To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-21
Ogłoszenie nr 371247 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Łódź: Przygotowanie i dostawa zestawów składających się z: kanapki, napoju i owocu do 14 placówek wsparcia dziennego, w ramach projektu ,,ŚWIETLICE.LODZ", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 9.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt ,,ŚWIETLICE.LODZ" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 35780
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
004345575, ul.
ul.Kilińskiego
102,
90-012
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 6324034, faks
42 6324130, e-mail
sekretariat@mops.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i dostawa zestawów składających się z: kanapki, napoju i owocu do 14 placówek wsparcia dziennego, w ramach projektu ,,ŚWIETLICE.LODZ", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 9.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):EFS-RPO/ŚŁ 5/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: 55 32 10 00 - 6 usługi przygotowania posiłków, 55 32 20 00 - 3 usługi gotowania posiłków, 55 52 00 00 - 1 usługi dostarczania posiłków, 55 52 12 00 - 0 usługi dowożenia posiłków. 2. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa zestawów składających się z: kanapki, napoju, owocu do 14 placówek wsparcia dziennego, w ramach projektu ,,ŚWIETLICE.LODZ", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 9.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. 3. Ilość zestawów: 1) 1 120 sztuk w 2016 roku, 2) 14 560 sztuk w 2017 roku, 3) 12 600 sztuk w 2018 roku. 4. Wymagania Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do sukcesywnego i naprzemiennego przygotowania zestawów o następującej gramaturze i składzie: 1) bułka z przedziałkiem 90g., masło roślinne, jajko na twardo, dodatek warzywny w postaci: rzodkiewki, papryki, ogórka, sałaty lodowej, pomidora, owoc, napój, 2) rogal maślany 80g., masło roślinne, dżem min 35% owoców, słodzony cukrem (smak - truskawkowy, wiśniowy, morelowy, owoce leśne), owoc, napój, 3) bułka graham 90., masło roślinne, szynka wieprzowa min. 80% mięsa - 2 plasterki, ser żółty - 1 plasterek, dodatek warzywny w postaci: rzodkiewki, papryki, ogórka, sałaty lodowej, pomidora, owoc, napój, 4) bułka z przedziałkiem 90g., masło roślinne, polędwica drobiowa min. 80% mięso - 2 plasterki, ser żółty - 1 plasterek, dodatek warzywny w postaci: rzodkiewki, papryki, ogórka, sałaty lodowej, pomidora, owoc, napój, 5) bułka z przedziałkiem 90g., masło roślinne, ser żółty - 3 plasterki, owoc, napój, 6) bułka wieloziarnista 80g., masło roślinne, kiełbasa krakowska min. 80% mięsa - 2 plasterki, owoc., napój, 7) napój o pojemności co najmniej 0,33l. (Zamawiający dopuszcza dostarczenie napoju w kartonie/butelce w takiej ilości, by na każde dziecko objęte zamówieniem po rozlaniu napoju przypadało nie mniej niż 0,33l. napoju), 8) owoc typu jabłko, gruszka, banan, brzoskwinia, pomarańcze itp. 5. Każda kanapka będzie musiała być oddzielnie zapakowana. 6. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć posiłki - zestawy do 14 świetlic środowiskowych znajdujących się na terenie Miasta Łodzi, zgodnie z harmonogramem zajęć odbywających się na terenie świetlic, który dostarczony zostanie Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. 7. Zamawiający zastrzega, że: 1) do każdej ze świetlic jednorazowo dostarczonych będzie 20 zestawów, 2) zestawy będą dostarczane w godzinach 11:00 - 20:00. Dni dostaw będą różne na różnych świetlicach, 3) dopuszcza się, że niektóre świetlice będą prowadziły zajęcia także w soboty. 8. Zamawiający będzie informował Wykonawcę w przypadku zmiany terminu zajęć bądź ich odwołania w stosunku do przekazanego harmonogramu, o którym mowa w ust. 1 na podane w ofercie przez Wykonawcę numery faksu lub adres poczty elektronicznej, z jednodniowym wyprzedzeniem. 9. Adresy, pod które będą dostarczane zestawy: 1) Świetlica Środowiskowa ,,Iskierka Przyjaźni Dominika" Łódź ul. Wodna 36, 2) Młodzieżowy Klub Środowiskowy ,,Źródło" Łódź ul. Wodna 36, 3) Świetlica Socjoterapeutyczna Łódź ul. Rzgowska 151, 4) Świetlica Środowiskowa Łódź ul. Wileńska 48, 5) Świetlica Środowiskowa Łódź ul. Lorentza 1, 6) Świetlica Socjoterapeutyczna Łódź ul. Ogrodowa 28, 7) Świetlica Socjoterapeutyczna Łódź ul. Gdańska 150, 8) Świetlica Socjoterapeutyczna Łódź ul. Księży Młyn 1, 9) Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego ,,Anielisko" Łódź ul. Sienkiewicza 60, 10) Specjalistyczna Świetlica Małych Dzieci Łódź ul. Kopcińskiego 1/3, 11) Ognisko Wychowawcze Łódź ul. Obywatelska 60, 12) Socjoterapeutyczny Klub Środowiskowy ,,KAZiK" Łódź ul. Wspólna 6, 13) Świetlica Podwórkowa Łódź ul. Pomorska 54, 14) Świetlica Środowiskowa - Oratorium Łódź ul. Brauna 5.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
55321000-6
Dodatkowe kody CPV:
55322000-3,
55520000-1,
55521200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). Uzasadnienie faktyczne: W przeprowadzanym postępowaniu cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.