eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Wykonywanie usługi całodobowej fizycznej ochrony mienia i obiektów Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej wraz z obsługą instalacji tlenowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-03

Bielsko-Biała: Wykonywanie usługi całodobowej fizycznej ochrony mienia i obiektów Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej wraz z obsługą instalacji tlenowej
Numer ogłoszenia: 37090 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17218 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, faks 033 8151630.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi całodobowej fizycznej ochrony mienia i obiektów Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej wraz z obsługą instalacji tlenowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi całodobowej fizycznej ochrony mienia i obiektów Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej wraz z obsługą instalacji tlenowej na terenie wskazanym w załączniku nr 7 do SIWZ. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Powierzchnia Szpitala objęta ochroną może ulec zmianie w trakcie trwania umowy, polegającej na zmniejszeniu lub powiększeniu powierzchni podlegającej ochronie - dana zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy. Zamawiający informuje, iż obiekt nie znajduje się na wykazie obiektów podlegających obowiązkowej ochronie w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). Dozorowanie obiektów odbywać się będzie całodobowo przez 7 dni w tygodniu - jeden pracownik w ciągu dnia, dwóch pracowników w nocy (drugi pracownik stanowi wzmocnienie przez osiem godzin - od 2200 do 600). Miesięczna cena usługi musi obejmować zapewnienie pracowników rezerwowych, zabezpieczenie wyposażenia osobistego pracowników, koszty ubezpieczenia. 1.2. Zamawiający na potrzeby świadczenia przedmiotu umowy udostępni nieodpłatnie Wykonawcy odpowiednio wyposażone pomieszczenie m. in. w aparat telefoniczny - sprawną linię telefoniczną, znajdujące się w Pawilonie nr IV, przy bramie wjazdowej od ul. Sobieskiego 83. 1.3. Wykonawca zobowiązuje się używać wyżej wymienione pomieszczenie w sposób odpowiadający jego przeznaczeniu, przestrzegania przepisów prawa w zakresie wymagań sanitarnych i epidemiologicznych, ochrony ppoż., bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony mienia oraz przepisów porządkowych obowiązujących u Zamawiającego. Po zakończeniu okresu, na jaki została zawarta niniejsza umowa, Wykonawca zobowiązany jest zwrócić udostępnione pomieszczenia w nie pogorszonym stanie. 1.4. Szpital Pediatryczny posiada następujące zainstalowane systemy monitorowania i sygnalizowania - instalacja dźwiękowo - świetlna (czujki ruchu). Ze względów bezpieczeństwa lista zainstalowanych systemów oraz ich lokalizacja jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 1.5. Monitorowanie radiowe sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji odbywać się będzie w systemie całodobowym. Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania systematycznej konserwacji systemu alarmowego oraz wykonywania okresowych kontroli prawidłowego działania systemu - przynajmniej 1 raz w roku. 1.6. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego użyczenia Zamawiającemu nadajnika powiadomienia radiowego na czas realizacji umowy przetargowej. 1.7. Wykonawca wykonywać będzie czynności dozoru fizycznego w ramach uprawnień posiadanych przez jego pracowników. 1.8. Wykonawca z chwilą rozpoczęcia świadczenia usługi przejmie obowiązki ochrony zatrudnionym przez siebie, przeszkolonym personelem wyposażonym w mundury lub jednolite ubrania oraz identyfikatory. Pracownicy dodatkowo pełnić będą obowiązki portierów oraz obsługiwać instalację tlenową w godzinach od 1500 do 700 w dni powszednie oraz całodobowo w dni wolne od pracy. 1.9. Pracownicy muszą być umundurowani z wyraźnymi oznaczeniami, musi być zachowana łączność pomiędzy pracownikami ochrony (np. krótkofalówki, telefony komórkowe, itp.), muszą posiadać aktualną legitymację służbową firmy, identyfikator osobisty ze zdjęciem. 1.10. Zgłaszający się do pracy - wykonania usługi w zakresie dozoru obiektów pracownicy Wykonawcy będą legitymować się upoważnieniami wydanymi przez firmę Wykonawcy wraz z legitymacja służbową. 1.11. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do znajomości zasad alarmowania i postępowania na wypadek pożaru lub innego zagrożenia bezpieczeństwa i zasad współpracy ze Strażą Pożarną, Policją i innymi służbami. 1.12. Ochrona obiektu, w sytuacjach tego wymagających, winna być wspomagana przez grupę interwencyjną Wykonawcy wezwaną przez pracowników ochrony. 1.13. W przypadku, gdy pracownik Wykonawcy stwierdzi w czasie pełnienia dyżuru fakt kradzieży lub włamania do chronionego obiektu, winien on natychmiast powiadomić Policję i uprawnionego pracownika Zamawiającego. 1.14. