeszkolenie personelu Zamawiającego, wyznaczonego do obsługi zamówionego sprzętu, w terminie 2 dni od protokolarnego przekazania sprzętu Zamawiającemu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zaoferowany sprzęt musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i do używania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 93, poz. 896 z późn. zm.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22. ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia., zgodnie z art. 24 ustawy. Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń potwierdzających ich spełnienie (formuła spełnia/nie spełnia) zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz dokumentów i oświadczeń wskazanych w punkcie VI niniejszej SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. wypełniony formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1. 1.2 wypełniony formularz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4; 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605) zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia: 1) w punkcie 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzy?skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) w punkcie 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 wyżej cytowanego Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w po?stępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopusz?czenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamiesz?kania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wyko?nawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. § 2 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 1.5.wykaz wykonanych co najmniej trzech dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające, podpisane protokoły odbioru itp.) - załącznik nr 6. 1.7. katalogi firmowe oferowanego sprzętu potwierdzające spełnianie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, zgodnie z załącznikiem nr 4, z zaznaczonymi stronami, na których wskazane dane się znajdują lub kopie wskazanych stron katalogu. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada katalogów lub gdy w katalogach tych wymagane informacje nie znajdują się, Wykonawca winien dołączyć do oferty inny dokument producenta potwierdzający spełnianie warunków techniczno-użytkowych. W sytuacji braku wyżej wskazanych dokumentów Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie producenta sprzętu o spełnianiu przez oferowany sprzęt wymaganych warunków techniczno-użytkowych. 1.6. dokumenty dopuszczające dany wyrób (aparat i odczynniki) do obrotu na terytorium RP w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896 z późn. zm.), odpowiednio: - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi sporządzona i podpisana przez wytwórcę - certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną, - wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 1.8. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.9.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 1.10.Parafowany i wypełniony wzór projektu umowy załącznik nr 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. VI, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę do tego upoważnioną. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zaleca się aby dokumenty załączone do oferty były uporządkowane według kolejności określonej w pkt. VI SIWZ i oznaczone kolejnymi numerami odpowiadającymi pozycji wpisu do wykazu dokumentów załączonych do oferty, pozycja nr 7 formularza ofertowego. Weryfikacja spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl, www.spzozlask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Warszawska 62 98-100 Łask, pokój 23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Warszawska 62 98-100 Łask, pokój 15 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.