eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przygotowanie i dostawa zestawów składających się zkanapki, napoju i owocu do 14 placówek wsparcia dziennego, w ramach projektu ,,ŚWIETLICE.LODZ", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 9.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-21

Ogłoszenie nr 371247 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.

Łódź: Przygotowanie i dostawa zestawów składających się z: kanapki, napoju i owocu do 14 placówek wsparcia dziennego, w ramach projektu ,,ŚWIETLICE.LODZ", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 9.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt ,,ŚWIETLICE.LODZ" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 35780


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 004345575, ul. ul.Kilińskiego  102, 90-012  Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 42 6324034, faks 42 6324130, e-mail sekretariat@mops.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowanie i dostawa zestawów składających się z: kanapki, napoju i owocu do 14 placówek wsparcia dziennego, w ramach projektu ,,ŚWIETLICE.LODZ", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 9.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

EFS-RPO/ŚŁ 5/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: 55 32 10 00 - 6 usługi przygotowania posiłków, 55 32 20 00 - 3 usługi gotowania posiłków, 55 52 00 00 - 1 usługi dostarczania posiłków, 55 52 12 00 - 0 usługi dowożenia posiłków. 2. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa zestawów składających się z: kanapki, napoju, owocu do 14 placówek wsparcia dziennego, w ramach projektu ,,ŚWIETLICE.LODZ", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 9.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. 3. Ilość zestawów: 1) 1 120 sztuk w 2016 roku, 2) 14 560 sztuk w 2017 roku, 3) 12 600 sztuk w 2018 roku. 4. Wymagania Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do sukcesywnego i naprzemiennego przygotowania zestawów o następującej gramaturze i składzie: 1) bułka z przedziałkiem 90g., masło roślinne, jajko na twardo, dodatek warzywny w postaci: rzodkiewki, papryki, ogórka, sałaty lodowej, pomidora, owoc, napój, 2) rogal maślany 80g., masło roślinne, dżem min 35% owoców, słodzony cukrem (smak - truskawkowy, wiśniowy, morelowy, owoce leśne), owoc, napój, 3) bułka graham 90., masło roślinne, szynka wieprzowa min. 80% mięsa - 2 plasterki, ser żółty - 1 plasterek, dodatek warzywny w postaci: rzodkiewki, papryki, ogórka, sałaty lodowej, pomidora, owoc, napój, 4) bułka z przedziałkiem 90g., masło roślinne, polędwica drobiowa min. 80% mięso - 2 plasterki, ser żółty - 1 plasterek, dodatek warzywny w postaci: rzodkiewki, papryki, ogórka, sałaty lodowej, pomidora, owoc, napój, 5) bułka z przedziałkiem 90g., masło roślinne, ser żółty - 3 plasterki, owoc, napój, 6) bułka wieloziarnista 80g., masło roślinne, kiełbasa krakowska min. 80% mięsa - 2 plasterki, owoc., napój, 7) napój o pojemności co najmniej 0,33l. (Zamawiający dopuszcza dostarczenie napoju w kartonie/butelce w takiej ilości, by na każde dziecko objęte zamówieniem po rozlaniu napoju przypadało nie mniej niż 0,33l. napoju), 8) owoc typu jabłko, gruszka, banan, brzoskwinia, pomarańcze itp. 5. Każda kanapka będzie musiała być oddzielnie zapakowana. 6. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć posiłki - zestawy do 14 świetlic środowiskowych znajdujących się na terenie Miasta Łodzi, zgodnie z harmonogramem zajęć odbywających się na terenie świetlic, który dostarczony zostanie Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. 7. Zamawiający zastrzega, że: 1) do każdej ze świetlic jednorazowo dostarczonych będzie 20 zestawów, 2) zestawy będą dostarczane w godzinach 11:00 - 20:00. Dni dostaw będą różne na różnych świetlicach, 3) dopuszcza się, że niektóre świetlice będą prowadziły zajęcia także w soboty. 8. Zamawiający będzie informował Wykonawcę w przypadku zmiany terminu zajęć bądź ich odwołania w stosunku do przekazanego harmonogramu, o którym mowa w ust. 1 na podane w ofercie przez Wykonawcę numery faksu lub adres poczty elektronicznej, z jednodniowym wyprzedzeniem. 9. Adresy, pod które będą dostarczane zestawy: 1) Świetlica Środowiskowa ,,Iskierka Przyjaźni Dominika" Łódź ul. Wodna 36, 2) Młodzieżowy Klub Środowiskowy ,,Źródło" Łódź ul. Wodna 36, 3) Świetlica Socjoterapeutyczna Łódź ul. Rzgowska 151, 4) Świetlica Środowiskowa Łódź ul. Wileńska 48, 5) Świetlica Środowiskowa Łódź ul. Lorentza 1, 6) Świetlica Socjoterapeutyczna Łódź ul. Ogrodowa 28, 7) Świetlica Socjoterapeutyczna Łódź ul. Gdańska 150, 8) Świetlica Socjoterapeutyczna Łódź ul. Księży Młyn 1, 9) Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego ,,Anielisko" Łódź ul. Sienkiewicza 60, 10) Specjalistyczna Świetlica Małych Dzieci Łódź ul. Kopcińskiego 1/3, 11) Ognisko Wychowawcze Łódź ul. Obywatelska 60, 12) Socjoterapeutyczny Klub Środowiskowy ,,KAZiK" Łódź ul. Wspólna 6, 13) Świetlica Podwórkowa Łódź ul. Pomorska 54, 14) Świetlica Środowiskowa - Oratorium Łódź ul. Brauna 5.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6
Dodatkowe kody CPV: 55322000-3, 55520000-1, 55521200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). Uzasadnienie faktyczne: W przeprowadzanym postępowaniu cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.