eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człopa › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycjiBudowa Polsko-Niemieckiego Centrum Kultury i Sportu w Człopie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Człopa: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji: Budowa Polsko-Niemieckiego Centrum Kultury i Sportu w Człopie.
Numer ogłoszenia: 371222 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Człopa , ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa, woj. zachodniopomorskie, tel. 062 2591069, faks 067 2591065.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czlopa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji: Budowa Polsko-Niemieckiego Centrum Kultury i Sportu w Człopie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji: Budowa Polsko-Niemieckiego Centrum Kultury i Sportu w Człopie. Inwestycja obejmuje: budowę i wyposażenie sali widowiskowo-sportowej z zapleczem socjalnym i technicznym i zagospodarowaniem terenu, budowę boisk sportowych, budowę, dojazdów, przyłączy mediów i urządzenie zieleni towarzyszącej w rejonie ul. Piaskowej na działkach Nr 84/3, 84/71, 130/1, 130/3, 129. Zakres robót budowlanych określa załącznik nr 1 stanowiący integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Inżynier Kontraktu zapewni nadzór inwestorski we wszystkich branżach zgodnie z dokumentacją projektową, wymaganiami prawa polskiego, a w szczególności przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami) oraz zasadami obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach Programu Interreg IVA. Zapewni współpracę Jednostki Projektowej z Wykonawcą, Inżynierem Kontraktu i Zamawiającym. Szczegółowy zakres prac Inżyniera Kontraktu stanowi załącznik nr 2 stanowiący integralną część SIWZ. Podstawowe obowiązki Inżyniera Kontraktu w okresie od wyboru wykonawcy inwestycji do rozpoczęcia tych robót polegają na: - przekazaniu dokumentacji wykonawcy robót, - przejęciu od wykonawcy uzgodnionego harmonogramu przedstawiającego cykl realizacji inwestycji, - przekazaniu wykonawcy terenu budowy, - przejęciu od wykonawcy planu płatności po uprzednim uzgodnieniu go z Zamawiającym. Podstawowe obowiązki Inżyniera Kontraktu w okresie realizacji inwestycji: 1. Przygotowanie i realizacja usługi zgodnie z dokumentacja projektową, przepisami prawa polskiego ze szczególnym uwzględnieniem Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 (t.j. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami) oraz zasadami obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach Programu Interreg IVA 2. Opracowanie świadectwa energetycznego dla realizowanego obiektu; 3. Monitorowanie i raportowanie, gromadzenie dokumentacji i danych pozwalających na pełną kontrolę realizacji inwestycji; 4. Rozliczenie finansowe i rzeczowe kontraktu z Zamawiającym; 5. Zarządzanie realizacją Projektu do czasu wystawienia Świadectwa Wykonania. 6. Przekazanie inwestycji do eksploatacji podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości pięciu tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22.ust.1 Prawa zamówień publicznych (Pzp). 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na postawie art. 24 Pzp. 3. Zamawiający żąda złożenia dokumentów zgodnie z przepisami § 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianami) i wymienionych szczegółowo w § 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, złożonych zgodnie z § 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - według formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia o spełnieniu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, 2) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (minimum 2 inwestycje), b) Wykazu osób uczestniczących w realizacji zamówienia. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby spełniające co najmniej określone niżej wymagania: b.1 Kierownik kontraktu: - uprawnienia o specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - przynależność do właściwej izby architektów lub Inżynierów Budownictwa; - nie mniej niż trzyletnie doświadczenie (liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji koordynatora zespołu inspektorów przy realizacji obiektów kubaturowych b.2 Inspektor nadzoru robót budowlanych: - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; - nie mniej niż trzyletnie doświadczenie (liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót konstrukcyjno budowlanych przy realizacji obiektów kubaturowych b.3 Inspektor nadzoru robót drogowych: - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót branży drogowej bez ograniczeń, - przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; b.4 Inspektor nadzoru robót elektroenergetycznych: - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót branży elektroenergetycznej bez ograniczeń, - przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; b.5 Inspektor nadzoru robót instalacyjnych: - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót instalacyjnych bez ograniczeń, - przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; - nie mniej niż trzyletnie doświadczenie (liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych. b.6 Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót telekomunikacyjnych bez ograniczeń, - przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; Dopuszcza się łączenie kilku funkcji przez jedna osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji. W przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu. 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4) Upoważnienie do podpisania oferty (jeśli dotyczy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czlopa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Człopie, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Człopie, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt planowany do realizacji ze środków Programu Operacyjnego Celu 3 Europejska Współpraca Terytorialna - Współpraca transgraniczna krajów Meklemburgia-Pomorze Przednie Brandenburgia i Rzeczpospolita Polska (Województwo Zachodniopomorskie) 2007-2013 - Interreg IVA..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.