eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Budowa sali gimnastycznej wraz z przewiązką dla Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Wielkiej Wsi - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-11

Wojnicz: Budowa sali gimnastycznej wraz z przewiązką dla Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Wielkiej Wsi - etap II
Numer ogłoszenia: 37041 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6931 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojnicz, Rynek 1, 32-830 Wojnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6790108, faks 014 6790100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej wraz z przewiązką dla Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Wielkiej Wsi - etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja etapu II budowy sali gimnastycznej wraz z przewiązką dla Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum zlokalizowanej na dz. nr 683 w miejscowości Wielka Wieś, gmina: Wojnicz, powiat: Tarnowski, województwo: małopolskie. 2. Budynek sali gimnastycznej dobudowany będzie do istniejącego budynku Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Wielkiej Wsi od strony północno - zachodniej i połączony z nim będzie przewiązką na wysokości I-go piętra. 3. Budynek do wykonania będzie dwukondygnacyjny, w części sali gimnastycznej jednokondygnacyjny i zawierać będzie: 1) salę gimnastyczną, 2) przewiązkę, 3) zaplecze dwukondygnacyjne - magazyny sprzętu, węzły sanitarne, szatnie, galerię z widownią, 4) budynek sali gimnastycznej bez podpiwniczenia wykonywany będzie w technologii tradycyjnej murowanej, 5) elementy konstrukcyjne sali, w formie rdzeni żelbetowych podciągów, żeber i wieńców wylewanych na mokro, murów konstrukcyjnych, oraz dwuspadowych dźwigarów kratowych drewnianych, 6) ściany zewnętrzne murowane warstwowe, ocieplane systemowo styropianem z wyprawami akrylowymi, 7) pokrycie dachu z blachy dachówkowej powlekanej, 8) rynny i rury spustowe z blachy dachówkowej powlekanej w kolorze pokrycia: parapety blaszane, 9) zadaszenie wejść konstrukcji stalowej z przykryciem płytami poliwęglanu w ramkach AL, 10) sufit na I piętrze podwieszany kasetonowy lub z płyt GKB 12,5 mm, 11) podłogi sali sportowej z syntetycznej wykładziny sportowej, 12) podłogi pomieszczeń pomocniczych z płytek gres i wykładziny zgrzewalnej PCV, 13) tynki wewnętrzne c-w + gładzie gipsowe, 14) okładziny ścian z płytek glazurowanych - do wysokości 1,60 i 2,10 m, 15) stolarka okienna PCV biała, 16) stolarka drzwiowa wejściowa i p/poż - aluminiowa, 17) stolarka wewnętrzna wzmocniana, laminowana w ościeżnicach regulowanych w okleinie, 18) balustrady stalowe/aluminiowe z wypełnieniem poliwęglanem, 19) wentylacja grawitacyjna i mechaniczna, 4. Budowa zewnętrznego odcinka instalacji kanalizacyjnej do istniejącego zbiornika na ścieki na własnej działce. 5. Wykonanie opaski wokół budynku. 6. Rozbudowa istniejącej instalacji elektrycznej, wod - kan, c.o. 7. Wyposażenie p/poż, 8. Wyposażenie sali gimnastycznej. 9. Dostawa i montaż trybuny: konstrukcja nośna skręcana z profili zamkniętych stalowych ocynkowanych ogniowo, podesty z desek kompozytowych niepalnych, siedziska plastikowe z oparciem, barwione w masie, z atestem niepalności, barierki ochronne malowane proszkowo, elementy trybun ze stopniami prowadzącymi na widownię wykonać jako składane, chowane pod podestem z siedziska. 10. Dostępności nps (wg opisu w dokumentacji projektowej). 11. UWAGA! Ściany i ławy fundamentowe pod budynek zostały już wcześniej wykonane zgodnie z projektem budowlanym, a wykopy zostały zasypane. Do wykonania pozostało jedynie wykonanie wykopów i ław fundamentowych pod słupy trzech zewnętrznych ram zadaszeniowych. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców przed przystąpieniem do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na własne ryzyko dokonał sprawdzenia, czy ten element, który został wzniesiony przy realizacji I etapu budowy sali gimnastycznej przez poprzedniego Wykonawcę - został wykonany w sposób prawidłowy, zgodnie z obowiązującymi normami oraz sztuką budowlaną, i nie podlega jakimkolwiek wątpliwością ze strony Wykonawcy. Każdy z Wykonawców w swojej ofercie musi zaakceptować prawidłowość wykonania tego elementu budynku, lub przedstawić swoją odrębną opinię w tym zakresie. 12. Budynek dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych. 13. Do ogrzewania sali wraz z zapleczem wykorzystywane będzie ciepło wód głębinowych ogrzewających budynek szkolny. 14. Dane techniczne i użytkowe: 1) kategoria obiektu - V, 2) szerokość c.a - 18,08 m, 3) szerokość c.a + przewiązka - 22,08 m, 4) długość c.a - 31,73 m, 5) wysokość w kalenicy ( część zachodnia ) - 10,68 m, 6) wysokość w kalenicy ( część wschodnia ) - 9,90 m, 7) powierzchnia użytkowa - 710,03 m2, w tym: - powierzchnia parteru 494,30 m2, ( powierzchnia sal gimnastycznej ) 294,63 m2, - powierzchnia piętra 215,73 m2, 8) powierzchnia całkowita - 1122,80 m2, 9) powierzchnia zabudowy - 568,50 m2, 10) kubatura - 4420,58 m2, 15. Dokładny, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach, które są dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego i stanowią poszczególne załączniki do niniejszej SIWZ, tj. : 1) w projektach budowlanych wykonawczych: a) branża: architektura ( projekt zagospodarowania działki, architektura ) b) branża: konstrukcje, c) branża: wewnętrzna instalacja wod - kan, d) branża: centralne ogrzewanie i wentylacja mechaniczna, e) branża: wewnętrzne instalacje elektryczne. 