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody w dozorowanym mieniu gdy: powstały one na wskutek sił wyższych (np. wyładowania atmosferyczne, pożary, powstałe na skutek wyładowań atmosferycznych, wichury, powodzie itp.), szkody spowodowane zostały przez pracowników Zamawiającego, chyba, że dokonają oni włamania z zewnątrz ochranianego obiektu. 1.15. W przypadku kradzieży gotówki pozostawionej w dozorowanym obiekcie Wykonawca odpowiada tylko do wysokości pogotowia kasowego ustalonego przepisami prezesa NBP z zastrzeżeniem, że gotówka ta przechowywana była zgodnie z wyżej wymienionymi przepisami. 1.16. Za gotówkę, sprzęt, wyposażenie, dokumenty, pieczątki, kosztowności itp. pozostawione po godzinach pracy bez odpowiedniego zabezpieczenia Wykonawca nie odpowiada. 1.17. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na własny koszt około 350 laminowanych kart wjazdowych na teren Szpitala dla pracowników i osób uprawnionych. 1.18. Zamawiający powierza pracownikom Wykonawcy swoje uprawnienia porządkowe odnoszące się do własnych pracowników oraz klientów obiektu. 1.19. Zamawiający lub upoważniony przez niego przedstawiciel może wydać pracownikom dozoru specjalne dyspozycje z pominięciem Wykonawcy pod warunkiem odnotowania ich w książce raportów. Dyspozycje te będą wykonywane tylko w przypadku, jeżeli mieszczą się w zakresie zadań określonych w instrukcji i nie kolidują z przepisami prawa oraz nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa dozorowanego obiektu. 1.20. Pracownicy dozoru zobowiązani są do kulturalnego zachowania względem przełożonych, kolegów z pracy oraz wszystkich osób postronnych. 1.21. Pracownik dozoru fizycznego w szczególności odpowiedzialny jest za: całodobową obsługę wjazdu na teren Szpitala - otwieranie rogatki dla wjeżdżających i wyjeżdżających samochodów na bramie głównej od strony ul. Sobieskiego; wpuszczanie na ochraniany teren pojazdów z zaopatrzeniem oraz kierowanie ich do miejsca rozładunku; pobieranie opłaty za wjazd na teren Szpitala i rozliczanie bloczków opłaty za wjazd z Działem Księgowości; informowanie petentów o lokalizacji Oddziałów i Poradni Szpitala; wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń szpitalnych - książka kluczy; zamykanie i otwieranie drzwi wejściowych do wytypowanych budynków szpitalnych, w ustalonych godzinach (otwieranie o godz. 6.00 rano, zamykanie o godz. 22.00); obsługa centrali telefonicznej w godz. 15.00 - 7.00 rano w dni powszednie oraz całodobowo w dni wolne od pracy, zaznajomienie się z wewnętrznymi numerami telefonicznymi Zamawiającego; wykonywanie patrolu drogami wewnętrznymi Szpitala w granicach obszaru dozorowanego w godz. 15.00 - 6.00; sprawdzenie patrolem budynków szpitalnych wewnątrz przed ich zamknięciem pod względem bezpieczeństwa p. poż, wod. - kan., itp. oraz przebywania osób postronnych (bezdomnych); reagowanie na wszelkie wypadki zakłócania spokoju, porządku publicznego, dewastacji, prób włamania do budynków Szpitala; podjęcie interwencji w przypadku zgłoszenia z Oddziałów Szpitalnych lub z Izby Przyjęć sytuacji konfliktowej; zwracanie uwagi na osoby postronne wchodzące na teren parku szpitalnego (np. spożywające alkohol), w przypadku zauważenia takich osób należy wezwać je do opuszczenia terenu dozorowanego (w sytuacjach konfliktowych wezwać przez dyspozytora firmy Straż Miejską lub patrol Wykonawcy); utrzymywanie porządku wokół portierni, w okresie zimowym odśnieżenie drogi od bramy wjazdowej do Izby Przyjęć i wjazdu głównego; prowadzenie dokumentacji na posterunku zgodnie z ustaloną procedurą; bezwzględny zakaz przebywania na terenie portierni osób postronnych w czasie pełnienia służby; Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym mogą wprowadzić dodatkowe obowiązki wynikające z bieżących potrzeb. 1.22. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić obsługę instalacji tlenowej w godzinach od 15.00 do 7.00 w dni powszednie oraz całodobowo w dni wolne od pracy. Zakres obsługi: kontrola tlenowni w zakresie zużycia tlenu, przełączania baterii butli w przypadku zmniejszenia się ciśnienia pracującej baterii do minimum eksploatacyjnego; dostarczanie butli na oddziały; napełnianie butli o poj. 10l w razie takiej konieczności; każdorazowo dopełnianie butli o poj. 2l i jej założenie do inkubatora transportowego, po każdorazowej akcji na Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dzieci. Czynności związane z obsługą instalacji tlenowej, wykonywać mogą tylko osoby posiadające uprawnienia do obsługi butli tlenu medycznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 98.34.11.20 - Usługi portierskie 98.34.11.30 - Usługi stróżowania 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 98.39.00.00 - Inne usługi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe HETMAN Sp. z o. o., ul. Korfantego 51/9a, 40-161 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114816,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126255,42

  • Oferta z najniższą ceną: 126255,42 / Oferta z najwyższą ceną: 268548,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.