2) w przedmiarach robót: a) branża: budowlana, b) branża: elektryczna, c) branża: sanitarna, 3) w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( branża: budowlana, instalacje ), 16. Zamawiający informuje, że oprócz wersji elektronicznej - całość dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia ( w formie papierowej ) - jest dostępna do wglądu dla poszczególnych Wykonawców w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 6 (Referat planowania i realizacji inwestycji), od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00. 17. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą wykonywane obok obiektu czynnego - Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Wielkiej Wsi. Wobec czego prowadzenie robót budowlanych nie może zakłócać bieżącego funkcjonowania tych placówek oświatowych oraz w żaden sposób nie może zagrażać bezpieczeństwu osób w nim przebywających lub z nich korzystających. Wykonawca będzie korzystał z tej samej drogi dojazdowej do placu budowy, którą będą dowożeni uczniowie tych szkół. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w realizacji robót powyższe fakty. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób, aby nie zakłócać zajęć lekcyjnych. Wykonawca może przewidzieć wykonywanie w systemie zmianowym. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania robót budowlanych ( bieżące usuwanie gruzu i odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy) po zakończeniu dnia. Zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę Wykonawca zobowiązany będzie doprowadzić na własny koszt po uzgodnieniu warunków z dostawcami mediów. Wykonawca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów energii cieplnej w trakcie wykonywania robót budowlanych. Zużycie mediów rozliczane będzie na podstawie zamontowanych przez Wykonawcę urządzeń pomiarowych. 18. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji: 1) na wykonanie robót budowlanych, nie krótszej niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót, 2) na urządzenia, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia - tak jak na roboty budowlane, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 19. W związku z faktem, iż cena ofertowa ma charakter ryczałtowy, przed złożeniem oferty, zaleca się, aby każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będą realizowane roboty i jego otoczenia, oraz obiektu, którego dotyczy niniejsze postępowanie w celu zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia. Zaleca się również, aby każdy Wykonawca zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania niniejszego zamówienia. Wizja lokalna przeprowadzona będzie na koszt Wykonawcy. 20. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w dokumentacji projektowej ( tj. w projektach budowlanych wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót ) nazwy własne materiałów, technologii lub rozwiązań mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, technologii i rozwiązań równoważnych, tj. takich, które nie obniżą standardów oraz wymagań technicznych, funkcjonalnych i użytkowych określonych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. 21. W przypadku zastosowania materiałów ( wyrobów ) lub urządzeń równoważnych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały ( wyroby ) ub urządzenia do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Wykonawca musi uzyskać akceptacje autora projektu i inspektora nadzoru inwestorskiego. 22. Jeżeli w sytuacji, która została określona w powyższym punkcie 22 - zastosowanie materiałów ( wyrobów ) lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmian w dokumentacji projektowej, koszty ewentualnego przeprojektowania poniesie Wykonawca. 23. Wymagania dotyczące robót: 1) wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego i środowiska, oraz zgodnie z zaleceniami nadzoru inwestorskiego, 2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, oraz wymogami niniejszej SIWZ, 3) jakość użytych materiałów powinna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie ( art. 10 Prawa Budowlanego ). 24. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) organizowanie i zagospodarowanie terenu budowy, b) zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późniejszymi zmianami), c) zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców, d) wykonanie niezbędnych prób, badań, odbiorów, wyposażenie w sprzęt p.poż. oznakowanie tras ewakuacyjnych, sporządzenie instrukcji p.poż. oraz instrukcji obsługi użytkowania instalacji i urządzeń, e) posiadanie dla wbudowanych materiałów certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, f) zamontowanie i utrzymanie na własny koszt liczników zużycia wody i energii elektrycznej, g) zapewnienie ochrony terenu budowy oraz znajdującego się na nim mienia oraz warunków bezpieczeństwa, h) po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy przekazanie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( 3 egz.), i) utrzymywanie przez cały okres realizacji przedmiotu umowy opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości 2 mln zł.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany jest przy współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna, Działanie 6.2 Rozwój obszarów wiejskich, Schemat B: - Infrastruktura społeczna, w tym edukacyjna i sportowa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE < AGRO -BUD > Jan Szymański, ul. 6-go Września 91 A, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626777,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1350695,19

  • Oferta z najniższą ceną: 1350695,19 / Oferta z najwyższą ceną: 2141334,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.